İthaf: riddtom__mer21 💜
"James bu tehlikeli değil mi?" Gryffindorlu genç, kızı elinden çekeledi. "Biraz macera olmadıktan sonra hayatın anlamı ne?"
Caris göz devirdi. "Benim bir Gryffindor olmadığımı hatırlıyor musun? Aptalca riskler almam."
Dağın tepesine çıkarlarken Caris iyice korkmaya başlamıştı. "Geldik." James'in ela gözleri sevdiği kıza dönmüştü. "Hazır mısın?"
"Değilim desem de bir şey değişmeyecek." James gülerek kolunu ona doladı. "Bak, karşıyı görüyor musun? Uçsuz bucaksız bir gök, bulutlar... Hayat biraz eğlence olmadan ne anlam ifade eder? Siz Slytherinler eğlenmeyi bilmiyorsunuz bu yüzden fazla ciddisiniz. Risk al, elimi tut."
"James öleceğiz!" Yakışıklı oğlan kahkaha attı. "Hiçbir şey olmayacak Caris, daha önce de yaptım bunu."
"Umarım haklısındır." Eğilip gölün ne kadar yukarısında olduklarına bakmak istese de bu korkusunu daha çok perçinleyeceğinden bakmamayı tercih etti.
James elini uzattı. Caris şüpheyi kenara bırakıp parmaklarını birbirine kenetledi. Üzerleri ıslanacaktı ancak bunu da umursamadı. James'in yanında hayata karşı daha kayıtsız olduğunu fark etmişti ve bunu seviyordu.
"Haydi!" diye bağırıp aşağı atladığında Caris'i de peşinden sürükledi. Suya çivileme dalarken güzel cadı kesinlikle öleceğinden emindi.
Soğuk su vücutlarını sararken James onu daha çok suyun altına çekti ve göz göze geldiler. İki genç gülümserken Potter asasını çıkarıp etraflarına kabarcık büyüsü yapmıştı ve artık rahatça nefes alıyorlardı.
James eğilip kızı öptü. Dudakları birbirini ezerken Caris onu kendine daha çok çekti. Elleri oğlanın ıslak saçlarında dolaşıyordu. "Çok güzelsin." dedi öpüşlerinin arasından.
Dudakları birbirinden ayrılıp alınları birleştiğinde Caris derin nefesler alıp ona baktı. Dudaklarının ucuna kadar gelen kelimeleri yutmuştu tekrardan.
"Akşam için hazır mısın?" diye sordu James sudan çıkarken. İkisi de buz gibi havadan ötürü donuyordu ama gülümsüyorlardı. Caris gerçekten eğlenmişti.
"Doğuştan." Elini tutup önünde durdu. "Ya sen? Göreceğin ve gireceğin ortama hazır mısın?"
James de onu taklit ederek "Doğuştan." dedi.
Binalarının ortak salonuna gitmek için birbirlerinden ayrıldılar. Caris, Slytherin evine giriş yaptığında üzerinden akan sulara herkes şaşkınca baktı.
"Sana ne oldu böyle?" diye sordu Andromeda şaşkınca. Caris gülümsedi. "Macera yaşadım."
Bellatrix oturduğu yerden tiksinerek baktı. "Macera mı? Biz Gryffindor değiliz Caris."
"Yani? Eğlenmek bir tek onlara mı mahsus?" diye sordu saçlarını çağırdığı havlu ile kurularken.
"Biz eğlenemeyiz. Bunun için vaktimiz yok, büyük işler başarmaya çalışıyoruz." Parkinson'a baktı Caris. "Hepimizin eğlenmeye vakti var. Genciz biz, genç gibi davranalım."
"Sana ne oldu bugün?" diye sordu Rodolphus.
"Asıl size ne oldu!" Caris ayağıyla yere vurduğunda şömine alevleri yükseldi. "Hayattan hiç zevk almaz mısınız siz? Bugün benim doğum günüm ve biraz eğlenmek istiyorum."
Arkasını dönüp odasına çıkarken Rabastan "Bir tuhaf bugün." dedi.
"Belki Karanlık İşaret yüzünden gergindir." diye varsayımda bulundu Andromeda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」
Fanfiction❗ KARANLIK MELEZ İKİNCİ KİTAPTIR. KARANLIK MELEZ OKUNMADAN OKUNAMAZ. ❗ 𓆩*𓆪 𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍 𓆩*𓆪 Kehanetin gücüyle kendine bulduğu dayanak Tom Riddle'ı zafere götürürken kendisine verilen iki varis gücüne güç katmaya hazırlanıyo...