Lassan nyitottam ki a szememet. Talán még sosem voltam ennyire kipihent. Mivel szemem előtt volt az a kis párna ezért nem igen láttam semmit, így az sem tudtam, hogy az én babám felébredt e már. Lassan ültem fel, és próbáltam tapogatózni, de mellettem nem találtam Yoongit. Ekkor hallottam hogy valaki leteszi mellém az éjjeli szekrényre valamit, majd az ágy mellettem besüpped, és orromba szökött szerelmem édes illata. Kezét megéreztem arcomon, így rá tettem övére sajátomat, és összekulcsoltam őket.
-Jó reggelt! -mondtam mosolyogva. Választ nem kaptam csak megéreztem ahogy leveszi rólam a párnát. Egy kis idő kellet hogy megszokjam a fényt ami a szobába uralkodott, de szerencsére nem telt bele sok idő, és teljesen kirajzolódott babám arca előttem. Lassan lemászott az ágyról, és elém tett egy kis asztalt amin egy tálca volt a reggelivel. Eléggé meglepet tettével, mivel nem vártam volna, hogy ezt teszi értem. Ekkor elvette az evőeszközöket, és egy falatott nyújtott felém. Ha eddig nem látszott arcomon a meglepettség na most biztos. -Yoongi... Tudok enni egyedül is! -mondtam, de azért bekaptam a falatot.
-Csak szerettem volna a kedvedben járni... -mondta kissé zavarodottan. Szegény csak kedveskedni akart nekem.
-De babám! -mondtam és tarkójára simítva húztam közelebb. -Nekem már azzal kedveskedsz ha mellettem vagy! -mondtam egy mosollyal, amire zavarba jött mert lesütötte szemét és gyorsan elnézet. Elmosolyodtam és lenyelve a falatott megfogtam kezét és magamhoz húzva egy puszit nyomtam csuklójára. Ha lehet még jobban zavarba hoztam.
-Inkább egyél! -mondta és oda adta a pálcikákat, majd leült mellém, míg én nyugodtan ettem a reggelimet. Elmosolyodva egy puszit nyomtam maszkjára.
-Mai napra mi a terv? -kérdeztem egy mosollyal, hiszen ma van a bál kíváncsi vagyok mit fog mondani.
-Bál után leléphetünk! -mondta egyszerűen és hozzám bújt.
-Hova akarsz menni baba? -kérdeztem rá nézve, míg karját simogattam.
-Le a partra! -felelte, amire elmosolyodtam. Az én Yoongim le akar menni a partra. Utána megettem a reggelimet, majd el is mentem, hogy ne legyen nagyon feltűnő. Este találkoztunk csak újra a bálon. Anyáék kérdezgették, hogy akkor együtt leszünk e, de mondtam, hogy nem csak után lesunnyogunk a partra. Egész este egymást kerültük, még is éreztem ahogy engem néz és ez kölcsönös volt. A bál hajnali egyig tartott mint kiderült, ami nekünk csak rosszat jelentett. Így olyan tíz fele oda mentem Yoongihoz figyelve, hogy apja ne legyen a közelben.
-Gyere baba menjünk! -suttogtam neki, amire láthatóan kirázta a hideg, és rám emelte tekintetét.
-Nem lehet apám... -kezdet volna el akadékoskodni, de megfogtam kezét.
-Most nem figyel! Menjünk! Veled szeretnék lenni szerelemem! -mondtam és egy puszit nyomtam kezére. Yoongi egy kis győzködés után beadta a derekát, így gyorsan leléptünk. Láttuk Jimin és Taehyungot, ahogy a pultban állnak. Taehyung sokat sejtően mosolygott, míg Jimin komolyan bólintott jelezve, hogy tartják a frontot itt. Yoongival nevetve hagytuk el a hotel területét kezét fogva futottunk le a partra. Leérve lelassítottunk, az utat szerencsére lámpák világították be, így nem volt annyira sötét.
-Többször is lejöhetnénk ide... Nem kell abban a hotelben tölteni az egész nyarunkat... -szólalt meg Yoongi.
-Igen szerintem is! Akár holnap? -mondtam egy mosollyal, és elindultunk a part felé.
