Dɪsᴛᴀɴᴄᴇ

476 35 47
                                    

Fʀᴀɴᴄɪs; Bᴜᴇɴᴏ ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴅᴇ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ... Bᴜᴇɴᴏ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ... Nᴏ ʟᴏ ᴇs, ʟᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ᴇs ϙᴜᴇ ʜᴀɴ ᴘᴀsᴀᴅᴏ 2 sᴇᴍᴀɴᴀs ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛᴏ ϙᴜᴇ ʜᴇᴍᴏs ᴛᴇɴɪᴅᴏ ʏ Cᴀᴍɪʟᴏ... Bᴀ́sɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ Mᴀʀᴄᴏ ᴘᴜᴇs ᴀʜᴏʀᴀ ᴇs ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ʏ ᴇʟ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴇs Cᴀᴍɪʟᴏ, ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ ᴍɪ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏɴ Bʟᴀsᴄᴏ ᴘᴜᴇs ᴇʜ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴛɪᴇɴᴇ ᴀʟɢᴏ ϙᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀ... Pᴇʀᴏ ᴀᴜ́ɴ ɴᴏ sᴇ ϙᴜᴇ́ ᴇs, ᴄᴏɴ Cᴀᴍɪʟᴏ ɴᴏ sᴇ ϙᴜᴇ́ ʜᴀᴄᴇʀ, ᴀ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ Mᴀʀᴄᴏ ᴄᴏɴ Cᴀᴍɪʟᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀᴄᴀʀᴍᴇ ᴀ ᴇʟ... Pᴜᴇs sᴇʀɪ́ᴀ ᴀʟɢᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ SUSPIRA sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ... Aᴜ́ɴ ϙᴜɪᴇʀᴏ ᴠᴇʀʟᴏ, ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ sᴜs ʙʀᴀᴢᴏs, sᴜs ᴄᴀʀɪᴄɪᴀs, sᴜ ᴠᴏᴢ... Aᴜ́ɴ ɴᴏ ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ́ ɴᴏs ᴅɪsᴛᴀɴᴄɪᴀᴍᴏs sɪ ᴇsᴛᴀ́ʙᴀᴍᴏs ᴅᴇ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴀ... S~Sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴅᴇᴊᴀᴍᴏs ᴅᴇ ʜᴀʙʟᴀʀɴᴏs... Tʀᴀᴛᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴘᴏsɪᴛɪᴠᴏ SUSPIRA PESADAMENTE, ᴘᴇʀᴏ ᴇs ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴛᴇ ᴅᴀɴ ɴɪ ᴇʟ ᴠɪsᴛᴏ, ʟᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ᴇs ϙᴜᴇ ᴀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴇʜ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀᴅᴏ ᴇʟ ʏ Bʟᴀsᴄᴏ ᴇsᴛᴀ́ɴ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴜɴɪᴅᴏs... Sᴜᴘᴏɴɢᴏ ϙᴜᴇ ʟᴏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴀ́s ϙᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ᴘᴜᴇs "NO sᴇʀɪᴏ" ʏᴀ sᴀʙᴇs ᴀᴠᴇᴄᴇs ʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇʀᴀᴛᴜʀᴀ ᴘᴜᴇᴅᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀᴛᴇ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴄᴏsᴀs ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴀs, ᴘᴇʀᴏ ᴍᴇ ᴅᴇᴘʀɪᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ sᴀʙᴇʀ ϙᴜᴇ ϙᴜɪᴢᴀ́s ᴇʟ ᴊᴜɢᴀʙᴀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ.... Mɪᴇɴᴛʀᴀs ʏᴏ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴄʀᴇɪ́ᴀ ᴇɴ sᴜs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs, ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ sᴇ ϙᴜᴇ́ ᴘᴇɴsᴀʀ, ϙᴜᴇ́ ᴄʀᴇᴇʀ, ϙᴜɪᴢᴀ́s ᴅᴇʙᴇʀɪ́ᴀ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴀʟɪʀ ʏ ʙᴜsᴄᴀʀʟᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴇ ᴀᴛᴇʀʀᴀ, sɪ ᴇʟ ʏᴀ ɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴇ ᴠᴇʀᴍᴇ ᴏ ɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴇ sᴀʙᴇʀ ᴍᴀ́s ᴅᴇ ᴍɪ... Pᴜᴇs sᴏɴ ᴄᴏsᴀs ᴅᴇ ʟᴀs  ᴄᴜᴀʟᴇs ɴᴏ sᴇ ϙᴜᴇ́ ᴅɪʀᴇ́ ᴏ ʜᴀʀᴇ́ ᴇɴ ᴄᴀsᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ʟᴀᴍᴇɴᴛᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴇᴀɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, SOLLOZA MIENTRAS APRIETA SU PECHO, sᴏʟᴏ ᴅᴇʙᴏ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴀʟɢᴏ, sɪ ϙᴜɪᴢᴀ́s ᴜɴ ᴛʀᴀɢᴏ? Sᴇ ϙᴜᴇ ᴅɪᴊᴇ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ ʙᴇʙᴇʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀʟɪᴠɪᴀʀ ᴇsᴛᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴏsᴀs... Pᴇʀᴏ sɪɴᴄᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴏʏ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ʏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ ᴠᴀʟᴏʀ, ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ ᴘᴏᴅᴇʀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴇsᴛᴏ, ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ sᴀʙᴇʀ ϙᴜᴇ sᴇʀᴀ́ ᴅᴇ ʟᴏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ... Sɪ sᴇɢᴜɪʀᴇᴍᴏs ᴏ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ... Tᴇʀᴍɪɴᴀʀᴇᴍᴏs SALE CON DIRRECCIÓN AL BAR. Hᴏʟᴀ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀ ᴅᴀʀᴍᴇ sᴜ ᴛʀᴀɢᴏ ᴍᴀ́s ғᴜᴇʀᴛᴇ? Nᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ʟᴀ ᴍᴀʀᴄᴀ ɴɪ ᴇʟ ᴘʀᴇᴄɪᴏ, sᴏʟᴏ ʟᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ PONE SU CABEZA EN LA BARRA ¿Qᴜᴇ ᴅɪᴀʙʟᴏs ɴᴏs ᴇsᴛᴀ́ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ? Jᴏᴅᴇʀ ʜᴀɴ Sɪᴅᴏ ᴄᴀsɪ 3 ᴍᴇsᴇs ᴅᴇsᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ́ ᴇsᴛᴀ ʙᴀsᴜʀᴀ ʏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴛʀᴏ ʏ sɪɴ ᴀᴠɪsᴏ ᴘᴇʀᴅᴇᴍᴏs ᴇʟ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛᴏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴇsᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs SE TOMA LA MITAD DEL TRAGO. Qᴜɪᴢᴀ́s ᴇsᴏ ᴍᴇ ʟᴏ ɢᴀɴᴏ́ ᴘᴏʀ ᴇɴɢᴀɴ̃ᴀʀ ᴀ ᴍɪ ɴᴏᴠɪᴏ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴛᴀɴ ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ Cᴀᴍɪʟᴏ... Uɢʜ ᴀᴜ́ɴ ɴᴏ sᴇ ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴅɪᴀʙʟᴏs ғᴜᴇ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀ ᴄᴀɪ́ᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴛɪɢʀᴇ ᴛᴀɴ ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ... Lɪɴᴅᴏ, ᴀᴘᴜᴇsᴛᴏ, sᴇɴsᴜᴀʟ Uɢʜ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴄʀᴇᴇʀ ᴇsᴛᴏ ᴅᴇ ᴍɪ SE TERMINA EL TRAGO Mᴍɢʜ ᴊᴏᴅᴇʀ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏsᴀ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴇsᴛᴀ́ ғᴜᴇʀᴛᴇ Cᴏғ Cᴏғ TOSE REPETIDAS VECES. Cᴏғ Cᴏғ HACE MUECAS. Eɴ ғɪɴ Mᴍɢʜ ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ᴍᴇ ᴀʏᴜᴅᴏ... Eɴ ғɪɴ ᴀʜᴏʀᴀ ᴅᴇʙᴏ ᴅᴇ ɪʀ ʏ ᴀғʀᴏɴᴛᴀʀ ʟᴀs ᴄᴏsᴀs... Yᴀ sᴀʙᴇɴ ɪʀ ᴄᴏɴ Cᴀᴍɪʟᴏ ʏ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀʟᴇ ¿Qᴜᴇ ᴄᴀʀᴀᴊᴏs sᴇʀᴀ́ ᴅᴇ ʟᴏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ? Dᴇʙᴏ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ᴇsᴛᴏ, ɴᴏ ᴘɪᴇɴsᴏ ᴠɪᴠɪʀ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴀ ᴅᴜᴅᴀ ɴɪ ᴜɴ sᴇɢᴜɴᴅᴏ ᴍᴀ́s, ᴇsᴛᴏʏ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ, ᴛʀɪsᴛᴇ ʏ sᴏʙʀᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇʙᴇs ʙᴜsᴄᴀʀ ʟᴀs ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀs ᴀ ᴛᴜs ᴅᴜᴅᴀs SALE CON DIRRECCIÓN LA EMPRESA DE CAMILO.


"Mʏ Bᴏʏғʀɪᴇɴᴅ'S Dᴀᴅ" Donde viven las historias. Descúbrelo ahora