- Wow. Sporo tego lodu. - mruknęła z podziwem Anna, patrząc na lodowy mur, otaczający miasto.
- Najwyższa pora się go pozbyć. - zadecydowała uśmiechnięta Elsa.
Odkąd tylko pojawiła się Anna, blondynka jest dużo bardziej weselsza, co oczywiście mnie bardzo cieszyło.
Elsa podeszła bliżej ściany i używając swojej magii, z łatwością skruszyła lód, do tego stopnia, że nawet nie było po nim śladu. Uśmiechnęła się do nas dumnie.
- Okej, wracajmy do domu! - Anna radośnie zaczęła podskakiwać w stronę granicy.
- Nie, nie, czekaj! - złapałam ją za łokieć. - Nie możesz przekroczyć granicy.
- Przecież ja... - zamrugała i zmarszczyła brwi. - Mówiłam, że chce wrócić do domu.
Emma podeszła bliżej lini.
- Nadal wyczuwam magie Ingrid. - powiedziała, patrząc na nas przez ramię. Wyciągnęła ostrożnie rękę i dotknęła przeźroczystej ściany, po której rozeszło się jaskrawe, błękitne światło. - Nigdy nie było łatwo opuścić miasta, a Ingrid chciała zrobić ze Storybrooke swój lodowy pałac.
- Więc, jak wrócimy do domu? - Anna rozszerzyła oczy, patrząc na siostrę.
- No, na pewno nie na piechotę. - założyłam dłonie na piersi, patrząc na otaczająca nas granicę.
- Jesteśmy w innym świecie. - dodała Elsa.
- Będziecie potrzebować portalu, albo magicznej fasoli. - powiedziałam, a Emma pokiwała głową, stojąc obok mnie.
- Okej, trochę się zgubiłem. - Kristof podrapał się po głowie.
- Musimy się pospieszyć. - rudowłosa powiedziała z przekonaniem w głosie.
- Zachowajmy ostrożność. Arendell będzie na nas czekało. - Elsa starała się ja uspokoić, ale ona szybko pokręciła głową, jakby coś sobie przypomniała.
- Och, zapomnieliśmy jej powiedzieć? - spojrzała na swojego narzeczonego ze zmarszczonymi brwiami.
- Cóż, dużo się działo. - wzruszył ramionami.
- O co chodzi? - niecierpliwiła się blondynka.
Anna przełknęła ślinę.
- W Arendell rządzi Hans i jego bracia. - powiedziała spuszczając wzrok.
Dziewczyna rozszerzyła oczy.
- Emmo, Stello... musimy znaleźć portal. I to natychmiast.
Pokiwałam głową.
- Jasne... Postaramy się. - zapewniłam, chociaż nie miałam zielonego pojęcia, jak niby to miałoby się udać.
🗡🗡
CZYTASZ
HAPPILY EVER AFTER: Find My Way Back ¬ Killian Jones [2]
Hayran KurguDruga część książki "HAPPILY EVER AFTER ¬ Killian Jones". Stella Mills zawsze dawała wyraz swojej odwagi. Wielokrotnie pokazywała, że dla rodziny i przyjaciół jest w stanie zrobić wszystko. Po ostatnich wydarzeniach, które miały miejsce, w mieście...