9

2.2K 183 80
                                    

Bu bölüm @beyzadrrsnn ithaf edilmiştir💘 Yorumların için teşekkür ederim, yazmaya devam ekcöslcşşsşd

En çekişmeli maç gelmişti. Gryffindor ve Slytherin arasındaki maç her zaman en çok ses getiren maç olmuştur.

Bu gün için Caris üzerinde yeşil kazağıyla güzelliğini sergiliyordu. Siyah kadife pantolonunu da giyince üşümeyecekti.

"Günaydın takım!" Hevesle kollarını kahvaltı eden takımdan birkaç kişiye doladı. "Hazır mısınız?"

"Üstümüze gelme Caris, James Potter Gryffindor'u deli gibi çalıştırıyordu." Regulus çatalıyla tabağındaki omletle oynadı. Sıkıntısı yüzünden belli oluyordu.

Caris kaşlarını çattı. "James Potter denen mankafayı ve takımını düşünmeyin. Siz kendinize bakın. Biz iyi bir takımız. Hufflepuff maçını kazandık, bunu kaybedemeyiz."

Sargas ona ümitsiz bir bakış atsa da güzel cadı, erkek kardeşinin yanağına şans öpücüğü kondurdu.

Slytherin masası maçta ne yapacaklarını düşünürken Gryffindor masasında büyük bir gürültü hakimdi. James devamlı takım üyelerine taktikler veriyor, onları cesaretlendirecek şeyler söylüyordu.

"Bu maç kesin bizim! Slytherin'e kaybedecek değiliz."

"Sakin ol Jamie, takım gayet iyi." dedi Daisy.

Maça kadar yaşanan hareketlilik maç başlayacakken daha da çok arttı. Caris yine annesiyle yan yanaydı ve birbirlerine heyecanla gülümsüyorlardı.

"Bu maçlar benim için en zor olanlar." dedi Bianca. "Sirius ve Sargas birbirine karşı oynuyor."

Sirius, Vurucuydu. Sargas'ı engelleyebilecek kişi oydu.

"Tabii ki kendi binanı destekleyeceksin anne!" Bianca gülümsedi. Sirius söz konusu olduğunda binanın bile önemi kalmıyordu.

Bu çocuğu bu kadar sevmesine sebep olan şey Sirius'un her sorununda, her mutluluğunda, her derdinde ona gelmesiydi muhtemelen. Sirius onu annesi bellemişti ve Bianca da onun annesi olmuştu.

Maç başlarken Caris bir an James ile göz göze geldiğini düşündü. Süpürge üzerinde gerçekten çok karizmatik duruyordu, Gryffindor tribünlerindeki herkes onun adını haykırırken yüzündeki muzaffer gülümseme Caris'in hoşuna gidiyordu.

Amaçlarına duyduğu tutku ve sınır tanımazlığı bana kimseyi görmeyecek kadar çekici gelmeye başladığında anladım.

Merlin. Oluyor olamazdı. Caris hızlıca kendi takımına döndü ve arkadaşlarına tezahürat etmeye başladı.

"Kaptan Potter, Quaffle'ı kaparak oyuna avantajla başlıyor. Yeni Slytherin tutucusunun kabiliyetlerini ölçecek gibi."

James son hızla çembere uçarken Bianca da Caris de merakla bakıyordu. Rabastan elindeki Bludger'ı James'e atmaya hazırlanırken Sirius tarafından engellendi.

James sayı yapmıştı. Gryffindorlar kükredi neşeyle. Slytherin kısmı moralini bozmadı, daha maçın en başındaydılar.

"Offf, Black, snitchi gören kardeşine Bludger fırlattı. Tam bir kardeş kavgası." Slytherin kısmı Sirius'u yuhalarken Caris ve Bianca sessiz kaldı.

Maç çekişmeyle devam ederken Caris intikamını almak için annesinin yanından çekildi. James tekrar çemberlere uçarken Caris bir şaşırtma büyüsü gönderdi ve ela gözlü oğlan ıskaladı.

"Potter ıskaladı! Ne büyük şanssızlık."

Bir dahaki sefere rüzgar saptırma büyüsü yaptı ve James az kalsın süpürgesinden düşüyordu, diğer sefer Bludger'a yön değiştirtip James'e gelmesini sağladı.

𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin