Capitolul 15

371 15 1
                                    

Pov. Nick

Dylan:Ce faci frate?
Nick:Merg la sediu, tu unde ești?
Dylan:Deja acolo. Să ști că am aflat ce ne-ai cerut.
Nick:Uitasem de asta, ce naiba va luat așa de mult?
Dylan:Tatăl ei a plătit o groază de bani să fie sigur că nu se află mizeriile familiei Black.
Nick:Hai că ajung imediat, punele pe birou.

Calc accelerația și înaintez în desișul pădurii, aici nu e chiar mafia propriu zisă, mai degrabă locul unde ne antrenăm, facem planuri, luăm decizii și depozităm marfa, e o fostă fabrică al cărei teritoriu se întinde pe câțiva kilometri.

Mă dau jos din mașină și intru direct în biroul meu unde îl găsesc pe fraierul meu.

Dylan:Uite.
Nick:Dispari.
Dylan:Dar vreau și eu să știu.
Nick:Cred că nu m-ai auzit.
Dylan:Of bine.

Băiatul iese din cameră și trântește ușa după el, mult mai bine, desfac plicul ce îmi va spune adevărul.

"      Hiram Black   influent om de afaceri cu un trecut nu foarte frumos, fost membru și lider al grupării mafiote BkackKnight i-a cedat mafia fiului său nelegitim Alejandro Huerra.
Căsătorit cu Aghata Chills fiica unor politicieni europeni, au împreună doi copii legitimi Andrew și Sarah.
Anny Stan, Hannah Silas și Sefany Collins fiind mamele lui Alejandro (25 ani), Emilio (22 ani),Sierra(13 ani).
Soția a decedat anul acesta într-un accident bizar, lăsându-l cu o asigurare de viață cu o sumă colosală.
Fiica sa, Sarah a fost violată pe data de vineri 17 iulie anul acesta de un prieten apropiat Dash Williams. Fata a suferit o depresie care îi afecta sănătatea și calitatea vieții, sub pretextul alcoolului tatăl său a pierdut-o în favoarea lui Alec (nume necunoscut) unde a fost abuzată sexual în repetate rânduri de mai mulți bărbați.
Andrew fiul său s-a mutat de acasă cel mai probabil după ce a aflat adevărul despre familia lui și moartea mamei. "

Asta e puțin spus îngrozitor, prințesa mea să fie abuzată de, argh!!! Nici nu vreau să mă gândesc!

Pov. Sarah

Am coborât pe marginea drumului în mijlocul unei păduri, ce ar trebui să fac acum? Gata știu, o sun pe Iza să mă ia.

Sarah:Alo Iza?
Iza:Da? De ce mă suni la ora asta, eeee așa de devreme.
Sarah:Poți să vi să mă iei, sunt undeva pe un drum din pădure.
Iza:Ce naiba cauți acolo?
Sarah:E o poveste lungă.
Iza:Hai că vin așteaptă-mă acolo.
Sarah:Bine.

Mă pun pe jos și aștept să ajungă Iza aici, mi-am dat share location.

Trântesc portiera mașinii și mă urc pe locul pasagerului.

Sarah:Credeam că nu mai vi.
Iza:Scuze. Ești plină de sânge, ce s-a întâmplat.
Sarah:Iubita nebună a fratelui tău m-a atacat.
Iza:Și unde e acum?
Sarah:Într-un loc mai bun. Glumesc. Probabil în iad.
Iza:Foarte bine, oricum nu o suportam. Sunt mândră de tine.
Sarah:Ști, m-am gândit cât timp am stat pe marginea drumului!!!! Mă poți trimite la o mafie din altă țară unde să fiu antrenată?
Iza:De ce vrei asta?
Sarah:Fără supărare, dar nu cred că ști să mă antrenezi prea bine, iar tatăl tău nu ar fi niciodată de acord să mă bage în mafie la antrenament.
Iza:Ai dreptate, avem niște prieteni în Rusia, acolo s-a antrenat fratele meu, sunt cei mai răi, dar și cei mai buni. O să vorbesc să văd ce rezolv, ai dreptate.
Sarah:Mulțumesc.

Am ajuns acasă unde am putut să mă spăl și schimb în haine curate.
Beau o doză de suc în timp ce aștept să mi se usuce părul, a și să termine Iza de vorbit cu un anumit Igor.

Iza:Gata!
Sarah:Și ce a spus?
Iza:Că e gata să te tortureze.
Sarah:Am belit-o.
Iza:Și încă rău de tot.
Sarah:Când plecăm?
Iza:Doar tu pleci.
Sarah:Nu vi cu mine?
Iza:Nu pot, îmi pare rău.
Sarah:Asta e, mă duc să îmi pregătesc bagajele.
Iza:Eu o să sun să pregătească avionul.
Sarah:Grozav!

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum