Şüphe

13 3 0
                                    

Kerem ve Çağrı hala falcı kadın hakkında düşünüyordu. Kerem şaşkınlıkla sessizliği bozdu. "Ne dedi o?"

"Baya baya bildi gibi..."

Birkaç saniye sonra ikisi de birbirine bakıp alayla "Yok canım", "ne bilecek?" , "uydurmuştur.", tabi canım hem falan inanmam ki ben." gibi şeyler söylemeye başladılar.

Ama ne kadar inkar etseler de kendilerini düşünmekten alıkoyamıyorlardı.

Kerem arabaya bindiğinde Açelya'yı aradı.

"N'apıyorsun hayatım?"

"Davalar falan uğraşıyorum, sen?"

"Biz de Çağrıyla oturuyorduk biliyorsun. Şimdi şirkete geçiyorum."

"Ee ne konuştunuz?"

Kerem Çağrının Alya hakkında düşündüklerinden bahsetmek istemiyordu. Falcı kadını da görüştüklerinde anlatmak için bir şey demedi.

"Öyle konuştuk biraz, bayadır görüşemiyorduk düzgün."

"Özel diyorsun yani..."

"Hayır öyle demiyorum da, yani... Hem ben sana soruyor muyum arkadaşlarınla ne konuştuğunu?" dedi hafif alayla ve geçistirircesine...

"Tamam tamam sormadım say. Neyse arabada konuşma zaten sonra görüşürüz."

"Tamam canım görüşürüz. Kolaygelsin."

"Sana da."

***

Alya sabah geldiği için uyuyordu. Öğlen sırları gelen telefonla uyandı.

Çağrı ne kadar Alya'dan şüphelense de öyle bir şey yapmadığını düşünmek istiyordu. Bunda Kerem ve falcı kadının da etkisi olmuştu.

O yüzden öğle yemeğini Alya'yla yemek istedi.

"Alya, n'apıyorsun?"

Alya yarı uykulu sesiyle konuştu.

"Biliyorsun hastaneden sabah geldim uyuyordum."

"Uyandırdım mı?"

"Sorun yok, sen n'apıyorsun?"

"Ben öğle yemeğini seninle yiyelim mi diye aradım."

Çağrı'nın yüzüne baka baka biraz daha yalan söyleyeceğini düşündü. Her ne kadar istemese de hayır demek istemiyordu. o yüzden kabul etti.

"Olur, nerede?"

Yer ve saati konuştuktan sonra Alya bitkin bir şekilde yatağından kalktı. Yüzünü yıkayıp kıyafetlerini giydi.

Daha sonra eline aldığı telefona A'dan mesaj var mı diye baktı.

Kumsal'ın göstermeye yüzü bile yok aslında. Hep bir yavru sokak kedisi gibi Kerem'in peşinde. Kerem olmasa Kumsal çoktan aramızdan ayrılmıştı zaten. Ama ben başladım topu sana attım ve BOMM!!
-A

Galiba bu yazdığı şeyle A ve Z'nin anlamını açmıştı biraz. Birkaç saniye düşündükten sonra cevap yazdı.

Oo demek yavaş yavaş bir şeyler çıkıyor ortaya...

Arabaya bindiğinde bir mesaj daha gönderdi.

Demek anlamları buydu A ve Z. Mantıklı aslında. Sen başladın ben bitirdim. Ama emin misin bitti mi? Bence o harfler yanlış olmuş çünkü başlatan ben bitiren sen olmalı.

ArAmızdAki A Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin