Capitolul 16

365 16 0
                                    

Pov. Sarah

Cobor din mașină și îmi iau ghiozdanul, dar nu apuc să mai iau ceva căci Igor le duce spre casă. Ce tot spun eu aici? Vilă e imensă și superbă. Dar nu apuc să văd prea multe că intrăm în casă, mă așez pe canapea cu Igor lângă mine și îl întreb.

Sarah:Câte camere sunt aici?
Igor:27.
Sarah:Locuiești singur?
Igor:Mă întrebi dacă am iubită?
Sarah:Ceeeeeeee? Nu.
Igor:Da, eu și toate gărzile ee corp, aaa și personalul. Vrei o cafea?
Sarah:Mai bine un pahar de iarbă!
Apă, vreau să spun capră, ce capră? Apă!
Igor:Ce drăguță ești când te bâlbâi. Vlada!!!! Adu-mi un pahar de apă!
Igor:Câți ani ai devushka?
Sarah:17.
Igor:Hammm deci s-ar încadra la pedofilie dacă fac asta?
Sarah:Ce?

Dar nu apuc să mai spun ceva căci își lipește buzele de ale mele, are niște buze atât de moi și dulci, dar nu pot, rup rapid sărutul și mă ridic în picioare, îi dau o palmă și îi aștept reacția. El se lasă pe spate pe canapea și începe să râdă, dar brusc se ridică de pe canapea și îmi prinde maxilarul în mână sa mare. Încerc o manevră învață la cursul de autoapărare și îi prind mâna la spate, nu pot spune că îl țin mult în poziția asta, fiindcă se eliberează, dar nu mă atacă.

Igor:Deci tu chiar ești aici pentru a învață să lupți.
Sarah:Da, tu ce credeai?
Igor:Nu ești prima care a venit aici să învețe să lupte de la cea mai bună mafie din lume, iar toate fetele au venit pentru mine.
Sarah:Eu nu sunt ca toate fetele!
Igor:Mă bucur, oricum îmi erai dragă.
Vei începe mâine antrenamentul. Cu astea spuse eu mă retrag, am puțină treabă, Vlada îți va arăta camera. Sau poate vrei să mă însoțești?
Sarah:Unde?
Igor:La o întâlnire cu cei mai importanți capi ai mafiei din întreaga lume și desigur moștenitorii lor, ei se numesc prinți.
Sarah:Sigur, ce trebuie să fac?
Igor:Du-te să îți faci un duș și trimit niște fete care să te aranjeje, ok? Să fi gata în 60 de minute.
Sarah:Da, să trăiți. Unde e baia?
Vlada:Vă arăt eu domnișoară.
Sarah:Ești bărbat?
Vlada:Da...
Sarah:Credeam că ești fată, adică te cheamă Vlada.
Igor:Hai devushka, grăbește-te!

Merg după Vlada și ajung într-un dormitor  cu un pat de două persone și foarte frumos amenajat.

Vlada:Nu știam că sunteți iubita domnului Dolikovs

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Vlada:Nu știam că sunteți iubita domnului Dolikovs.
Sarah:Ce?
Vlada:Îmi pare rău pentru întrebarea indiscretă, am văzut că vă spune moya devushka.
Sarah:Și ce înseamnă?
Vlada:Iubita mea.
Sarah:Eu intru la baie, îmi poți da un prosop?
Vlada:Uite ai aici prosoape și un halat subțire din satin, fetele vor ajunge din clipă în clipă să vă pregătească.

Intru in baie și îmi drezbac hainele pe care le aranjez frumos pe un dulăpioare și intru în cadă unde îmi masez corpul cu un gel de duș cremă cu miros de trandafiri, Baia se umple repede de mireasma gelului de duș. Ies din cadă și îmi șterg corpul cu un prosop alb foarte pufos și îmbrac halatul din satin. Îmi desprind părul din coc și ies din baie, caut puțin în bagaj și îmi găsesc periuța și pasta de dinți pe care le folosesc numai decât. În cameră intră trei fete.

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum