Pov. Sarah
Deschid încet ochii, mă ridic repede în picioare fiindcă nu realizase unde sunt, dar acum m-am calmat. Mamă ce enervant e să nu am nimic, nu am perie, periuță sau pastă de dinți să nu mai spun de săpun sau gel de duș, se pare că voi merge exact așa. Ca un coș de gunoi umblator.
Îmi schimb pijamaua cu o pereche de pantaloni scurți negri și un tricou alb, îmi dau cu mâna prin păr în încercarea nereușită de a-l descurca.
Pot spune că am eșuat lamentabil.
Mă așez pe canapea și deschid televizoru, se pare că tata m-a dat dispărută, el ori se preface, ori era prea beat ca să își aducă aminte ce mi-a făcut.Anne:Hei ești gata, wooo, arăți groaznic!
Sarah:Mulțumesc.
Sam:Arată așa fiindcă nu are nimic în apartamentul ăsta, dar vom rezolva asta la cumpărături.
Trix:Ia șapca asta!
Lexi:Ia și ochelari mei, să sperăm că nu te recunoaște nimeni.
Sarah:Ați văzut știrile?
Iza:Ce știri?
Sarah:Tatăl meu m-a dat dispărută.
Iza:Vom rezolva asta, și es e Luisa.
Sarah:Îmi pare bine.
Luisa:Și mie.Ne urcăm în mașini și plecăm spre Mall, drumul a durat două minute, fiindcă e foarte aproape de noua mea casă.
Iza:Sarah din păcate rămâi singură pentru patru ore, vrem să mergem la salon. Poftim cardul, majordomul fratelui meu v-a veni să te ajute.
Sarah:Bine, unde ne întâlnim?
Sam:La cinematograf la 14.Ne luăm la revedere, iar eu mă pun pe o băncuță de lângă intrare și îl aștept pe majordom, spre surprinderea mea nu este el, e chiar Nickolas.
Nick:Bună Sarah.
Sarah:Bună, nu te supăra, dar ce cauți aici?
Nick:Am venit să te ajut cu cumpărăturile.
Sarah:Dar..
Nick:Niciun dar, mergi unde ai treabă, iar eu vin după tine.Mă ridic de pe bancă și merg în suparmarket, îmi iau un cărucior mare și încep să îl plimb printre raioane, nu vreau să cheltui foarte mult, totuși nu sunt banii mei. Încep să pun în cărucior : două cutii de lapte, câteva iaurturi, două sticle mari de apă plată, un carton de ouă, niște legume, niște carne, făină și cam tot ce mi-ar trebui în bucătărie, nu m-am putut abține să nu strecor câteva sticle de bautură și dulciuri. Căruțul meu deja e plin peste măsură și extrem de greu de împins.
Nick vine și îmi ia căruțul.Nick:Mai ai nevoie de ceva sau mergem la casă?
Sarah:Nimic.La casă Nick trece în față și începe să pună produsele pe bandă, când poartă tricoul ăsta pot vedea cât de bine arată.
Îl văd cum pune mâna pe sticla de vin și se uită urât la mine.
Nick:Când ai luat astea?
Sarah:Ups.
Nick:Acum nu mai contează, ai noroc că eu sunt major.Încerc să mă strecor prin fața lui pentru a putea să plătesc, dar tot ce reușesc să fac e să îmi frec fundul de bărbăția lui și să îl fac să mârâie. Mă fac mică de tot și îi întind cardul casieritei.
Femeia:Face 100£.
Nick:Ia-ți cardul, plătesc eu.
Sarah:Dar, nu, nu trebuie.
Nick:Cred că nu m-ai auzit.Îmi bag cardul în buzunar și încep să bag produsele în plase. Sunt vreo șapte plase mari și grele, iau trei și mă chinui și cu a patra, Nick se apleacă și le ia pe toate în mână fără să depună niciun efort.
Nick:Eu le duc la mașină, așteaptă-mă aici.
