3.5

9.2K 657 378
                                    

merhaba!
iyi okumalar, sizi seviyorum! 🤍



"Bay Choi," dedim dosyamı ona doğru uzatırken. "Son projem." Başını sallayarak dosyayı aldı ve hafifçe gülümsedi.

"Jung Bertha," dedi mırıldanıp. "Sıralaman oldukça yüksek." Dosyamı bir kenara bırakıp, gözlerini önündeki bilgisayara çevirerek bir şeylere bastı. "Devamsızlık yapmayı seven bir öğrencim daha." Gülümsediğinde gözleri kırıştığında hafifçe tebessüm etmiştim.

"Dans kulübüne kayıtlı görünüyorsun," dediğinde başımla onayladım.

"Geçen hafta kaydoldum. Okul içinde pek aktif olmadığım için bu kulübün iyi olacağını düşündüm." Tamamen yalandı. Kayıt olmak için olmuştum ve okul içi aktiflik gerçekten benlik bir şey değildi.

"En aktif kulübe üye olarak doğru bir karar vermişsin. Bu yıl sonu değerlendirmelerini iyi etkileyecektir."

"Umarım," dedim mırıldanıp. Hafifçe eğildiğimde bana gülümseyerek baktı. "İyi günler." Ardından adımlarımı kapıya yönlendirip çıktığımda derin bir nefes almıştım. Okuldaki profesörlerle konuşurken oldukça kasılıyordum.

Koşar adımlarla koridorun sonunda beni bekleyen arkadaşlarımın yanına gittim. Mina koluma girerken yavaşça adımladık.

"Umarım bizden uzun bir süre ödev falan istemez. Kusasım geliyor artık." Samuel mırıldanırken onu onaylamıştım.

"Öğle yemeğinde maalesef size katılamayacağım. Okulun yaklaşan etkinliği için dans kulübüne yardım etmem gerekiyor."

"Jungkook'ta orada mı?" Başımı hafifçe salladım. Son projemi teslim etmemi bekliyordu ve ona önden gitmesi gerektiğini söylemiştim.

"Daha sonra konuşuruz," dedim onlara el sallayıp. Arkadaşlarım yemek için kafeteryaya girerken ben de adımlarımı kulüp odasına çevirmiştim.

İçeriye girdiğimde neredeyse herkes buradaydı. Henüz kimsenin adını bilmiyordum ve açıkcası ilgilenmiyordum. Hoseok ve Jungkook'un masada oturarak, ellerindeki kağıtları inceliyor olduğunu gördüm. Üzerimde gezinen birkaç çift gözü görmezden gelerek adımlarımı onlara yönelttim.

Jungkook'un yanı başına geldiğimde, eğilip yanağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildim. Hoseok tebessüm ederken, Jungkook'un gözleri beni bulduğunda kocaman gülümsemişti. Enerjimi yükselten gülümsemesi hayatımın sonuna kadar sıkılmadan bakabileceğim bir şeydi.

"Güzelim," dediğinde içim aniden kıpır kıpır olmuştu. Jungkook'un yanına oturmadan önce Hoseok'la birbirimize kısa bir sarılma verdik.

"Napıyorsunuz?" Hoseok elindeki kağıdı bana uzattı.

"Etkinlik planı," dediğinde kağıdı aldım. "Bize katılıyorsun değil mi?" Başımla onaylamıştım. Onlara yardım edecektim ama grup olarak yapacakları dansa katılmayacaktım.

"Evet," diye mırıldandım baktığım kağıttan hiçbir şey anlamayarak. "Sadece ne yapmam gerektiğini söyleyin. Bundan pek bir şey anladığım söylenemez." Gülerek kağıdı tekrar ona uzattım. Hoseok ellerini birkaç kez birbirine vurduğunda herkes masadaki sandalyelerde yerini almıştı.

🎆; dazzlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin