50 [final]

1.9K 109 52
                                    

hala buralarda olanınız var mı bilmiyorum ama final bölümüyle sizleri buluşturuyorum. dazzling'e gösterdiğiniz ilgi çok ama çok güzel ve özeldi. yorumlarınızla çok mutlu olup eğlendim. sizlere çok teşekkür ederim ve özür dilerim. sizi seviyorum. beklentinizi karşılar mı bilmiyorum ama iyi okumalar.

<3 ✨🎞️🤍

<3 ✨🎞️🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






"Yarın mezuniyetiniz var," dedi Jin kocaman gülümsemesiyle. "Nasıl hissediyorsunuz?" Derin iç çekişime gülümsemişlerdi. Mezun olacağım için mutluydum ama bir o kadar da kendimi üzgün hissediyordum. Üniversite yıllarım yorucu olsa da şimdiye kadar ki en iyi senelerimdi.

"Heyecanlı ve açıkçası biraz hüzünlüyüm," dedim başımı Jungkook'un omzundan kaldırarak. "Bana güzel şeyler kazandırdı."

Benden çok şey alsa da güzel şeyler kazandırmıştı. Birbirinden güzel en değerli arkadaşlar ve hayatımın aşkını vermişti bana.

"Ben de," diyerek mırıldandı Jungkook. "Çok güzel anılarımız olmadı mı? Geriye dönüp baktığımız da yüzümüzdeki gülümsemeyle o anları hatırladığımız zaman hissedeceğimiz burukluğu düşünüyorum. Ama bize kazandırdıklarıyla yolumuza devam ediyoruz bu çok güzel." Cümlesinin sonuna doğru bana baktı ve gülümsedi.

"Çok duygusalım," dedim başımı tekrar Jungkook'un omzuna yaslarken. Cebimdeki titreşip duran telefonumu çıkardım ve sınıf grubuna gelen mesajları açtım.

law boys/girls adlı sohbet grubu

samuelkim: hadi çocuklar
bu gece son kez beraberiz
heyecanlıyım
mezun oluyoruz

dongmin: son kez demeyelim
görüşmeye devam edeceğiz

becky: o anlamda demedi zaten mal
elbette görüşmeye devam edicez

leemina: son kez üniversiteli olarak takılalım diyo
ben samuel'in tercümanı lee mina
anlamadığınız bir şey olursa çekinmeyşn lğtfen

dongmin: sen ilk önce bi kendini düzgün tercüme et
ben anladım zaten mal mısınız?

jungbertha: malı falan bırakın şimdi
mekanı ayarlayın
konum atın

hayoona: bertha
jungkook'ta geliyo mu?
??

jungbertha: yoo?

Jungkook hafifçe kıkırdağında gülümsedim. Arkadaşlarım arasında oldukça popülerdi. Kıskançlıklarım Jungkook'un inanılmaz hoşuna gidiyordu.

🎆; dazzlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin