Capitolul 25

340 14 0
                                    

Pov. Sarah

Sun pe drum de 10h și sunt obosită ca naiba, miros urât și mi-e foame! Iar mașina asta stă să se dezmembreze.
Drumul începe să fie pustiu, am ieșit de ceva timp de pe aglomerația autostrăzii.
Pe marginea drumului un indicator arată că e un motel mai în față, nici nu vreau să mă gândesc de ce oameni dau acolo.

Îmi aranjez puțin părul înainte să intru și merg la improvizația de recepție.

Sarah:Bună, aș dori și eu o cameră.
Milo:Ești norocoasă, mai avem una liberă, bănuiesc că o seară, nu?
Sarah:Da, de unde ști?
Milo:Aveam o bănuială. Hai să te duc.
Sarah:Stai, am un rucsac cu niște lucruri și mi-ar cam trebui un plin la mașină.
Milo:Se rezolvă păpușă. Cu ce treabă pe aici?
Sarah:Merg în Mexic.
Milo:Asta mi-am dat și eu seama, de ce? Adică eu am niște pile, poate te ajut.
Sarah:Da, să spunem că vreau să-mi deschid o afacere mai neortodoxă.
Milo:Cu fetițe?
Sarah:Și cu băieței, de ce nu, dar de ce? Ești interesat?
Camilo:Da baby? Și ce te face să crezi o  fată poate conduce?
Sarah:Pardon, tu cine ești?
Camilo:Camilo Ramírez. Dar tu, frumoasă domnișoară?
Sarah:Sarah. Doar Sarah.
Camilo:Și mai cum?
Sarah:Black baby, de ce îți pare cunoscut?
Camilo:Poate, dar pentru moment vreau să te duci în camera ta.
Sarah:Nu îmi dai tu ordine.
Camilo:O ba da. Acum du-te!
Sarah:Fă-mă!

Camilo mă apucă de mână și mă lipește de el, își duce o mână pe talia mea și îmi șoptește niște cuvinte murdare.
Acum e rândul meu, îmi duc mâinile spre fața lui și îl aduc la același nivel cu mine, mă uit atent în ochii lui și când sunt convinsă că e prea atent, îi dau una sub centură, cred că tocmai și-a văzut străbunicul.

Camilo:Aaaaaaahhh.
Milo:Șefu, tu mi..
Camilo:Acum îmi place și mai mult de tine, Milo, să te porți frumos cu fata mea, că o încurci.
Sarah:Fata ta? În visele tale, mă gândeam doar să nu te omor din prima seară. Unde spuneai că e camera.
Milo:Pprima la dreapta.

Intru în cameră și realizez că mai bine dormeam în mașină. Totul miroase urât, iar așternuturile sunt muradare, poate și puțin mucegăite.
Mă întorc pe călcâie și ies din dormitor, îmi fac plinul și merg din nou la drum.

Milo:Seniorita, unde mergi?
Sarah:Tu vorbești serios, eu nu dorm în chestia aia, fă-mi plinul, repede.
Camilo:Milo! Ce înseamnă asta? Unde pleci?
Sarah:Mda, vezi tu, eu nu dorm în jegul ăla.
Camilo:Ce cameră i-ai dat, du-o în dormitorul meu.
Milo:După mine.
Sarah:Nu.
Milo:Cred că nu m-ai auzit.
Sarah:Nu, cred că tu nu m-ai auzit, Bang.
Camilo:Ce?

Îl împușc pe Milo în cap și mă întorc spre cămilă asta, dacă nu te dai din fața mea, tu urmezi.

Camilo:Cine ești?
Sarah:Iar începem? Fă-mi plinul, și poate nu mori astăzi.
Camilo:Sigur.

Băiatul scoate un cuțit și mă atacă, reușesc să mă feresc la timp și să îi dau una cu pistolul peste ceafă, nu spun, e distractiv să vezi cum se prelinge și ultima picătură de viață din ei, dar totuși prefer să nu devin un criminal în serie, asta dacă nu sunt deja una.
Se pare că îmi fac singură plinul.

Sarah:Voi la ce vă uitați? Nu ați mai văzut oameni dormind, doamne ce încuiați.

Ies din motel și îmi fac plinul, totuși nu ar trebui să îi las pe ăia să mă toarne. Îmi aprind o țigară din care trag cu poftă și arunc cibritul aprins direct pe uleiul căzut pe jos.

Mă urc în mașină și pornesc în trombă, nu de alta, dar nu vreau să explodez și eu. Mă îndepărtez destul de mult și pot vedea explozia și motelul arzând, nu îmi pare rău, oricum erau doar oameni răi acolo.
Ochii mei se fac din ce în ce mai grei și cred că voi adormi în orice moment, trag mașina pe marginea drumului și îmi întind scaunul, ei nu e patul meu, dar e mai bine decât nimic.

A doua zi de dimineață aud o bătaie în geam, mă ridic rapid și mă uit la polițistul a cărui gură se mișcă foarte ciudat.

Polițist:Dă geamul jos!
Sarah:Muream pe dos? Nu muream stați liniștit, dormeam.
Polițist:Domnișoară dă geamul jos!
Sarah:Nu, cred că tu ești pe dos.
Polițist:Geamul!
Sarah:Neamul, de unde îmi ști tu neamul.
Polițist:GEAMUL!!!!
Sarah:Aaa geamul, și de ce nu spui așa de la început, cineva s-a trezit mai prost dispus ca mine.
Polițist:Ce faci aici?
Sarah:Dorm?
Polițist:Actele l-a control, ști că un motel a ars din temeli, se pare că stația de gaz a luat foc și a explodat.
Sarah:Acte?

Mă uit de actele mașini, că eu sigur nu am și deschid torpedoul, unde chiar sunt acte! Dar nu e niciun carnet pe aici.

Polițist:Și carnetul?
Sarah:Nu îl găsesc.
Polițist:Imposibil, te rog să sufli în fiolă.
Sarah:Să îmi pun și o dorință? Te uiți o dată pe actele alea?!
Polițist: dă-te jos din mașină, trebuie să o inspectez.
Sarah:Poate găsești ce nu trebuie, ai grijă.
Polițist:Câți ani ai?
Sarah:17,de ce? Fuck! 22, știu par mai tânără, moștenire de familie.
Polițist:Ce e cu banii ăștia? Ai jefuit vreo bancă? Și ăsta e.. Mâinile la ceafă! Am nevoie de întăriri!! Pe..

Îi dau un pumn în fața de toată grația, iau actele și geanta și intru în mașină, cu toată viteza înainte!!! Se ce numai eu dau de belele, of, dau drumul la muzică, dar un zgomot îmi perturbă liniștea. Ăsta e un telefon?! Nu sunt complet în pustietate și ruptă de realitate?
Unde e? L-am găsit. Ce naiba e cărămida asta?

Sarah:Alo?
Nick:Lana, unde naiba ești? Mașina nu mai are dispozitivul de localizare.
Sarah:Mă scuzați, Lana este la baie, eu sunt Ariana prietena ei.
Nick:Sarah..
Sarah:Poftim? Nu am auzit.
Nick:Nimic, ești bine, te doare ceva?
Sarah:Ne cunoaștem?
Nick:Nu, îmi cer scuze, prințesa mea. Spune în șoaptă.
Sarah:La revedere, Nicolás!

Pov. Nick

Și-a amintit! Și-a amintit de mine!!! Doamne, îți mulțumesc, o iau acasă, merg chiar acum!!

Mă îmbrac rapid și plec spre apartamentul Lanei. Ajung la ușă și uit de maniere, intru direct, dar ce văd mă îngrozește.
Lana curăță o baltă de sânge din sufragerie, iar Sarah nu e nicăieri.
Nick:Lana...
Lana:Șefu, ce căutați aici?
Nick:Pe Sarah.
Lana:Nu e la dumneavoastră? Când și-a amintit i-am dat mașina și bani să își rezolve probleme și să meargă acasă cum ați spus.
Nick:Mașina ori nu mai are dispozitivul ori nu mai e în Los Angeles.
Lana:Îmi pare rău, te rog nu, aaaa.
Îi dau o palmă fetei și ies din apartament, nu vreau să fac ceva nesăbuit, trebuie să o găsesc.

Pov. Sarah

México City, uite-mă! Da, ce ar trebui să fac acum, mă cazez undeva și de fapt, cel mai bine ar fi să merg direct la sursă, într-un cartier mai, hammm, care ar fi cuvântul potrivit, murdar? Da, de acolo sigur găsesc eu o mafie.

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum