حملها برفق ينزل بها درجات السلم لتهمس ف اذنه : نزلني يامراد لو حد صاحه هشوفنا كده يقول علينا اي انا بعرف امشي علي فكره
همس هو آلاخر أمام شفتيها بكلمه واحده كانت كافيه لتجعلها تصمت خجلا: انا جوزك.
وصل بيها الي الحديقه ليجد اريكه تتوسط المكان توجها إليها ينزلها برفق ويجلس بجانبها.
اقتراب يهمس ف اذنها بحب: بحبك.
ابتسمت بخجل تقول : باررررررد
قال بهيام وشوق:بس بموت فيكي والله.
قال ذلك ليطبع قبله على وجنتها التي اذداداحمراها لتقول بخجل : يوووه بقا يا مراد بطل.
ضحك على خجلها ليقول : حاضر هبطل اهو.
صمت قليلا ليعود وينظر لها ويقول: بس بحبك والله.
احمرات وجنتها اكثر وذادت دقات قلبها من نظرته المتفحصها لها لتقول بتوترو بخجل وهي تهم لتقوم: يووه بقا انا طلعه
امسك يدها يمنعها ليعوده مكانه يَقول سريع:لا خلاص خلاص سكت اهو.
عادت تجلس مكانها ام هو صمت تمام َينظر امامه ام هي فظلت تحدق بيه وتتفحصه بهيام نظر بطرف عينه ليبتسم وهو يراها تنظر له بحب لينظر لها مره واحده خجلت ونظرت بالجانب الآخر ليقول بمرح اخجلها اكثر :لا بصلي عادي انا زي جوزك برده متكسفش كده.
قالت وهي تشير فالفارغ بجانبه تحول ان تدري توترها وخجلاها: على فكره انا مكونتش ببصلك هبصلك لي اصلا انا كونت ببس جنبك هنا.
نظر الي ماتشير اليه يقول بسخريه:فعلا لا اقنعتني انا كبهير انبهرات...
قالت بضيق طفولي : باررررررد اوووي علي فكره.
قال بحب وصوت عالي :بس واقسم بالله بموت فكييييي.
قالت سريع:هشششش يخربتك هتودينا ف دهيه واطي صوتك
اقترب بوجه منها يهمس بوقحه : طب اوطى صوتي واخد بوسه.
فتحت حدقتها تنظر له بدهشه من وقاحته لتقول بضيق وهي تربع صعديها : لا طبعا.
قال بتحديد : بقا كده
قالت الآخر بغرور وهي ترفع راسها لاعله: اه كده ووسع بقا شويه انت مقرب كده لي.
قال بغرور ممثل وهو يبتعد ويعدل ياقة قميص : وماله أوسع مفهيش حاجه
صمت للحظه فقط لحظه ليقول بصووووت عالي : ياااااااعمييي ي...
اقتربت سريعا منه تضع يدها علي فمه تمنعه من الحديث بسبب صوته العالي للغايه تقول : يخربتك زمنهم سمعوك اي صوتك ده يا ستر.
طبع قبله على يدها الموضوعه على شفته لتبعد يدها بخجل سريعا ليقول بتهديد :ها هتجيبي بوسه وله انتي حره انا مجنون اصلا
قالت بتوتر: ايواه بس كده عيب والله و..
قال هو سريعا:خلاص حيث كده بقا يا...
قالت هي سريعا: خلاص خلاص مواقفه.
اقترب منها بوجه لينظر الي شفتها ومن ثم يقترب منها يلتهما ف قبله لم تدوم طويلا بسبب ذلك الصوت الذي اتاه من خلفه جعلهم ينتفضو من مكانهم.....
____________________________________
وحشتوني كتيررررر رر والله تفعلو وشجعوني معادنا السبت ان شاء الله وفصل طويل يارت نعرف التاس كلها باللينك الجديد