Bu bölümü busnz511 e ithaf ediyorum. İthaf listem o kadar karıştı ki bana niye sıra gelmiyor demeyin her birinizi takdir edeceğim söz💚
Kitapla ilgili teorilerinizi bekliyorum. En yaklaşana diğer bölümü ithaf ederim.
"Akşam yemeğinden sonra Quidditch sahası. James."
Caris kaşlarını çatarak notu buruşturdu ve şömineye attı kimse görmeden. James ile vakit geçirdiği henüz bilinsin istemiyordu. Belki James onların tarafında olmayı kabul ettiğinde...
Gelen diğer mektubu açmak için eğildi. Babasının mührünü tanıdı ve gülümsedi. Kendisine haftada bir mutlaka mektup yazardı.
Güzel kızım, Slytherin kraliçesi,
Uzun zamandır beklediğini bildiğim, çocukluğundan beri hayalini kurduğun şeye sonunda kavuşacaksın. On yedinci yaş gününden sonraki hafta sonu, yani bir buçuk ay sonra kardeşinle birlikte Karanlık İşaret'i almak için yanıma geleceksin.
Büyük bir doğum günü partisi yapmak istiyorum, göz bebeklerimin on yedinci yaşının kutlamasını böyle yapacağız.
Kendine güzel bir elbise al ve o akşam her zamanki gibi ışılda asalet timsalim.
Baban, Lord Voldemort.
Kız şaşkınlıkla mektubu bıraktı. Bu demek oluyordu ki... Başı arkasına döndü ve bir köşede oturan erkek kardeşini gördü. O da elindeki mektubu okuyordu.
"Sargas!" Hevesle yerinden kalkıp kardeşinin kollarına atıldı. "Mektubu aldın değil mi?"
Oğlan kardeşinin ağırlığıyla geri düşerken onu tuttu. Caris'in aklına Sargas ile küs olduğu gelmiş gibi ondan uzaklaşıp gözlerine baktı. İki güzel mavi birbirini incelerken ilk konuşan Sargas oldu. "Geçen söylediklerim için-"
"Önemli değil." dedi kız. "Ben de oldukça ağır konuştum."
"Caris... Anlayamadığım şeyler oluyor ve ne yapacağımı bilmiyorum, dengem şaştı." Güzel cadı, canı kadar sevdiği erkek kardeşinin sarı saçlarını okşadı. "Potter konusunda tamamen haksız değildin."
"Ne?" Sargas şaşkınca ona baktı. Caris nefesini vererek "Ben- Galiba- Bilmiyorum ama James'ten hoşlanıyorum." dedi. Bu itiraf yüreğini rahatlatmıştı bir biçimde.
"O bir kanı bozuk Caris. Doğru bir seçim mi bilemiyorum." Olabildiğince yumuşak şekilde söylemeye çalışmıştı.
"Hayır, o bizden biri. Derinden derine bizden biri olduğunu biliyorum Sargie. Sadece yönlendirilmeye ihtiyacı var." Sargas dudaklarını büzdü. "O sana ne hissediyor?"
Caris bozguna uğradı bu soruyla. Dudakları büzülmüştü. "Bilmiyorum. Nasıl bilebilirdim ki?"
"Sorabilirsin Vicky." Güzel cadı başını kardeşinin omzuna yasladı. "Korkuyorum. Bir erkeğe karşı hissettiğim ilk ciddi şey bu ve reddedilmek istemiyorum."
"Biz Gryffindor değiliz ancak cesur olmayı deneyebilirsin hayatım, eğer biraz aklı varsa ne kadar muazzam bir kişi olduğunu anlar."
Caris güldü. "Duygusal açlıkta olan bir muazzam değil mi?" Sargas yanaklarını sıktı kız kardeşinin. "Kast etmeden söyledim güzelim, gerçekten düşünmüyorum."
Araları düzeldiği için ikisi de rahatlamıştı, bu yüzden diğer konuya geçtiler. "Karanlık İşaret'i alacağız!" dedi heyecanla Caris.
"Vakti gelmişti. Ben babamız doğar doğmaz bize işareti verir sanıyordum aslında." Gülüştüler. "Büyük bir parti yapacakmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」
Fanfiction❗ KARANLIK MELEZ İKİNCİ KİTAPTIR. KARANLIK MELEZ OKUNMADAN OKUNAMAZ. ❗ 𓆩*𓆪 𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍 𓆩*𓆪 Kehanetin gücüyle kendine bulduğu dayanak Tom Riddle'ı zafere götürürken kendisine verilen iki varis gücüne güç katmaya hazırlanıyo...