-Ne várj! Tudok egy jó helyet! -mondta azzal elindultunk tovább. -Ismerek egy helyett ahol senki nincs! Így tudunk fürdeni ott! -mondta azzal elkezdet vezetni. Hogy akar fürdeni mikor nincs rajtunk fürdőruha? Ugye nem... Sokkal merészebb mint gondoltam! És ez nekem tetszik! Lassan oda értünk egy sokkal sziklásabb részre, ahol az út is eltűnt már. Szikláról sziklára haladtunk előre. A fény is kevés volt, így a telefonommal világítottam meg az utat.
-Hova viszel édes? -kérdeztem, de ekkor megállt.
-Ide! -felelte lemutatva, a víz kb. 1 métere volt tőlünk és volt egy vas létra is amin le lehetett mászni.
-Szóval még is csak az éjszakai fürdőzés híve vagy! -mondtam huncut mosollyal, és magamhoz húzva derekánál néztem szemeibe. Egy ideig néztük egymást, míg nem Yoongi rá csapott a mellkasomra, majd eltávolodott.
-Kapcsold ki a kamerát! Levetkőzöm! -mondta nem sok határozottsággal hangjában, de tettem ahogy kért. Szerencsére nem lett korom sötét. Szemem hamar hozzá szokott a sötéthez, és ha teljesen nem is láttam őt, de kirajzolódó alakját igen. Végig néztem ahogy nekem háttal leveszi maszkját, majd utána zakóját is a földre dobja. Így halad tovább, így én is jobbnak láttam elkezdeni vetkőzni. Nem sok idő kellet,hogy megszabaduljak minden ruhámtól, hisz kevesebb volt rajtam, mint Yoongin, de ő is már az utolsó ruha darabot vette le. Lassan mögé léptem és átkaroltam derekát, majd államat vállára ejtettem.
-Megnyugtató, hogy ennyi bízol már bennem! -mondtam és óvatosan kezdtem ringatni őt. Egyik kezét az enyéimre tette, míg másikkal arcomra simított. Egy igazi tündér!
-Menjünk fürdeni! -mondta azzal elindultunk lassan a létra felé. Oda érve én mentem előre. A víz kissé meleg volta, amiatt mert a levegő lehűlt. Így mikor leértem hátrább léptem, hogy Yoongi is letudjon jönni. Ő is lassan megindult félúton pedig derekára tettem kezemet, hogy el ne csúszón vagy le ne essen a létráról, amint leért a vízbe szembe fordult velem és arcát nyakamba temette. Apró hullámok voltak nem olyan nagyok. A víz mellkas közepéig ért. Kellemes volt. Kezemmel vállaira öntöttem vizet.
-Így most jó? Kellemes neked? -kérdeztem lágy hangon, de választ csak egy idő után kaptam.
-Igen.. Kellemes! -mondta és karjait nyakam köré fonta. Kezei tarkómat simogatták. Óvatosan rá hajoltam ajkaira és egy lassú csókot kértem tőle. Yoongi bele ment a csókba, így ajkaink szenvedélyesen játszottak. Kezeimet lassan vezettem le csípőjére. Ekkor viszont jött egy nagyobb hullám, amit ha én bírtam is Yoongi kissé megindult a part felé, így kezét gyorsan megfogva húztam vissza magamhoz egy nevetés kíséretében.
-Nem vicces! -vágta rá, miközben vissza jött hozzám, de én csak nem tudtam befejezni a nevetést. -Rendben akkor elmegyek! -mondta, és elindult kifelé, de még gyorsan a dereka köré kulcsoltam kezeimet, és visszahúztam őt.
-Ne menj el baba? Nagyon édes volt azért nevettem! -mondtam egy mosollyal, és egy puszit nyomtam vállára. Yoongi erre megenyhült így még egy időt eltöltöttünk ketten ott, majd éjfél körül tértünk vissza a hotelbe.
YOU ARE READING
Nyári Szinfónia - [Sope ff.]
FanfictionHoSeok a szüleivel ment nyaralni a tengerre egy puccos hotelbe. Bár először HoSeok kedvetlenül vág neki az útnak, amiért szüleivel és agyon dicsért nővérével kell történnie a nyár egy nagyobb részét. Azonban egy séta mindent megváltoztat. Gyönyörű z...