+18!!!!!!
Ha azt mondom, hogy egész nap izgultam akkor semmit nem mondtam még el. Mivel valljuk be fiúval még sosem volt dolgom ezért a napot TaeHyunggal töltöttem, aki kiokított. Persze nem maradhatott el a vörös fej minden egyes mondatánál mikor valami olyat mondott, amit nem éppen mindennapi téma. Persze ő úgy beszélt róla, mintha az időjárásról csevegtünk volna. És hogy Jimin mit csinált addig? Hát...
-Hoseok! -szólalt meg valaki mögöttem, mire megfordultam Jimin csak úgy rohant felém majd mikor megállt egy kis szatyrot adott nekem.
-Itt van a síkosított és a gumi! -mondta olyan ártatlan mosollyal, hogy köpni nyelni nem tudtam. Úgy tudják ezt ilyen könnyen kezelni? Én majd szét robbanok az idegeségtől... -Aztán csak ügyesen! -mondta mikor elvettem tőle a szatyrot azzal el is ment. Én pedig nagyot nyelve fordultam meg és mentem az ajtóhoz. Kopogtam ahogy szoktam, majd mikor nyílt az ajtó Yoongi édes kis arca tárult elém. Haja rendezett volt és egy bő pólót hordott egy rövid nadrággal. Egy apró mosollyal beengedett, majd mikor beljebb léptem becsukta mögöttem az ajtót. Enyhén párás volt a levegő és a fürdőszoba tárva nyitva volt villany pedig felkapcsolva. Enyhén férfias kellemes illat lengte körbe Yoongit is. Éppen elment volna mellettem, mikor derekára fogtam és magamhoz húztam. Halkan felnyikkant, miközben össze érintettem homlokainkat.
-Fürödtél? -kérdeztem mélyebb hangon, amire megremegett kezem alatt.
-Csak tiszta akartam lenni... -suttogta ajkaimra.
-Akkor menj és tisztítsd meg magad a ruháktól is! -morogtam és elengedtem volna, ha nem kulcsolja karjait nyakam köré.
-Nem akarod te le venni? -kérdezte egy olyan csábos mosollyal, hogy egy pillanatra azt hittem átváltok nyúl üzemmódra... Gondolataimból édes csókja szakított ki. Finom kellemes érzés járta végig testem, ahogy ajkait éreztem mozogni. Még is más volt szenvedélyes és vággyal teli volt. Lassan elkezdtem tolni az ágy felé, de néhány lépés után megálltunk. Lassan le simítottam combjaira, majd ölbe kaptam az én babámat, és egyenesen az ágyhoz vittem. Végig fektettem rajta, és elváltunk. Mind ketten lihegtünk, miközben le rúgtam magamról a cipőt és még jobban fölé másztam.
-Félek... -suttogta két lihegés között.
-Én is... -vallottam be őszintén, és mindketten elkuncogtuk magunkat.
-Vágyom rád... -suttogta újból hangja lágyan csenget. Arcára pír szökött és eltekingetett csak hogy ne kelljen rám néznie.
-Mindjárt megkapsz! -mondtam nyakába fúrva fejem és elkezdtem lágy puszikat adni bőrére. Yoongi feljebb emelte fejét, hogy jobban hozzá férjek nyakához. Mellkasa elkezdet egyre gyorsabban emelkedni és süllyedni, miközben lehunyta szemét és élvezte. Pólóját feltűrtem és átbújtattam rajta, hogy megszabadulva tőle eldobjam. Kényeztettem őt, miközben kezem felfedező útra indult testén. Néha megrándult teste kezem alatt. Apró sóhajokat hallatott, amiktől megborzongtam. Bevallom félek még, még is akarom, hogy élvezze. Hiszen ez az érzés erősebb bármilyen félelemnél. Ahogy a szerelmünk is erősebb mindennél. Szép lassan megfosztottuk egymást ruháinktól. Yoongi bele ült az ölembe, és csók közben ringatózott ölemben. Teljesen felhúzott tetteivel. Minden egyes érintésével.
-Hoseok... -sóhajtotta nevem, minden egyes alkalommal, mikor újabb területet fedeztem fel testén. Testünk vágyott a másik érintése után tudatunk ködös volt és csak is a másik élvezet teljes vágyakozó tekintetét látta. Idő érzékem teljesen elvesztettem, de nem zavart. Hisz az idő most nem lényeges, csak is egymás. Mintha ez a pillanat meg állt volna, és folyamatosan csak ismétlődik újra az a csodás érzés. Végig csókoltam nyakán felfelé, majd egy rövid puszit nyomtam ajkaira.
