1.4

16.3K 1K 623
                                    



jeonjungkook: uykunuzu alamamışsınız gibi duruyor

jungbertha: bu doğru
jungbertha: o yüzden salaklıyoruz ve gerginiz

jeonjungkook: saçlarının arkası karışık gözüküyor
jeonjungkook: hayır düzelmedi :D
jeonjungkook: bertha iyice karıştırıyorsun güzelim

jungbertha: jungkookkkk
jungbertha: :D
jungbertha: en iyisi toplamak

jeonjungkook: hayır

jungbertha: ne hayır
jungbertha: böyle karışık gözüktüğünü söyledin

jeonjungkook: evet ama kötü durmuyor
jeonjungkook: toplama
jeonjungkook: ah çoktan topladın

jungbertha: dersten hiçbir şey demeden çıksak
jungbertha: taktik versene jungkook
jungbertha: samuel beynimi tırmalıyor
jungbertha: bize bakıyor al işte

"Şimdi bölüm birincisini açıklayacağım." Güzel sanatlar bölümünün bölüm başkanı gözlüklerini taktığında derin bir nefes almıştım.

Samuel'in ve benim bugün aptallığımız üzerimizdeydi. Samuel 7'yi yanlışlıkla 1 diye okumuştu ve dersliklerimizi karıştırıp güzel sanatlar bölümünün dersine girmiştik.

Sınıfta Jungkook ve arkadaşlarını görünce son derece şaşırmış olmamıza rağmen, kendi aramızda bunların bizim dersimizde ne işleri var diye konuşmuştuk. Tabi bu konuşmamız profesörün sınıfa girmesiyle ve Jungkook'un bize gülmesiyle son bulmuştu.

Bugün gerçekten tam olarak aptaldık.

Profesör sınıfa göz gezdirirken gözleri Samuel ve beni bulduğunda gözlerimizi ondan kaçırdık.

"Siz ikiniz," dedi bizi göstererek. "Bu bölümün öğrencisi değilsiniz. Burada ne yapıyorsunuz?"

"Al işte," dedim sessizce mırıldanıp Samuel'i dürterek. "Açıkla."

"Biz sabah dersimize geç kaldık ve ah," dedi Samuel utanarak. "Dersliği yanlış okumuşum. 7'yi 1 olarak okudum ve o yüzden buradayız. Üniversitenin derslik numaralarını yenilemesi gerektiğini düşünüyorum efendim. Çünkü 7 gerçekten 1 olarak gözüküyor." Susması için dizini dürtersem de susmamıştı.

"Size saygısızlık yapıp sınıftan çıkmak istemedik. Eğer isterseniz şu an çıkabiliriz," diyerek mırıldanıp tebessüm etmiştim.

"İsimleriniz ve bölümünüz?"

"Kim Samuel, hukuk bölümü,"

"Jung Bertha, hukuk bölümü." Bizi başıyla onaylarken sınıfa dönmüştü.

"Hukuk öğrencilerimize dersimizi nasıl işlediğimizi göstermemiz gerektiğini düşünüyorum. Ders sonuna kadar onları burada tutsak mı?" Samuel sınıfa bakıp gözlerini herkeste gezdirmeye çalışarak başını olumsuzca sallamıştı ve ardından profesörü onaylayan sesler yükselmişti. Samuel yüzünü buruşturarak önüne dönmüştü.

"Güzel sanatlar bölümü dönem içi birincisi Jeon Jungkook," dediğinde sınıftan yüksek sesler yükselirken gözlerim Jungkook'la buluşmuştu. Jungkook yavaşça gülümserken sanki bunu bekliyormuş gibiydi. Yakışıklı olduğu kadar yetenekli ve zekiydi. Ona gülümserken başımı Samuel'e çevirdim.

🎆; dazzlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin