Perth အေဆာင္ျပန္ေရာက္တဲ့အထိ Plan မွာျပန္မေရာက္ေသးတာေၾကာင့္
"Plan တစ္ေယာက္ဘာလို႔ျပန္မေရာက္ေသးတာပါလိမ့္ . . .Hotel ကေန အတူတူထြက္လာတာကို . . ."
သိပ္မၾကာခင္မွာPlan ျပန္ေရာက္လာကာ
"Perth မင္းကျပန္ေတာင္ေရာက္ေနၿပီလား. . ."
"ေအးခုနကပဲျပန္ေရာက္တာ. . ."
Perth စကားေျပာရင္း Plan မ်က္ႏွာကိုၾကည့္လိုက္ရာ မ်က္ႏွာမွာအနည္းငယ္နီရဲေနကာ မ်က္ဝန္းထဲတြင္လည္းေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးရိပ္မ်ားကိုေတြ့လိုက္ရတာေၾကာင့္. . .
"Plan မင္း မ်က္ႏွာနီေနတယ္ေနာ္ ၿပီးေတာ့ မင္းမ်က္လံုးေတြထဲမွာလဲ ငါတခုခုကိုေတြ့ေနရသလိုပဲေနာ္. . . ဘာျဖစ္လာတာလဲ Plan. . ."
"ဟင္ . . .ဟု. . .ဟုတ္လား. . ."
"ေအးဟုတ္တယ္ . . .ဘာျဖစ္လာတာလဲ . . ."
"ေအးပါ. . .ငါ ေျပာျပပါ့မယ္ကြာ. . ."
Plan လည္း Perth ကို အေၾကာင္းစံုေျပာျပလိုက္ေလသည္။
"တ. . .တကယ္ ႀကီးလား . . .Plan "
"ေအးတကယ္ပါဆိုကြာ. . ."
"Plan ေမးစရာေလးရိွတယ္ ငါအရမ္းသိခ်င္ေနလို႔ မင္းအမွန္တိုင္းေျဖေနာ္. . ."
"ေအးပါ. . .မင္းက ဘာ. . .ဘာေမးမွာလဲ. . ."
"မင္း P 'Mean ကိုအေျဖျပန္ေပးလိုက္တာက P ကအေျဖအတင္းေတာင္းလို႔ မင္းစိတ္ထဲက မပါဘဲအေျဖေပးလိုက္ရတာလား . . .ဒါမွမဟုတ္. . .မင္းစိတ္ထဲကလည္း P ကိုတကယ္ခ်စ္လို႔ အေျဖျပန္ေပးလိုက္တာလား. . ."
"ဟ. . .ဟင္. . ."
"Plan မင္းအမွန္တိုင္းေျဖေနာ္. . ."
"အဲ. . .အဲဒါက ငါစိတ္ထဲကလည္းတကယ္ခ်စ္လို႔ အေျဖျပန္ေပးလိုက္တာ. . ."
"တကယ္ . . .မင္း P ကို ဘယ္အခ်ိန္ထဲက စိတ္ဝင္စားသြားတာလည္း . . .ငါေတာင္မသိလိုက္ရဘူး. . ."
"အဲဒါက ငါအလုပ္စဝင္ထဲက P ကိုစေတြ့ထဲက . . . မင္းကိုမေျပာျပလို႔လဲစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ. . ."
"ငါ့မွာေတာ့ ကိုကို႔ ကိုဘယ္လိုခ်စ္ေၾကာင္းမင္းကိုေျပာျပလိုက္ရတာ မင္းကေတာ့ငါ့ကို နည္းနည္းေလးေတာင္မေျပာျပဘူး. . ."
YOU ARE READING
ဇာတ်သိမ်းခန်းမပါသောချစ်ခြင်း (On going)
RomanceZG (Zawgyi) & Unicode ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ချစ်ခြင်းမှာ ဇာတ်သိမ်းခန်းဆိုတာ မလိုအပ်ဘူး 🖤❤️ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ခ်စ္ျခင္းမွာ ဇာတ္သိမ္းခန္းဆိုတာ မလိုအပ္ဘူး 🖤❤️