-Elmegyek a sokasítóért! -suttogtam míg orrommal arcát simogattam. Lehunyt szemmel élvezte az apró érintést, de mikor leszálltam az ágyról csak nyüszített egyet. Elsétáltam a szatyorért, ami levolt dobva a földre, majd kivettem belőle a síkosított és a gumit.
-Ilyen szögből is nagyon izgató vagy! -szólalt meg mély hangját, amire megfordultam. Oldalára feküdve lesett engem, és megnyalta alsó ajkát, míg kihívóan nézet rám. Tettére nagyot nyeltem és visszasétáltam, majd felmászva az ágyra letettem magam mellé a két tárgyat és lábait szétnyitottam.
-Te is izgató vagy ám széttet lábakkal! -feleltem mély hangon közelebb hajolva hozzá. A tubust végül használatba vettük elég sokat használunk belőle, mert Yoongi nem éppen volt tág és síkos. Viszont nagyon jól tűrte azt a kisebb fájdalmat amit okoztam neki. Sőt valahol még élvezte is. Míg három ujjam járt benne. Ajakira hajolva csókoltam őt. Babám kezei hol a takarót, hogy a hátamat fogták. Egyszerűen imádtam mikor megtaláltam gyenge pontját és minden egyes alkalommal megremegett alattam. Apró morgásai árulták el nekem, mennyire is élvezi úgy ahogy élvezkedő tekintete. Viszont már elég tág volt, egy csomagot kibontva felgörgettem magamra a gumit. A sikositóból péniszemre is kentem, majd magamhoz húztam, és megtámaszkodva mellette néztem közel szemeibe. -Mehet? -suttogtam néhány centire tőle, míg péniszemet bejáratához illesztettem.
-Igen... -suttogta lehunyva szemeit, és lassan belé hatoltam. Szegénynek fájt ugyan az elején, de hamar megszokta, így nem kellet sokat várnunk. Az nap este fantasztikus ágytornában volt részünk. Yoongi olyan ártatlanul nyögött alattam. Szinte a hangja is elárulta, hogy most van része először ilyenben. Ajkai elnyíltak szemei lehunyva. Homlokát összeráncolta. Teste megfeszült és egy néma sikoly hagyta el ajkait mikor elment kettönk közé. Tökéletes látvány volt és esküszöm én másodjára szerettem bele ebbe az angyalba. Mind kettönknek gyönyör jutott azon az éjszakán, és remélem soha egyikünk sem fogja elfelejteni ezt az estét. Mert hogy én nem az is biztos! Végtére is először feküdtem le fiúval én is. Az máskérdés, hogy lánnyal még nem volt dolgom, de biztos vagyok már benne hogy nem is lesz. A szeretkezés után elmentünk fürdeni. Yoongi fáradt volt még is játszott a habbal a kádban, míg én csak figyeltem mint egy kis gyerek építi a nagy hegyet a sok habból. Átkarolva testét fektettem fejemet vállára, úgy figyeltem őt és néha puszit nyomtam hajába.
-Baba lassan kikéne szállnunk! -suttogtam fülébe, amit megértett ezért azonnal kiszállt én pedig követtem őt. Megtörülköztünk, majd éppen vettem volna fel a bokszert, mikor megfogva kezemet húzott az ágy felé.
-Aludjunk! Francnak kell a ruha... -morogta és behúzott az ágyba maga mellé. Lehet sosem fogom megérteni. Néha olyan kis gyerek, néha makacs, néha pedig komolyabb mint a szüleim. Ezt hangulata válogatja, de mindegyik énjét szeretem, és talán pont ezért vagyok belé annyira szerelmes. mindig képes meglepetést okozni nekem. Végül úgy aludtunk el. Yoongival összebújtunk szív alakban. Homlokunk összeért és légzésünk lassult és egyenletes lett.
YOU ARE READING
Nyári Szinfónia - [Sope ff.]
FanfictionHoSeok a szüleivel ment nyaralni a tengerre egy puccos hotelbe. Bár először HoSeok kedvetlenül vág neki az útnak, amiért szüleivel és agyon dicsért nővérével kell történnie a nyár egy nagyobb részét. Azonban egy séta mindent megváltoztat. Gyönyörű z...