Tegnap este felé beszéltünk meg találkozott. Bár nem értem miért szeretett volna Yoongi a fél szinten találkozni, ami a földszint és az első között van. Óvatosan osontam ki a szobából és indultam meg a lift felé. Szerencsére kötés már nincs rajtam és teljesen jól vagyok azóta hála a sok pihenésnek és gyógyszernek. Leérve a megfelelő szintre elkezdtem Yoongit keresni, de nem találtam sehol, így elindultam a folyosón. A belmagasság itt alacsonyabb volt mint a többi szinten, de még jól ellehetett férni.
-Hoseok! -hallatom meg nevem, és abba az irányba kaptam tekintetemet. Yoongi ott állt egy félig nyitott ajtó előtt, és intett nekem, hogy siessek. Gyorsan oda mentem, majd bementünk a fehér ajtón. Egy lépcső vezetett lefelé, de amint beléptem megcsapott a párás medence illat.
-Yoongi hol vagyunk? -kérdeztem rá nézve, de ő csak mosolyogva megfogta kezemet és húzott lefelé.
-Egy jó helyre hoztalak! -mondta azzal, leértünk az utolsó lépcsőfokon is. Yoongi átvesztett egy boltíven, de nem láttam mi van a szobában ahová beléptünk addig amíg Yoongi maga mellett fel nem csapta a villanyt. Azonban a szoba inkább terem volt, vagyis pontosan Wellness. Csak tátott szájjal néztem ahogy egymás után felkapcsolódnak a felmenti villanyok, és a medence felett lévő hatalmas csillár. A víz megindult a csúszdákban, és egyéb fém csövekből. Hatalmas ablakokon ki lehetett látni a sötét éjszakába, ami bevallom így összességében nagyon tetszett hangulatos volt, főleg mert csak mi ketten vagyunk itt.
-Yoongi én nem hoztam fürdőruhát... -mondtam rá pillantva, amire elkuncogta magát.
-Én se! -mondta váll rándítva és elkezdet beljebb húzni.
-De várj így hogy akarunk... -kezdtem volna bele, de ő se szó se beszéd bele lökött a medencébe. Hatalmas csobbanással estem a vízbe, majd gyorsan a felszínre úsztam, és hitetlenül néztem a nevető babámat.
-Ezt visszakapod! -mondtam, majd úsztam gyorsan a szélére, míg ő rohan el. Kiszállva a vízből ledobtam a cipőimet, majd rohantam utána, de ő gyorsan befutott a vízbe, csak hogy ne én dobjam be. Utána mentem és derekánál fogva húztam vissza magamhoz, míg ő felvonyított nevetve. -gyere csak ide! -mondtam, míg ő kapálózott és próbáld szabadulni. Maga felé fordítottam, és mosolyogva néztem rá ő pedig megállt minden ellenállással. Lassan sétáltam a vízben, míg őt felkaptam. Yoongi csípőmre kulcsolta lábait, míg nyakamba kapaszkodott karjaival.
-Hova megyünk? -kérdezte egy mosollyal.
-Ohh jó helyre! A fejed még nem vizes! -mondtam és az egyik cső felé vettem az irányt amelyik csak úgy ontotta magából a vizet. Babám szemei kitágultak mondatomra, és amint meglátta hova akarom vinni elkezdte szóban ellenállni.
-Hoseok! Ne merészeld! -mondta dühösen pillantva rám, de én csak önelégült mosollyal, mentem tovább addig, míg oda nem értünk. Yoongi becsukta szemét és össze húzva magát átcipeltem magunkat a vízen.Amint kiértünk Yoongi megrázta fejét mint egy kutya, amin elnevettem magam.
-Menj a francba! -mondta, és rám fröcskölte a vizet.
-Te kezdted baba! -mondtam közelebb hajolva, mire átázott pólómba markolt és magához húzott egy csókra. De ez most más volt. Vadabb volt, és szenvedélyesebb. Yoongi szinte hozzám simult egyik kezeivel elengedte nyakamat, így én tartottam meg. Végtagjai levándoroltak a pólóm végéhez és elkezdte felhúzni azt. Lassan leengedtem őt, csak hogy könnyebben letudja venni rólam a pólót, amit ő készségesen meg is tett, majd eldobta a vizes ruhát a medence szélére. Nem sokáig tartott, és róla is gyorsan levettük a felsőt. Yoongi szinte egyáltalán nem akart elválni ajkaimtól, amit nem is bántam inkább szorosan tartottam őt.
-Mit szólnál egy éjszakai fürdőzéshez? -kérdezte ajkaimra suttogta a szavakat, miközben lehunyt szemekkel vártam, hogy újra megcsókoljon.
-Hisz azt csináljuk nem? -kérdeztem vissza, míg ő vissza kulcsolta lábait csípőmre, majd elkuncogta magát.
-De azt meztelenül szokták! -mondta nevetve, amire meglepődve néztem rá. Yoongi pirrel az arcán nézet rám, míg én feldolgoztam azt amit mondott. Tényleg azt akarja, hogy ruha nélkül fürödjünk. Oké már megtettük ezt, de az egy eldugott sötét helyen volt.
-Mire véljem ezt a hirtelen bátorságot? -kérdeztem vissza, egy kacér mosollyal, amire ő közelebb hajolt szinte ajkaimra suttogva a következő szavakat.
-Te adták nekem bátorságot! -suttogtam, és egy puszit is kaptam végén. Ezek után nem kellet sok nekem. Levetkőztettem és ő is engem. Habár az elején kissé zavarban voltunk nem sokára sikerült feloldódtunk, és nyugodtan tölthettük az időt kettesben. Ruháink vizesen a medence mellet szétszórva feküdtek, míg mi két óra lubickolás után a pihenő szobámba voltunk, ahol lágy zene ment. Napozóágyak egyikén foglaltunk helyet, vagyis pontosan csak én. Míg én kényelmesen elfeküdtem Yoongi az ölemben ült. kezem derekán pihen, míg ő egyik kezével támaszkodott az ágy karfájába, másikkal apró köröket írt le hasamra.
-Veled szeretnék maradni!-szólalt meg a nagy csendben, de tekintetét nem vette le rajtam rajzolgató kezéről.
-Én azt szeretném, hogy továbbra is az enyém légy, még ha el is megyek! -mondtam hiszen 8 nap múlva megyünk haza. Nagyon fura ebbe bele gondolni, hogy hamarosan eltelik az egy hónap.
-Nem maradsz velem? -kérdezte felpillantva rám, és lehetett látni tekintetében a szomorúságot.
-A szívem mindig veled marad! -feleltem kérdésére, és megfogva kezét húztam magamhoz és egy puszit leheltem kézfejére. Yoongi tettem után elfektette rajtam felsőtestét, és karjait nyakam köré kulcsolta. Szemembe nézet édes cica íriszeivel, végül csak lefeküdt mellkasomra. Átkaroltam testét, és újra csöndben maradtunk. csak hallgattuk a lágy zenét. Bevallom őszintén, hogy kezdtem elálmosodik, így néhány percig még próbáltam élvezni a napot. De sajnos nem tudtam sokáig tekintve, ha itt elalszunk így reggel abból nagy botrány lenne... -Baba... Felkéne mennünk! -mondta és fejét megsimogatva próbáltam ébresztgetni, hogy az én hercegem felkeljen.
-Hmm... -morgot egy kicsit, majd lassan kinyitottam szemeit, és rám nézet. Milyen kis édes, mint egy kis cica úgy dörzsölni szemét és lekonyult ajkakkal néz rám.
-Felkéne mennünk! -mondtam egy mosollyal, amire bólintott egyet, és lassan lemászott rólam. Mind ketten felkaptunk egy köntöst és ruháinkat összeszedve elindultunk fel Yoongi szobájába. Amint megjöttünk Yoongi kiterítette a ruhákat a teraszra, addig én elmentem a mosdóba. Végül mikor kimentem őt még akkor is a teraszon láttam mozdulatlanul. Lassan kisétáltam hozzá, és mellé álltam.
-Szépek a csillagok! -mondta az eget nézve.
-Te szebb vagy náluk! -mondtam egy puszit nyomva arcára.
-Lehet egy kérdésem? -néz rám, és arca még mindig szomorú, így hiába nézek rá mosolyogva. -Kívánsz engem? -kérdezte szomorúsággal hangjába. Ohh ha tudná... Vagy éppen nem volt elegendő bizonyíték neki az álló péniszem?
-Yoongi... -szólítottam meg, és arcára simítottam. -Hidd el nekem, nagyon is kívánlak úgy! De tudod... Azt szeretném ha tökéletes legyen az első! -mondtam egy mosollyal, és puszit nyomtam szemem mellé. -Na gyere be! Késő van aludnunk kell! -mondtam és megfogva kezét húztam be őt a teraszról.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyári Szinfónia - [Sope ff.]
FanficHoSeok a szüleivel ment nyaralni a tengerre egy puccos hotelbe. Bár először HoSeok kedvetlenül vág neki az útnak, amiért szüleivel és agyon dicsért nővérével kell történnie a nyár egy nagyobb részét. Azonban egy séta mindent megváltoztat. Gyönyörű z...