Îl văd cum se îndepărtează de mine, mă întorc cu spatele și intru într-un magazin Dm. Îmi iau un coșuleț mic de mână și încep să pun în el un set de periuțe de dinți, pastă, săpun normal, lichid, gel de duș, șampon, absorbante, câteva creme, un parfum niște fond de ten, gloss, rimel o mini paletă de farduri și cred că sunt suficiente momentan. Mă aplec după un ulei de corp, mă ridic, iar în spatele meu e un corp masiv, îmi prinde umerii și îmi sărută gâtul. Îmi scap coșul din mână și mă întorc repede cu spatele, unde dau de coșmarul meu, tipul de la petrecere.
Dash:Ți-am lipsit păpușă?
Sarah:Lasă-mă!
Nick:Sarah?! Unde ești?!
Dash:Șhhh.
Sarah:Lasă-mă!!!!
Nick:Cine naiba ești tu? Dă-i drumul!
Dash:Eu sunt iubitul ei, tu cine dracu mai ești?!Nick:Face un semn cu mâna, iar camera se umple de bodyguarzi care îl iau pe băiat pe sus.
Mă las in jos și încep să plâng, nu credeam că va trebui să îl mai văd vreodată, încep să strâng produsele și să le pun înapoi în coș. Mă ridic de jos și sunt lipită de pieptul tare a lui Nick, mă ia in brațe și îmi mângâie părul, îmi șoptește la ureche să nu mai plâng, dar parcă nu mă pot opri, mă stăpânesc cu greu să nu îl iau și eu în brațe.Nick:Hai gata, oricine era băiatul ala va plăti. Acum, unde ți-am spus eu să mă aștepți?
Sarah:În fața supermarketului.
Nick:Ce ai pe gât? Argh! Nenorocitul!
Sarah:Hai să plătim.
Nick:Mai ai ceva de luat?
Sarah:Nu.Plătim cumpărăturile și ieșim din magazin.
Sarah:Credeam că ai venit singur.
Nick:Eu nu sunt niciodată singur Sarah.Ah vocea aia răgușită, mă face să mă pierd și să mă bâlbâi în fața lui, iar numele meu rostit de el.
Sarah:Putem să intrăm acolo, domnule?
Nick:Domnule?
Sarah:Da..
Nick:Spune-mi Nick, dar asta doar când suntem siguri, în rest Hades.
Sarah:Bine.
Nick:Și da, mergem unde vrei tu.Intru în magazin și mai iau un cărucior, ne plimbăm pe acolo și găsesc câteva pernuțe mici și pufoase pe care nu pot să nu le iau. Iau și un covoraș de baie și unul pentru dormitorul meu. Cumpăr un set de farfurii, linguri, cuțite, furculițe, zece boluri. Un tocător și cred că vreau să fac și o prăjitură, deci mi-ar mai trebui câteva tăvi, poate și o oală, un ibric, mai trebuie să iau multe?
Am terminat de luat toate lucrurile necesare într-o casă și am umplut două cărucioare. La casă îmi pică fața când văd cât trebuie să plătesc. Întind repede cardul și îi spun să nu îi accepte cardul bărbatului din spatele meu, dar imediat ce îl vede pe Nick face tot ce îi cere ca un robot.
Sarah:Mulțumesc.
Casiera:O zi bună.
Nick:ȚI-AM spus că eu plătesc.
Sarah:Îți voi da fiecare bănuț înapoi!
Nick:Cum spui tu. Acum, unde mergem?
Sarah:Păi cât este ceasul?
Nick:14.35
Sarah:Am întârziat la film! Trebuie să plec.
Nick:Aha, m-a lăsat cu toate cumpărăturile, Roger, du-le la mașină.
Roger:Da domnule.Alerg spre cinema, iar acolo o găsesc pe Sam care mă așteaptă pe scaun.
Sam:Credeam că nu m-ai vi.
Sarah:Scuze nu am avut ceas.
Sam:Hai să intrăm.
Sarah:Bine.
CITEȘTI
My psycho girl
RandomTânăra Sarah este o adoleșcentă normală din clasa a X-a, după un șir tragic de evenimente nereușite aceasta este internată într-un spital de boli psihice de unde iese după câteva luni. Întoarsă la ce a mai rămas din familia ei, încerca să se acomode...