7

3K 187 234
                                    

Hogwarts'a döndükleri ilk günün sabahı Büyük Salon'un tavanı sisliydi ve dışarıda kar yağıyordu. Caris dikkatle elindeki sıcak çikolatayı yudumlarken Narcissa ile konuşuyordu.

"Kolyen güzelmiş, Noel hediyesi mi?" Caris'in parmakları kolyeye dokundu. Yüzünde bir gülümseme vardı. "Evet." dedi.

25 Aralık

Noel ağacının altında toplanan aile üyeleri ve James hediyeleri açmak için bekliyordu. İlk önce Tom ve Bianca hediyelerini verdi.

Tom kızına mükemmel bir tarak saç tokası almıştı. Üstü zümrütlerle süslüydü. Bianca'nın hediyesi ise büyük bir iksir seti olmuştu.

"Son anda geldi, yetişmeyecek diye korkmuştum." James elindeki kutuyu uzatırken gözlerinde ilginç sayılabilecek ışıltılar vardı. Caris ona gülümseyip küçük kutunun kapağını kaldırdı ve o an nefesi kesildi.

Minik yakut taşlarıyla süslü kalpli bir kolyeydi karşısındaki.

"Merlin." dedi şaşkınca. Kolyeyi elinin arasına alıp kutudan çıkardı. "Çok güzel."

"Gerçekten beğendin mi?" Caris kolyenin kopçasını açarken "Eh, kırmızı pek benim rengim sayılmaz daha çok yeşilciyim ancak bunu beğendim." dedi.

Kolyeyi takıp tekrar baktı. Çok güzeldi. James'e döndü gözleri. "Teşekkür ederim James."

Hafızası o anı tekrar canlandırırken birkaç zamandır midesinde olan o bulantı kendini tekrar belli etti.

Kahvaltıdan sonra İksir dersliğine giderken Caris'in yerinde olan keyfi göze çarpıyordu. Bir Slytherin'in bu denli dikkat çekici bir şekilde mutlu olduğunu görmek zordu.

"Pati, kuzenin epey mutlu." Peter gözleriyle Caris'i süzdü. "Hangisi? Benim tonla kuzenim var."

Remus güldü. "Tabii ki çarpıcı güzellikteki Caris'ten bahsediyor." Caris'in adı geçince James ders notlarından başını kaldırdı ve konuyu dinledi. "Niye bu kadar mutlu ki?"

"Noel güzel geçti." dedi Sirius. "Caris'in en sevdiği tatil Noel."

Masaya oturmuş annesinin aldığı iksir setini kurarken Caris'in arkasına oturdu James ve Remus. Sirius da Peter ile yan taraflarına oturmuştu, önünde Rabastan Lestrange ve Andromeda Black vardı.

"Merhaba sınıf!" Horace Slughorn içeri girdi enerjiyle. "Bugün yapacağımız iksir cesaret iksiri olacak. Ne olduğunu bilen var mı?"

Caris ve Lily aynı anda el kaldırdı. Slughorn bir an tereddütte kalmasına rağmen çok sevdiği Lily'ye değil okulun yöneticisinin kızıns söz verdi. "Sadece cesaret duygusunu değil, tüm duyguları engellenemez bir şekilde doruklara çıkaran bu iksir nadiren kullanılır ama kullanıldığında üç saat etkisi olur."

Slughorn baş salladı. "Slytherin'e beş puan." Asasını tahtaya doğrultup malzemeleri ve yapılışını gösteren direktifleri gösterdi. "Her birinizden dersin sonunda yaptığınız iksirlerden bir yudum almanızı ve etkilerini yazmanızı istiyorum. Ödeviniz bu olacak."

"Bu çok kolay." dedi Caris yanındaki kardeşine. "Gözümüz kapalı yaparız."

"İksiri içme işi hoşuma gitmedi." Sargas'ın gözleri Lily Evans'a kaydı. Kızıl cadı, iksirini yapmaya çoktan başlamıştı bile, papatyaların saplarını kesiyordu.

Sargas, Öğrenciler Başkanlarını denetleyen kişiydi. Bu unvan Tom Riddle tarafından bizzat kendisine verilmişti. Bu da demek oluyordu ki Lily Evans ile geçirmesi gereken uzun vakitleri vardı. Bir bulanık olduğu için ondan nefret etmesi gerekirken kızın zekası onu ele geçirerek nefretini yok etmişti.

𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin