Sziasztok! Na most a végére jöjjön az aminek jönnie kell! Első sorban szeretném megköszönni azoknak akik olvasták ezt a... valamit? XDDD Őszinte leszek, de nem igen voltam megelégedve ezzel a könyvel. Az elején nagyon nem. Nagyobbra terveztem és sokkal izgalmasabbra. Viszont most így a végén azt mondom, hogy kell ilyen is. Mindjárt el is magyarázom miért, de akkor Kezdődjön az amit szoktam.
Szóval honnan is jött maga az ötlet? Én az ötleteimet mindig külső hatásból szerzem. Nyilván sok embernek ismerős lehet a BTS World ahol Suga maszkot hord a fellépésen mert nem mer mások elött játszani. Ez volt az egyik a másik pedig szerintem nem kell bemutatnom a Beszélj Hozzám című Sope ff.-et. Szerettem volna egy olyan inkább érzelem dús könyvet. Ami igazából tök mindennapos, de úgy még se. Egy fiú, aki szép lassan leküzdi a félelmeit. Őszintén ez lett volna ez a könyvből. Hát bevallom nem tudom mennyire sikerült ezt elérnem... lehet túl hirtelen volt a váltás... Minden esetre ez volt a fő célja a könyvnek. A másik ötlet adó az még nyár elején volt. Szerintem nem kell bemutatnom senkinek se a Neoton familia című együttest. na és nekik az I love you számuk. Bevallom őszintén sosem értettem a dalszöveget. Ha a lány is szereti a fiút meg a fiú is a lányt akkor miért nem lehetnek együtt. és nekem még apám magyarázta el, hogy hogy is volt ez régen és innen jött hozzá még az ötlet, hogy egy nyáron találkoznak és bevallom a történet végén elváltak volna, de szegény Sugaval ezt nem akartam megtenni. XDD Szóval ja. Bár a leges legvége az kb nem rég pattant ki. Az elején annyi lett volna, hogy Hobi haza utazik Suga pedig ott áll az erélyen és szorongatja apólót. Ez lett volna a vége, de úgy gondoltam ez eléggé gagyi vég lenne és szomorú, amit egy ilyen könyvnek nem akartam.
Na de ami még fontos. Ezt a könyvet igazából tényleg nem tartottam nagyra. Egyetlen egy kikötésem volt magamnak, hogy ez a páros most a könyvben olyan legyen mint két szerelmes, akik egymásra találnak. Két viszonylag átlagos fiú. Hoseok karakterét ezért sem ábrázoltam egy nagymenő minden csajjal lefekvő srácnak, mert nem illet volna ide. Ezért inkább egy sokkal emberibb sokkal kézzelfoghatóbb fiút hoztam a könyvben. Akinek meg van a maga perverziója, de a maga aranyossága is, a top épp úgy eltud pirulni mint a bottom és épp úgy lehet néha shy is.
Bár bevallom őszintén a könyv felénél feladtam volna, mert nem szívesen folytattam volna a könyvet, mert tényleg egy részt nagyobb terjedelemben akartam. Több mellék szereplőt, hogy ne csak a Sope páros körül forogjon minden. Aztán rájöttem, hogy, de hisz ez így jó. Két szerelmes, akik egymásra találni. Körülöttük meg ha meg is jelenik valaki nem olyan fontos mint egymás. Úgy a kapcsolat elején ez azért szerintem elmondható. Főleg ha az ember fülig szerelmes valakibe.
Szóval most itt a végén ennyit akartam volna ezt a könyvet hivatalosan is lezárom 721 megtekintéssel és 206 szavazattal. Természetesen fent marad úgy mint a többi könyvem. Még egyszer nagyon köszönöm, aki olvasta és kívánjon a főszereplőinknek is további boldog életet! :DDDD
Köszönöm még egyszer! Sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
Nyári Szinfónia - [Sope ff.]
FanficHoSeok a szüleivel ment nyaralni a tengerre egy puccos hotelbe. Bár először HoSeok kedvetlenül vág neki az útnak, amiért szüleivel és agyon dicsért nővérével kell történnie a nyár egy nagyobb részét. Azonban egy séta mindent megváltoztat. Gyönyörű z...