Capitolul 44.

135 11 7
                                    


Mă trezesc în brațele lui Nicolás, aseară  parcă a fost un vis, deși nu s-a întâmplat nimic simt o mulțime de fluturași în stomac.

Nick:Bună dimineața, frumoaso!
Sarah:Bună dimineața.
Nick:Ești bine? Pari supărată.
Sarah:Totul e bine.
Nick:Te apasă ceva pe suflet?
Sarah:Te vei comporta la fel de urât ca zilele trecute?
Nick:Sarah... E..
Sarah:E complicat, știu.
Nick:Uite, deja e târziu, iar eu am puțină treabă, dar promit că vei înțelege mai multe astăzi, iar deseară îți spun tot ce vrei să ști. Aproape tot. Bine?
Sarah:Bine. Mă pupă pe frunte și se dă jos din pat.
Nick:Să cobori să mănânci, da?
Sarah:Nu mănânci cu mine?
Nick:Nu pot. Să fi cuminte și dacă se mai ia de tine..
Sarah:Mă descurc.

Închide ușa după el, iar eu mă gândesc la inima asta proastă. Îmi plece de el, îmi place mult, dar nu știu ce intenții are el. Acum că mă gândesc, nici nu îmi vine să cred că îl sărutam pe Igor, care e, e mult prea mare pentru mine. Regret, regret multe lucruri și nu știu cui să i le destăinui,nu știu dacă Nick e de încredere, dacă mă rănește și el?
Mă dau jos din pat și ies din cameră. Merg în dormitorul Izei și dau imediat cu ochii de biblioteca de care spunea Nicolas. Perete din spatele patului ei este în întregime un raft cu multe cărți.
Vreau să îmi aleg câteva, fiindcă prevăd o zi plictisitoare. Mă plimb de jur împrejur și zâmbesc la cărțile pe care le citește sau le citea Iza. Sunt foarte spicy și explicite.

După ce am mâncat, m-am aranjat puțin și m-am întors în camera mea să citesc, îl aștept pe Nick să vină și să facem orice ar fi pomenit el de dimineață. Deschid cartea și minutele încep să treacă pagină cu pagină.

Nick:Cioc, cioc.
Sarah:Intră!
Nick:Ce faci? Văd că ai găsit biblioteca.
Sarah:Da.
Nick:Pot să văd?
Sarah:Nu cred că ți-ar plăcea...
Se așează lângă mine și ia cartea, începe să citească de unde am rămas eu.
Sarah:Serios, nu trebuie...!

Pov. Nick

*intră puternic în ea și o face să geamă prelung, se mișcă înăuntrul ei și o înnebunește. Îi sărută maxilarul și o mușcă de gât, își înfige colții în gâtul ei, iar când se desprinde linge sângele cu varful limbii. Ea zbiară de placere și își dă ochii peste cap... *

Asta citește prințesa mea? ASTA CITEA IZA?! Îndoi colțul paginii și pun cartea închisă pe noptieră. Mă uit la ea, stă cu capul băgat în pernă și nu spune nimic.

Nick:Foarte interesantă cartea, îți place?
Sarah:*sunete neinteligibile*
Nick:Ce spui?
Sarah:Am spus că da.

O ridic și o așez între picioarele mele.
Sarah:C-ce faci?
Nick:Shhh, o să îți placă.

Îi desfac încet nasturii de la puloverul lila pe care îl poartă, rămâne cu un maieu alb mulat și o bustiera. O întind pe spate și o sărut în timp ce îi frământ un sân prin materialul subțire. E roșie la față, dar continui să cobor cu săruturile până pe pieptul ei. Are sfârcurile întărite își își agață bazinul de al meu în timp ce mă săruta. Cobor o mână și îi dau colanții jos, mă joc cu marginea de la lenjeria ei și îi mai dau drumul, plesnind-o pe pielea încinsă. Îmi dă și ea tricoul jos și mă sărută pe gât, dar îmi spune că nu se simte confortabil să facă ceva mai mult. Nici nu voiam să facă ea ceva, îmi aduc aminte ce mi-a spus și cum a fost prima oară, îmi amintesc prea bine și greșelile mele și iau în considerare orice i-ar fi putut face gunoiul ăla.

Nick:Stai liniștită, relaxează-te, vei simți doar plăcere azi. Iar eu, nu mă dezbrac mai mult de atât. Bine?
Sarah:Bine.

Continui să o sărut și să îi masez coapsele, cobor spre intimitatea ei și masez prin materialul catifelat ce o desparte de mâna mea. Strânge picioare, da mă apropii mai mult de corpul ei și o forțez să le deschidă.

My psycho girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum