Capitolul 7

416 15 0
                                    

Pov. Sarah

Stau pe canapea, oare chiar merită să încerce să fug? Oare dacă fac asta voi avea o viață mai bună? Voi mai avea o viață? Nici nu mai merită să încerc, nu am la cine să mă duc, prietenii mei sigur sunt supărați pe mine, fratele meu nu știu unde e și nici nu cred că îl mai interesează de mine, e inutil să fac asta.

Patricia:Sarah! Sarah?! Ce ai?
Sarah:Ce?
Patricia:Ce este? De obicei nu mă interesează, fiecare are problemele lui, dar acum..
Sarah:Ce se va întâmpla cu mine după?
Patricia:Să nu îți fie frică, oriunde ai ajunge să fi cuminte, încercă să nu mori, ok?
Sarah:Mda. Plecăm?
Patricia:Da, încălțate. Haideți tarfelor! Treceți mai repede în mașina aia, să nu încercați nimic, totul e sub strictă pază, iar dacă nu faceți ce vi se spune, sunteți moarte!

Mă ridic și ies din apartament, intru în mașină și mă fac comodă, mă uit la fete care plâng și se zbat, de ce fac asta? Mai are rost?

Sarah:Nu mai plângeți.
Maya:Cum să nu plâng?! E posibil să nu îmi mai văd niciodată familia, dacă tu nu ai, asta nu înseamnă că trebuie să fi o scorpie fără inim..
Sarah:Dacă mai scoți un cuvânt..
Maia:Ce faci?! Hă! Nu ai nicio putere aici, ești la fel de slabă ca astea. Eu nu trebuie să fiu aici, tatăl meu mă va găsi, e guvernatorul!
Sarah:Fetița lui tati, nu? Ascultă aici, dacă mai deschizi gura în fața mea, te omor cu mâna mea.

Ryan:Gura!!! Ai can mult tupeu păpușă.
Maya:Vezi! Ai face bine să taci!
Ryan:Cu tine vorbeam, tu ști cine e ea? E fata unui om care poate cumpăra viața tuturor membrilor familiei tale, cât despre amenințări, așa tare te crezi frumoaso.

Sarah:Poate am fost crescută precum o prințesă, dar tot pot face asta.
Ryan:Ce?... De unde... Pune ăla jos, nu ști cu ce te joci.
Sarah:Cu un We M9A1 Tan CO2?

Îi dau pistolu, iar el îmi leagă repede mâinile cu sfoară.

Sarah:Strânge mai tare.
Ryan:Dacă îți las vreo vânătaie, o să am un picior rupt, sau mai rău.
Sarah:Treaba ta.

Nu pot să spun că am cine știe ce pregătire, dar unchiul meu e polițist și m-a învățat cum să mă descurc în anumite situați, iar pistolul pe care l-am luat era în torpedou. FRAIERI! Știu să mă eliberez din aproape orice legătură, cătușe, șoricei, lupt, dar știu doar mișcări de bază, nu pot spune că asta e vreo grupare mafiotă, sunt doar niște bărbați nu prea bine antrenați, cu pistoale ieftine de calibru mic, care au o afacere cu fetițe, de obicei răpite de pe stradă.

Sarah:Cum te cheamă?
Ryan:Ryan, de ce?
Sarah:Cine e șeful tău?
Ryan :Alec...?
Sarah:Minți, cineva mai sus decât el.
Ryan:De unde... Asta nu e treaba ta!
Sarah:Vei plăti dacă nu îmi dai această informație.
Ryan:Ce poți tu face?
Sarah:Sunt cea mai prețioasă de aici, iar dacă tu îmi faci ceva nu va ieși bine, sunt în stare de multe.
Ryan:Să te văd.

M-am gândit mult la asta de când s-a întâmplat totul, dacă e să trăiesc, singurul meu scop va fi să mă răzbun, pe tata, pe cel care m-a adus aici, pe șeful lui și pe nenorocitul care mi-a omorât mama și nu mă interesează consecințele.

Mă uit în ochii lui și vreau să mă dau cu capul de bordul mașinii, dar mă oprește imediat.

Ryan:Wooo, ești nebună?! I se spune Cobra, dar de fapt îl cheamă Marco. Ok?! Stai cuminte!

Pornește mașina și ne îndreptăm spre destinație. Drumul e relativ scurt, undeva pe la 30 de minute. Coborâm din mașină și suntem luate și duse într-un club de noapte, mergem pe un hol cu lumini difuze roșii, intrăm într-o cameră imensă, întunecată cu o scenă slab luminată în mijlocul ei, suntem puse pe niște scaune în spatele unei cortine. Un bărbat și o femeie îmbrăcați foarte elegant se așează în fața noastră, el e îmbrăcat într-un smoking negru, iar părul sau e așezat pe spate, are trăsături frumoase și e destul de musculos, partenera lui e îmbrăcată cu o rochie verde smarald până în pământ și cu niște platforme imense, e destul de secundă și slăbuță, se vede clar că are acid în buze, iar parul acela ars, plin de fixativ, nu e prea frumos, nu pot spune că e atrăgătoare, e clar foarte plată. Ea începe să vorbească și îmi atrage atenția, are o voce pițigăiată care îmi zgârie timpanul.

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum