22

1.7K 147 70
                                    

Sınavların bitişini ve mezuniyetlerini kutlamak için her bir bina ortak salonlarında gecenin kör saatine kadar parti yapmıştı.

Caris bu neşeli ortama katılmak istememişti, uykusu erken gelmeye başlamıştı ve erkenden yatıp uyuyordu. Bu gürültüde uyumak ise imkansızdı, kendine sessizlik tılsımı yapıp huzura kavuşmuştu ancak.

Sabahında herkes akşamdan kalma iken Caris dinçti.

"Uykunuzu mu alamadınız?" Caris sırıtarak arkadaşlarına döndüğünde Regulus ona gözlerini kısarak baktı. "Küçük şeytan sen uyudun tabii."

"Parti yapmaktansa uyusaydınız." Regulus kızın tabağına baktı tersçe. "Bu kadar yiyerek nasıl uyuyabiliyorsun?"

Caris şaşkınca çatalını bıraktı. İncinmiş duruyordu. "Sence çok mu yiyorum?" diye sordu.

"Biraz sanki." Caris elindeki bıçağı sıktı. "En azından aklım çalışıyor Black!" Gözlerinin dolu dolu olduğunu görenler şaşkınca kraliçelerine baktılar. Buz gibi olan kızın gözleri niye yaşlarla bezenmişti?

"Bir şey demedim sakin ol." Güzel cadı masadan kalktı. "Size afiyet olsun." Büyük Salon'u terk ederken Slytherinler birbirine baktı. "Pekâlâ, bu neydi?"

"Üzerine fazla gitmeyin." dedi Bellatrix sırıtarak. "Hassas durumda o."

"Ne oluyor?"

"Bilmiyor musunuz?" dedi yapmacık bir hayretle. "Size söylemeye utandı mı yoksa? Caris hamile, Potter'ın bebeğini taşıyor."

İşte bu, uzun süre gündemde kalacak bir haberdi.

"Mümkün değil." dedi Rabastan hemen. "Böyle bir şey olsa duyardık."

"Duyar mıydık?" Parkinson şüpheyle sormuştu. "Riddle ikizleri her şeyi kendilerine saklayabilir."

Regulus güldü. "Saçmalama Bella, böyle bir şey olsa kesinlikle bilirdim."

"Bilmiyormuşsun demek Regulus." Bellatrix arkasına yaslandı. "İnanmak size kalmış, gidip sorabilirsiniz."

İçlerine şüphe tohumları düşen Slytherin evi İksir dersine giderken bu konu tabuymuş gibi tartışmaya kapatmıştı. Ancak Caris'in Gryffindor masasında, erkek arkadaşıyla oturuyor olması şüpheyi iyice arttırmıştı.

"Hayır James! Oğlumuz olursa adını Kripton koymayacağız." Caris gülüyordu fısıltılı sözlerle bunları söylerken.

"Niye ama ben de onun Superman'i olacaktım işte! Sen de Wonder Woman falan olabilirsin." Güzel cadı göz devirdi. "Kız olma olasılığını hiç düşünmüyorsun."

"Ödümü patlatan seçenekten uzak durmaya çalışıyorum Bayan Riddle."

"Kız çocuk korkutucu bir şey değil James."

"Benim için öyle!" dedi oğlan. "Sen onun annesi olacaksın ama ben babası olacağım, arada fark var."

"O zaman ben de erkek çocuk istememeliyim." Sırıttı. "Güzel, kız olursa ben kazanırım erkek olursa sen."

"Tam olarak neyi kazanıyoruz Bayan Riddle?"

Caris sevgilisinin yanağını sıktı. "İsim koyma hakkını elbette."

James sırıttı. "Oooh, çok eğleneceğiz."

3 Hafta Sonra

"Bu ev berbat." Caris topuklarının üzerinde döndü. "Olmaz."

"Niye salonu fena değildi. Çocuk için ideal." James'e göz devirdi. "Saçmalama James, kutu gibi. Bize biraz daha büyük lazım. Tercihen üç odalı."

𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin