Capitolul 10

369 18 2
                                    

Pov. Sarah

Filmul este unul romantic, adică nu a fost pe gustul meu, în schimb am putut observa mai bine trăsăturile fetelor.
Anne este o fată de vreo 1,60, păr scurt până la umeri și negru ca un tăciune, are ochii căprui și nu pot spune că este foarte antrenată, e destul de slabă, dar de asta ne vom antrena. Sam e foarte frumoasă, este roșcată cu ochii verzi și e super înaltă, cred că are 1,80, are o talie bine definită pe care știe să și-o pună în evidență, în tipul liber e makeup artist, iar sora ei, Trix e blondă cu ochi căprui, avem aceeași înălțime, nu vreau să fiu rea, dar nu e bună prietenă cu sportul, dar e tot timpul la modă. Cele trei au tenul destul se asemănător, palid, dar în schimb Luisa și Iza au un ten foarte bronzat, am înțeles că merg la solar o dată pe săptămâna, amândouă sunt înalte cu siluete zvelte, au ochii căprui respectiv negrii și parul castaniu. Toate sunt superbe și au personalități diferite.
Sarah:Iza, tu plângi?
Iza:Marco tocmai s-a despărțit de Elena!
Sarah:Da, trist.

Mă ridic de pe scaun și îmi fac loc prin fața oamenilor până la ieșire, vreau să merg la beie.

Sam:Stai unde mergi?
Sarah:La baie.
Sam:Vin și eu.

Ieșim din sală și coboram scările rulante pentru a merge la baie. În fața scărilor îl văd pe Nickolas.

Nick:Unde te duci?
Sarah:La toaletă.
Sam:El e majordomul fratelui Izei?
Sarah:Da, el e...
Sam:E drăguț. Îmi șoptește ea la ureche.
Sarah:Da. Spun eu cât de încet pot, dar Nick tot rânjește la mine.
Sarah:Noi plecam.
Sam:Ba nu, cum te cheamă?
Nick:Neinteresat. Hai Sarah, vino cu mine.
Sarah:Unde?
Nick:O să vezi.
Sam:Stai puțin, unde o duci?
Nick:Nu e treaba ta.
Sam:Voi vorbi cu șeful tău!
Sarah:Îmi pare rău.

Merg după Nickolas până în fața unui magazin cu haine.

Sarah:Ce facem aici?
Nick:Să spunem că am verificat și nu prea ai haine. Uită-te prin magazinele astea și îmi spui ce îți place.

Pov. Nick

Am verificat apartamentul în care a mutat-o sora mea cât timp ele erau la film , voiam să fiu sigur că are toate condițiile, dar apoi am văzut că este gol și am înțeles de ce a venit la cumpărături, totuși ce nu înțeleg eu este de ce fac asta, am o iubită, dar eu mă țin după fetița asta, de care nu mă pot sătura să o privesc, nu îmi convine că nu zâmbește de loc, mi-am pus oamenii să verifice și să afle absolut totul despre ea.

O văd cum intră în magazin și se uită pe la haine, dar când vede prețul se îndepărtează imediat. Îl trimit pe asistentul meu și îi spun să cumpere toate lucrurile pe care pune mâna sau pe care le probează, cred că a pus mâna pe cel puțin 60 de haine, dar s-a întors cu două perechi de pantaloni și trei tricouri.

Nick:Asta e tot?
Sarah:Da.
Nick:Bine mergem și în altul?
Sarah:Nu, e ok.
Nick:Cât porți la pantofi.
Sarah:37. De ce?
Nick:Întrebam doar. Și în rest bănuiesc că porți S, nu?
Sarah:Bănuiești bine, acum vrei să mă duci acasă?
Nick:Sigur.

O iau înaintea ei spre ieșire și îi deschid portiera. Intră în mașina mea, am venit de la mafie așa că este o mașină de curse, o văd cum se chinuie să își pună centurile, fiindcă sunt vreo patru, mă întind spre ea să îi închid centurile, iar față ei aproape se lipește de a mea, mă întorc la ea și chiar înainte să o sărut se apleacă și își leagă șiretul. Mă pun pe scaun și oftez.

Sarah:Merci pentru centură.

Mă gândesc cum era dacă mergeam cu iubita mea la cumpărături, ea nu știe să facă nici măcar o cafea, iar micuța de lângă mine și-a luat mâncare pe care sunt mai mult decât sigur că o va pregăti singură, i-aș trimite o menajeră care să facă totul în locul ei, dar asta ar da de benuit, mai ales surorii mele. Ah, vorbeam de Amber, o blondă plină de plastic, extensii și glet, care mă stoarce de bani în fiecare zi. Dacă venea acum cred că nu se lasă până nu cumpăra tot magazinul.

Parchez mașina în fața clubului și imediat angajații mei vin să care bagajele, Roger a rămas la Mall să cumpere absolut orice i-ar trebui, tricouri, malete, hanorac, trening, fuste, sandale, adidași, botine, draci din astia6de fete. I-am spus să nu lipsească nimic de la pijamale, haine de casă, de stradă, de evenimente. Sper să nu mă dezamăgească, oricum a luat-o cu el pe fiica lui, să cumpere ce e la modă.

Pov. Sarah

Sarah:Eu locuiesc la 5,să le lăsați acolo, bine?
Angajat:Da Domnișoara.
Sarah:Mă cheamă Sarah.
Angajat:Eu sunt Alex.
Nick:Iar eu sunt șeful tău, mișcă-te.

Intrăm în clădire și mergem la lift. Când să intru în el, văd cum un angajat a scăpat o plasă și a împrăștiat produsele din ea, mă duc la el să îl ajut, dar începe să se bâlbâie și să își ceară iertare.

Sarah:Nu e nimic, dă-mi mie plasa.
El:Tu ești tot angajată aici?
Sarah:Da, un fel de.
El:Bine ia-o.

Îmi iau plasa și observ că liftul a urcat deja, așa că o iau pe scări, mamă ce grea e plasa asta. O sută de ani mai târziu am ajuns și eu la etajul 5, unde îl văd pe Nick cum așteaptă să îi deschid.

Sarah:Scuze, intră.

Car și restul plaselor dincolo de ușă și mă întind pe canapea.
Se pare că băieții au fost mai rapizi și au adus toate plasele.

Sarah:Vrei ceva de băut?
Nick:Doar niște apă.
Sarah:Imediat.

Desfac o sticlă cu apă și caut păharele pe care le-am luat. Spăl unul și torn apa în el.

Sarah:Poftim.
Nick:Mulțumesc.

Mă apuc de despachetat lucrurile, nu a durat chiar așa de mult pe cât aș fi crezut, în zece minute toate erau la locul lor.

Sarah:Mie mi-e foame, tu vrei ceva de mâncare?
Nick:Da, ști să faci paste?
Sarah:Da.

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum