0.4

23.6K 1.3K 714
                                    


hikaye hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum
♥️


birkaç hafta sonra

"İnanamıyorum." Samuel, Mina, Luna ve ben kafeteryada oturmuştuk ve Luna'nın buraya gelişini tartışıyorduk. Samuel ve Mina, Luna'yla biraz anlaşmışlardı ama Mina biraz daha uzak duruyordu.

"Aptal," dedi boynuma atlarken. "Senden ve bu çocuklardan ayrı bir üniversite okumayı zaten istemiyordum." Yalan diye geçirdim içimden. Hissettiğim yapma davranışlar üzerine yüzüme gülümseme yerleştirip geri çekildim.

"Yalancı," dedim gülerek. Hala sırnaşmaya devam ederken gülüşüyorduk ama ortamımızın samimiyetsizliğini üst safhalarda yaşıyorduk. Her an kusabilirdim.

O an omuriliğimden aşağıya tuhaf bir his indiğinde birisinin beni izlediğini net bir şekilde hissetmiştim.

Başımı kaldırdığımda Jungkook'la göz göze geldik. Gözlerini benden ayırmadan yanında oturan sarışın arkadaşına bir şeyler söylediğinde kocaman gülmüştü. Bakışlarımı ondan çekerek arkadaşlarıma baktım. Hepsi telefonlarıyla ilgilenmeye başladıklarında popomu aşağıya kaydırdım ve sırtımı Samuel'e yaslayarak elime telefonumu aldım.

jeonjungkook bir fotoğraf paylaştı;

jeonjungkook: 🥂+938,377 ♥️ +383,373💬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jeonjungkook: 🥂
+938,377 ♥️ +383,373💬

Fotoğrafın üstüne iki kere tıklarken Luna'nın heyecanlı sesiyle ona baktım.

"Oha şuna bakın, şuna bakın! Bu ikisi her zaman çok yakındı ama sevgili olduklarını hiç düşünmemiştim!"

vantaehyung bir fotoğraf paylaştı;

+1,2M ♥️ , +377,363 💬kimtaetae: hayatımdaki en güzel şey falan mısın? @parkjimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+1,2M ♥️ , +377,363 💬
kimtaetae: hayatımdaki en güzel şey falan mısın? @parkjimin

"Ben biliyordum." Yavaşça mırıldandım.

"Çok iyi duruyorlar! Tanrım neden bana söylemedin?" Koluma hafifçe vurduğunda kaşlarımı kaldırıp Luna'ya baktım.

"Bu çocuklardan başka bir şey konuşamayacak mıyız?" dedim biraz tersleyerek. Luna bana gözlerini devirdikten sonra, gözlerini karşı masaya diktiğinde hepsini baştan aşağı utanmazca süzmüştü.

Luna kalbinin kırılabileceğini hiç düşünmüyordu. Yaşadığımız onca şeyden sonra biraz akıllanmış olması gerekirken hala heyecan peşinde koşuyordu ve bıkmıyordu.

"Min Yoongi," dedi sinsice gülümseyerek. "Soğuk görüntüsü beni deliye çeviriyor."

"En zor afeti seçtin." Mina saçlarını geriye atarak konuştu. "Kimseye yüz vermez."

"Sana da vermemiş gibi duruyor." Luna imayla konuştuğunda, Mina yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirmişti. Luna yanlış insana çatıyordu haberi yoktu.

"Erkek arkadaşımın en yakın arkadaşı olduğu için söylüyorum." Luna hafif bozulurken sessiz kalmıştım. "Ve aynı zaman da benim en yakın arkadaşım."

"Sanmıyorum ama Min Yoongi'yle sana iyi şanslar." Samuel yerinde hareketlendiğinde, beni de dürtüklemişti.

Mina ve Luna oturmaya devam ederken, biz Samuel'le ortak derse gitmek için kalkmıştık. Jungkook ve arkadaşlarının olduğu masanın yanından geçerken, Jungkook'un boğazını temizlemesini ve kıkırtısını duymuştum. Güzel bir tınıydı.

"Jung Bertha?" Samuel ilk önce bana baktığında ağzı yavaşça açılmıştı. Adımlarımızı yavaşlatıp, başımı hafifçe çevirdim.

"Evet?" dedim sakince.

"Arkadaşlarım akşam bir doğum günü partisi düzenliyor. Sen ve arkadaş grubun davetlisiniz." Kaşlarımı hafifçe kaldırdığımda oturduğu yerde hafifçe bacaklarını açarak yayılmıştı.

"Arkadaşlarıma iletirim, gelmek isteyeceklerine eminim." Hafif tebessüm ederek önüme tekrar döndüm. Samuel koluma girerken beni heyecanla çekiştiriyordu.

"Jeon Jungkook seni partiye mi davet etti? Bu da ne demek oluyor?!"

"Ben ve arkadaş grubum," dedim sınıfa girerek. Sıramıza oturduğumuz da Samuel hala şaşkındı. Ardımızdan kapı kapandığında Jungkook, Jimin ve Taehyung girmişti. Çaprazımıza oturduklarında bir süre bize bakıp önlerine döndüler.

"Jungkook sana mı asılıyor?" Samuel sessizce dibime girerek sordu.

"Bilmiyorum," dedim anlamsızca.

"İnstagramdan seni takip ediyor ve fotoğrafını beğeniyor, üstüne partiye davet ediyor." Sadece bunlarla bana asılıyor diyemezdim.

"Belki de sadece arkadaş olmaya çalışıyordur?"

"Aptal olma," dedi Samuel sessizce. "Jungkook'un hangi kızla arkadaş olduğu görülmüş? Mutlaka bir çıkarı vardır." Sessiz kalarak önüme döndüm.

Dışarıdan gözüktükleri gibi insanları yargılamak istemesem de bunu yapıyordum.

Dış görünüşünü bilsem de kalbini bilemezdim.

🌼

                 —

                                               —

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🎆; dazzlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin