20

1.7K 153 85
                                    

Merhabaa! Instagram sayfasını açtım. Nickim audrisimpavi  takip edebilirsiniz geri takip yapıyorum💚

Andrea, Büyük Salon'un çıkış kapısında bekleyen Riddle'ı tanıyıp yanına gitti. Dudaklarında heyecanlı bir gülümseme vardı.

Onu fark eden Sargas kızı baştan aşağı süzdü ve güzel olduğuna kanaat getirdi. Dalgalı, omuzlarına değen sarı saçları, koyu mavi gözleri ve küçük yüzüyle oldukça etkileyiciydi.

"Merhaba." dedi Sargas yaslandığı duvardan kalkarak. "Andrea."

"Merhaba Riddle." Oğlan gülümsedi. "Sargas diyebilirsin."

"Pekâlâ, merhaba Sargas." Aralarına sessizlik çöktüğünde iki genç birbirine baktı bir süre. Sonra Sargas boğazını temizledi. "Şey, gidelim ister misin?"

"Nereye gidiyoruz?"

"Kara Göl veya Astronomi Kulesi, sen seç." Andrea gülümsedi. "Astronomi Kulesi uygundur."

Yukarı çıkarken ikisi de sessizdi. Sargas onunla konuşmak istiyor ama ne diyeceğini bilemiyordu.

"Eee, demek Ölüm Yiyen'sin. Anlatsana, nasıl bir şey?"

Ve böylece konuşmaya başladılar.

¬

Öte yandan Caris ve James yasak saat başlayana kadar vakit geçirmeye çalışıyordu. Birbirlerine dolanmış şekilde yürürken kızın gözleri kıvırcık saçları gördü ve aklına mükemmel bir plan geldi. "James?"

"Buyur güzelim."

"Efsaneler efsanesi bir şakaya var mısın?" James'in gözleri parladı. "Çapulcular olmadan hareket edemem."

"Pekâlâ, çağır onları." James sırıttı. "Mükemmel olacak. Bekle, geliyorum."

Sevgilisi koşarak gözden kaybolurken arkasından gülümsedi. Hala ufak bir oğlan çocuğu gibiydi.

Birkaç dakika sonra Peter haricinde tüm Çapulcular koşturarak gelmişti. "Peter nerede?"

Sirius güldü. "Yemeği fazla kaçırdı salak, o yüzden yatıyor." Sonra etrafa bakındı. "Eee, şaka yapacağımız kişi kim?"

"Aslında bu biraz masum şaka sayılmaz." Rodolphus ile Bellatrix'i gösterdi göz ucuyla. "Bellatrix Black."

Sirius daha da keyiflendi. "İlgimi çekmeyi başardın Riddle, dökül bakalım."

"Bu yaptığımdan kimsenin haberi olmayacak, tamam mı?" Hepsi başını salladı hatta Remus bile.

Caris asasını çıkarıp Bellatrix'e kararlılıkla doğrulttu. "Imperio."

"Caris!" Remus hayretle söylemişti. "Affedilmez lanet bu."

"Benim için hiçbir şey affedilmez değil Remus, ben kraliçeyim." Sonra Bellatrix'in yanına gitti. "Merhaba gençler, Bellatrix'i iki saniye alabilir miyim?"

Çapulcuların yanına kollarında şaşkın kızla döndüğünde Caris gülümsedi. "Bellatrix, kendinle ilgili sakladığın tüm sırları birazdan bağırarak açıklamanı istiyorum. Sizin isteğiniz var mı gençler?"

"Saçlarını kazıt." Remus ilk atlayan olunca Caris şaşırdı, oysa ne kadar sakin gözüküyordu.

"Sonra tüm kıyafetlerini yak." Bu da Sirius'tan gelmişti. "Zevksiz zevksiz giyinip tadımı kaçırıyorsun."

"Ve en nihayetinde gidip Caris'in ayaklarına kapanıp özür dile." James'e gülümsedi güzel cadı.

"Anladın mı Bella?" Kıvırcık saçlı kız başını salladı. "Güzel, şimdi hiçbir şey olmamış gibi Rodolphus'un yanına dön ve bir dakika sonra başla."

𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin