•Rozdział piętnasty•

1.2K 57 3
                                    

~■~■~■~■~
|Prawda|

Następnego dnia , dom Remusa Lupina

Remus Lupin z niedowiarzeniem czytał porannego Proroka.
Ten artykuł go zszokował.

Syriusz Black uciekł z Azkabanu!

Z naszych źródeł wiadomo że Syriuszowi Blackowi udało się uciec z Azkabanu.
Syriusz Black uciekł z więzienia pierwszego września wraz z Julie Smith która miała celę obok jego.
Auror który pełnił wartę w ten dzień stracił przytomność , a znaleziono go w celi Smith.

,, - Pełniłem wartę na piętrze gdzie przebywała Smith i ten cały Black.
I nagle usłyszałem przeraźliwy krzyk. No to pobiegłem i zobaczyłem Smith która kuliła się  na podłodze w celi. Otworzyłem celę i wszedłem tam. Pochyliłem się aby sprawdzić czy coś jej się stało.
Nagle ktoś podszedł mnie od tyłu i rąbnął mnie pięścią w głowę.
Straciłem przytomność na kilka godzin. Kiedy się obudziłem nie było Smith , Blacka ani mojej różdżki." - mówi auror.

Wychodzi na to że Ministerstwo  zatuszowało sprawę , chociaż wiedziało że na wolności jest dwoje niebezpiecznych ludzi.
Co na to Minister?

,, - Nie chcieliśmy wywoływać niepotrzebnej paniki. Już i tak na wolności jest dużo innych niebezpiecznych śmierciożerców." - powiedział Minister Magii , Korneliusz Knot.

Przypominamy że Syriusz Black przyczynił się do śmierci Potterów , Peter Pettirgrew oraz trzynastu mugoli.

Julie Smith natomiast ma na swoim koncie dwa morderstwa.

,, - Jako dziecko była bardzo dziwna. Nie bawiła się jak inne dzieci , tylko siedziała z nosem w książce. Nie miała przyjaciół , do nikogo się nie odzywała." - mówi jej sąsiadka.

Jeśliby państwo zauważyli Syriusza Blacka lub Julie Smith prosimy abyście wezwali aurorów. Przypominamy jeszcze że Black tak samo jak Smith są niebezpieczni!

Rita Skeeter.

Zobacz także:

Syriusz Black - morderca czy niewinny człowiek? (str.12 - 14)

Biografia Syriusza Blacka  (str.15 - 17)

Biografia Julie Smith (str.18 - 20)

Albus Dumbledore nie przejmuje się bezpieczeństwem uczniów?! (str.21 - 23)

Rufus Scrimgeour o Syriuszu Blacku i Julie Smith  (str.24 - 25)

Remus odłożył gazetę i westchnął ciężko. Wiedział że Syriusz jest szalony ale żeby uciekać z Azkabanu?
Nagle usłyszał stukanie w okno.
Odwrócił głowę i zobaczył że za oknem stoi biała sowa. Podniósł się z krzesła i podszedł do okna. Otworzył je a sowa wyleciała do środka. Wyjął jej list z dzioba i otworzył.

Drogi  wujku Remusie!

Pewnie dziwisz się gdy czytasz ten list.
Wiem że pewnie jesteś w szoku po dzisiejszym Proroku Codziennym i to co usłyszysz pewnie będzie Ci się wydawać jednym , wielkim kłamstwem ale proszę abyś mi uwierzył.
Dobrze a więc zaczynam.
Myślisz  pewnie że to wujek Syriusz był Strażnikiem Tajemnicy.
Ale nie. Strażnikiem był Peter Pettigrew.
To wujek Syriusz podsunął ten pomysł. Pomyślał że śmierciożercy będą ścigać jego a nikt nie pomyśli że to Peter jest Strażnikiem. Sprytne , co?
Ale niestety ktoś z zewnątrz znał każdy nasz krok.
A rodzice i Syriusz myśleli że to Ty , dlatego nic Ci nie powiedzieli.
Ale to Peter był podwójnym agentem. W końcu kiedy znudziła mu się jego rola zdradził nas.
Tak przynajmniej mówi wujek Syriusz. Ale ja myślę że Peter tak się bał śmierciożerców i Voldemorta , że nas zdradził.
Ale wracając do tematu.
Kiedy wujek Syriusz się dowiedział o tym co zrobił Peter , od razu go odnalazł i  osaczył na ulicy. Ale niestety Peter był sprytniejszy. Ryknął na całą ulicę że wujek Syriusz zdradził
moich rodziców i wystrzelił z różdżki którą trzymał za plecami.
Odciął sobie palec i umknął do ścieku razem z innymi szczurami.
A kiedy pojawili się aurorzy ,którzy zobaczyli wujka Syriusza pośród trupów od razu go zamknęli  w Azkabanie bez procesu. Bo kto dba o prawo kiedy nie ma Voldemorta?
I to tyle. Wiem że to dla Ciebie duży szok ale proszę uwierz mi. Uwierz wujkowi Syriuszowi.
Napewno zastanawiasz się skąd to wszystko wiem.
Otóż wujek Syriusz wysłał do mnie list w którym wszystko wyjaśnił.
Ja mu uwierzyłam , dlatego teraz do Ciebie piszę. I chcę Ci też powiedzieć że dostałam się do Gryffindoru! Jesteś ze mnie dumny?
Mam nadzieję że się dobrze czujesz? Wiem że teraz musi być Ci ciężko w pełnie.
Ale ja postanowiłam że zostanę animagiem.
Tak jak mój tata i wujek Syriusz.
Jeśli chcesz wiedzieć co u Harrego to ma się dobrze. A wiem to bo napisałam list do ciotki Petuni.
Aha i mam nadzieję że nie ufasz Dumbledorowi? To straszny oszust
i manipulator. Ja mu nie ufam , tak samo jak Ministerstwo , prawie wszyscy uczniowie w Hogwarcie i wszyscy nauczyciele.
No i Syriusz też.
Ja już muszę kończyć bo za niedługo zaczynają się lekcje.

Buziaki ,
Alyssa

PS : Odpisz szybko.

Remus złapał się za głowę. Nie wiedział co o tym myśleć.

~■~■~■~■~


















Mój młodszy brat, HarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz