Pov. Sarah
Sarah:Bunico!!!
Bunica:Ce face gălușca mea mică?
Sarah:Sunt bine.
Bunica:Ce miroase așa aici?
Bunicul:Nepoata ta.
Sarah:Da, trebuie să mă schimb, merg în camera mea.
Bunicul:Bine, stai jos dragă, trebuie să vorbim.Merg în camera mea și îmi pun bagajele jos, îmi scot câteva haine de schimb și merg să îmi fac un duș, trebuie neapărat să scap de mirosul ăsta groaznic.
Îmi trec mâna prin părul ud și îmi îmbrac hainele alese, o pereche de pantalonași scurți și un maieu.
Ies din dormitor și merg în bucătărie unde o găsesc pe bunica gătind.
Sarah:Bunico, eu
Bunica:Taci! Ce ai făcut?
Sarah:La ce te referi?
Bunica:Ai omorât un om? Și pe mine să nu mă minți.
Sarah:Da...
Bunica:De ce?
Sarah:M-a trădat! Tu nu înțelegi!
Bunica:Sunt foarte supărată pe tine, dar totuși, tu alegi ce vei face, iar dacă ăsta e drumul pe care vrei să mergi, e ok, dar ține minte, doar femeile puternice supraviețuiesc. Iar mama ta, nu a putut.
Sarah:Nu vorbi de ea, ea a fost o persoană minunată, nu ar fi rănit nici măcar o muscă!
Bunica:Da, era o femeie frumoasă și iubitoare, dar asta nu a ferit-o de pericolul adus de lumea asta.
Sarah:Da, într-adevăr.
Bunica:Spune-mi, ce s-a întâmplat?
Sarah:Of buni, după moartea mamei, când aveam cea mai mare nevoie să tatăl și fratele meu, ei m-au părăsit, Andrew nici măcar nu știu unde e acum, iar tata a devenit un alcoolic infect, a început să joace diverse jocuri de noroc și acolo m-a pierdut pe mine, a doua zi mi-a spus să îmi fac bagajele că vine cineva să mă ia, da, chiar a venit, coșmarul vieții mele, au fost abuzată sexual de mai mulți bărbați mai multe săptămâni, iar apoi dată la o licitație și cumpărată de Nicolás Iglesias. Viața mea s-a schimbat radical după, m-am împrietenit cu sora lui și am plecat în Rusia să mă antrenez, acolo am fost logodită forțat cu Igor Delikovs, fiul lui Vladimir, ieri l-am prins într-un club cu altă fată și am placat.Bunica mă mângâie și mă pupă pe creștetul capului, varsă lacrimi amare după toate cele auzite.
Bunica:Îmi pare așa de rău!
Sarah:Să nu îți pară, mă voi răzbuna, asta după ce bunicul mă va antrena.
Unde e?
Bunica:A spus că trebuie să dea un telefon.
Bunicul:Haideți, ne mutăm.
Sarah:Unde?
Bunicul:Înainte să mă pensionez locuiam cu frumoasa asta într-un conac.
Sarah:Păi cum se face că noi vă găseam mereu aici?
Bunica:Există telefon, ne sunau înainte.
Sarah:Aaaaa.
Bunica:Tu mâncă, eu strâng lucrurile, bine?
Sarah:Da buni.Iau farfuria cu farfuria cu piure de cartofi și aripioare de pui și încep să mănânc, bunica mea face cea mai bună mâncare, bunicul a avut mare noroc cu ea, s-au întâlnit în Europa, în Romania.
Bunicul:Ești gata dovlecel?
Sarah:Da, hai să mergem.Mă urc în mașină bunicului și mă uit spre casa unde mi-am petrecut vacanțele.
CITEȘTI
My psycho girl
RandomTânăra Sarah este o adoleșcentă normală din clasa a X-a, după un șir tragic de evenimente nereușite aceasta este internată într-un spital de boli psihice de unde iese după câteva luni. Întoarsă la ce a mai rămas din familia ei, încerca să se acomode...