25.

203 13 1
                                    

,,Neviděl jste někdo Bena? Hej, lidi! Ne? Nikdo? Do hajzlu!''

,,Mlč, Reyno. Vyřešíme to rychle a v tichosti. A hlavně než se vzbudí Nico.'' V dáli, celkem tiché hlasy ale přes to jsem je slyšel. A i když jsem byl rozespalý, pochopil jsem, že se něco děje. Něco s Benem.

Vystřelil jsem z postele tak rychle, jen jak to šlo. Byl jsem jen v boxerkach a triku ale běžel jsem do hlavní budovy. Cestou byla vidět Reyna jak odjíždí na svém koni. V tu chvíli mi to bylo jedno. Nejdříve jsem chtěl vědět, co se stalo Beníkovi. 

V budově nikdo nebyl. Běžel jsem tedy do arény. Nikdo. Poslední možnosti byly Tábor Jupiter a jídelna. Volil jsem to druhé a bingo! Bohužel tam nebyl jen Cheiron ale očividně celý tábor. No a já jen v pyžamu. Jeej.

,,Potřebuji jen mluvit s Cheironem. Nic víc. A samozřejmě se půjdu i převléci.'' půlka lidí se začala smát a ta druhá kroutit hlavou. Cheiron pokynul hlavou na táborníky, zřejmě dostali nějaký úkol, a šel směr ke mně.

,,Cheirone, co se stalo? Co zase Ben provedl? No tak, co j-...''

,,Utekl. Utekl a zřejmě zachraňovat bratra a otce.''

,,Řekni..., řekni prosím, že Reyna ho jela hledat. A že to co jsi dal táborníkům za úkol bylo jít ho hledat."

,,Ano, Reyna jela hledat Bena. A tábornici to samé. Clarissa pošle zprávu do Tábora Jupiter, aby začali s hledáním taky. Najde se a vše bude v pohodě." netvářil se vůbec, že by tomu věřil. A já věděl, že taky nevěří.

,,Cheirone, nevěříš tomu. Nebude všechno v pohodě. Apollon a Will už můžou být v podsvětí a Ben..., počkat! Podsvětí. Hledejte. Já musím za otcem." běžel jsem a skočil do stínů. Dostal jsem po dlouhé době snad dobrý nápad.

,,Otče, jsi tu?" za pár sekund jsem se ocitl v podsvětí a běžel k otcovi do paláce. Sál prázdný a Persefona na zahradě taky nebyla. Šel jsem tedy do míst, kde byly pokoje. Osudová chyba. Už jen na chodbě, docela dost dveří od ložnice Otce a Persefony se linuly vzdechy.

,, Achjooo. Fajn, to dám. Musím. K vůli Benovi..., Willovi..., no dobře, i Apollonovi." ruce na uši a rázný krok. Dosel jsem před jejich ložnici a zaklepal.

,,Jestli je to nějaká banalita, tak jdete všichni do Styxu!!!." rada..., nikdy neruste Hádese při sexu. Nedělá to dobrotu.

,,Otče? To jsem já, Nico." nic se chvíli nedělo ale pak se otevřely dveře a v nich byl můj otec. Díky bohům v županu. Za ním v posteli se válela Persefona a tý očividně stud nic neříkal. Nebo si myslela, že když jsem gay, tak mi její nahota nebude vadit. Něco z toho.

,,Ehmm..., ahoj otče. Persefono, jak se máš? " asi jsem se neměl ptát. Její pohled vypovídal za vše.

,,Co potřebuješ synu? Mám práci. To víš, Persefona dnes odchází na dýl opět za tou furií, tak něco řešíme."

,,Háde! Co si to řekl?!"

,,Nic nic. Pojď, jdem jinam Nico. Bude tu malinko dusno. Jinak nový styl oblékání?" podíval jsem se na své oblečení a..., kurva, měl jsem na sobě pořád pyžamo.

,,Samozřejmě otče. Budu chodit v tom v čem spím. Ale teď něco jiného. Potřebuji pomoci. Ben utekl hledat Willa."

,,Jo, a já mám vyslat pár psů, aby ho vyčuchaly. Předpokládám?" věděl přesně co chci. Takže jsem zakyval hlavou a doufal.

,,Co z toho budu mít já Nico?"

,,Dobrý pocit a budeš vědět, že tvůj syn bude v pohodě a nebude v depresi?" nasadil jsem obličej ala debil a podíval se na otce.

,,Tohle nepomohlo. Ještě min ti chci pomoci. Ale že to jsi ty, tak Naposledy. Ale víckrát se mnou nepočítej. A teď zmizni. Už slyším Persefonu jak bude ječet, co jsem to řekl zase o Demeter."

,,Opravdu nevím, proč si to děláš otče. Každopádně díky a ještě jedna věc. Mám ve svém pokoji ještě nějaké věci?" otec kývl na souhlas. Díky bohům. Obejmul bych ho ale nějak na to není. A já vlastně taky ne ale poslední dobou bych neustále někoho objímal. Sally má na mě nejspíš špatný vliv.



Ehh😅tadaa.
Doufám, že spokojeni. Jinak opět...,sedim na autoškole a píšu. Takže pokud jste z Královéhradeckeho kraje, nechoďte k silnici. Ale co bych pro vás neudělala že? 😂❤️❤️
Každopádně doufám, že další kapitola bude co nejdříve.
Váš delfín 🐬🖤👑.




Bez tebe jsem nicKde žijí příběhy. Začni objevovat