———"Bertha'yı da çağırın," dedi Jin kahvaltı masasını hazırlarken. "Hadi." İçeriye doğru sesini yükselttiği sıra Jungkook odasından çıkıp yüzünü yıkadıktan sonra Jin'i onaylamıştı.
"Aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermedi," dedi elindeki telefonu sallayarak mutfağa adımladı. "Evine gidip geleceğim hyung." Jin başıyla Jungkook'u onayladıktan sonra Jungkook kapıya doğru ilerlemişti.
Kapıyı açtıktan sonra ayak ucuna düşen zarfı gördü. Merakla eğilip zarfı kavradığında içeriye doğru baktı ve bakışlarını zarfa çevirdi.
Köşesinde tanıdık el yazısını gördüğünde bakışları değişirken içeriye doğru geçip koltuğun kenarına oturmuştu. Bu kız arkadaşının el yazısıydı ve Jungkook endişeyle dudaklarını kemirirken zarfı hızlıca açmıştı.
Jungkook'un gitmediğini gören Jin mutfaktan çıkıp yanına doğru adımlarken, Jungkook'un titrek sesini duydu. Ardından gözlerini sıkıca kapatıp yanaklarının ıslanışıyla beraber ellerini yumruk yaptığını gördüğü zaman bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı. Düşündüğüm şey olmasın diye içinden dua ederken titrek sesini dışarıya verdi.
"Ne o?" dedi sakince yanına oturarak. "Jungkook?" dedi endişeyle ve sıkıca tuttuğu kağıdı yavaşça kavrayarak ondan aldı.
"Hyung," Jungkook'un sesi acı çekercesine çıkarken, hızlıca kalkıp önünde duran sehpayı tekmeledi. Diğerleri odalarından çıkıp yanlarına geldiklerinde neler olduğunu anlayamamışlardı.
"Lanet olsun," dedi bağırıp önüne çıkan her şeyi farklı yerlere savurduktan sonra hızlıca saçlarını çekiştirdi.
"Bunu yapmış olamaz," dedi kapıya doğru hızlıca ilerlerken. Bertha'nın evine koşarken arkasından arkadaşları endişeyle gidiyordu.
"Bertha?" dedi bir ses duyma umuduyla eve girerek. Evin her bir köşesine baktığında umutsuzca Bertha'nın yatağına oturmuş başını öne eğerek elleriyle yüzünü kapatmıştı.
"Gitmiş olamaz." Jungkook sessizce konuştu ve kendisini sakin olmaya zorladı. "Hayır, böyle bir şeyi yapmış olamaz." Jin'in gözleri dolduğunda kağıdı ikiye katladı. Jungkook ayaklanırken gözyaşlarını sildi ve telefonunu çıkardı.
"Biriniz Mina ve Samuel'i arayıp sorun," dedi odadan çıkarken. "Ben de polise haber vereceğim." Odadan çıktıktan sonra evden de ayrıldı ve kendi evine doğru hızlıca ilerlerken polise haber vermişti.
"Tüm hastanelere haber verdim," dedi Jin mırıldanarak. Jungkook başıyla onayladıktan sonra eve girdi ve arabasının anahtarlarını alıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎆; dazzling
Fanfic"Bertha," dedi nefesini dışarıya vererek. "Aklım fikrim sende, senin bana ne zaman geleceğin de, seni ne zaman göreceğim de, beni görür görmez ne diyeceğin de. Ama sen gözlerini ve kalbini bana o kadar kapatmıştın ki senin için son çırpınışımı görem...