Gizemli A

60 25 0
                                    

5. Bölüm

Alya'nın anlamlandıramadığı mesaj yüzünden uykusu bölünmüştü. Birkaç dakika öylece düşündükten sonra cevap yazmaya karar verdi.

Neden bahsediyorsun ve kimsin?

Dogru mu yapmıştı? Emin değildi. Kimdi şimdi bu? Uykusu tamamen açılınca kendine bir kahve yapmaya karar verdi. Elinde kahvesiyle verendaya çıktığında telefonuna yine mesaj geldi.

Nefesinden bile iyi tanıyorsun aslında beni. Nasıl bir duygu?
Herkesin gözde meleği olup bir anda düşmek?
-A

Yazıyordu mesajda. Bir telefon sapığıyla uğraşmadığı kalmıştı. Ama merak içini yiyip bitiriyordu.

Eğer benimle konuşmaya çok meraklıysan normal bir şekilde karşıma çık.

Aslında engellemesi gerekiyordu ama niye böyle bir mesaj yazdığını çok merak ediyordu.

***

Açelya sabaha karşı uyandığında kenidini Kerem'in odasında, üzerinde pijamayla bulunca şaşırmıştı. Sonra yanında uyuyan Kerem'i gördü. Gülümseyerek yanağına bir öpücük kondurdu ve kalktı. Zaten birkaç gündür burada kaldığı için yanında birkaç parça kıyafeti vardı. Üzerine günlük bir şeyler giyip mutfağa indi.

Candan Hanım mutfakta kahvaltı için bir şeyler hazırlıyordu. Bu aralar kimse doğru düzgün kahvaltı yapmıyordu ama bugün herkesi kahvaltı masasına oturtmaya kararlıydı Açelya.

Candan Hanıma kahvaltı için yardım edip herkesi uyandırmaya gitti. İlk olarak Kerem'i uyandıracaktı. "Kereem, hadi kalk canım. Kahvaltıya."
Kerem yarı açık gözlerle sevgilisine baktı "Ha?”

Açelya neşeli sesiyle "Günaydıın. Hadi kalk kahvaltıya." dedi ve odadan çıktı.
Eslem Hanımın odası zaten ayrı olduğu için kapıyı çaldı ve içeriye girdi. "Anne, hadi uyan. Kahvaltı hazır."

"Birazdan geliyorum kızım." dedi uykulu sesiyle.

Ahmet Bey'in da kapısına vurarak uyandırmıştı.

Yaklaşık on beş dakika sonra herkes kahvaltıya oturmuştu. Evet eskisi gibi neşeli değillerdi ama Açelya da bunu beklemiyordu zaten. Şimdilik hep bir arada olmaları yeterliydi.

***

Alya'ya yine bir mesaj geldi.

Aynadaki yanısımandan bile daha iyi tanıyorsun beni.
-A

Neydi şimdi bu? Kendini bile tanıtmayan biri sürekli mesaj atıyordu. Engellemeyi düşündü defalarca ama yapmadı. Aklına bir anda bir fikir düştü. Emin olamıyordu ama zaten tanımadığı biri olduğuna göre sorabilirdi.

Sen O'sun değil mi? Gerçek katil.

Bu sorunun cevabını çok merak ediyordu. Tabi direk evet demesini beklemiyordu ama... Çok gecikmeden yine cevap geldi.

Bunu yalnızca sen biliyorsun Z. O gece ne yaşandığını katilin kim olduğunu her şeyi çok iyi biliyorsun. Kendine Sor.
-A

ArAmızdAki A Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin