𝟎𝟎 | 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐝

4.6K 52 4
                                    

anxiety/ ɑŋst / noun

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

anxiety
/ ɑŋst / noun.

Je spreekt van een angststoornis als angst en paniek je leven beheersen.


~ TOEWIJDING ~

Dit boek is speciaal geschreven voor iedereen die worstelt met angststoornissen en ik hoop dan ook dat dit boek jou een beetje mag helpen in je (dagelijkse) strijd hiermee, net zoals het mij wat heeft geholpen met het schrijven ervan.
Vergeet niet; jij bent méér dan je angsten en weet dat er altijd wel een manier is om dingen te doen - lukt het niet op de 'normale' manier, doe het dan anders want jouw eigen manier zorgt ervoor dat dingen wél kunnen lukken!

YOU'VE GOT THIS!

Dit boek is voor jou en jij bent geweldig! Vergeet dat niet.

~ COPYRIGHT~

Alle rechten behoren toe aan Danielle Carson aka @InspiredAuthorx.
Kopiëren en/of namaken is op welke manier niet toegestaan en zelfs strafbaar.

~ COVER ~

Omslagontwerp: Danielle Carson
Foto omslag: Adobe Stock

~ BOEKEN VAN DANIELLE CARSON ~

HATE U, LOVE U ✔️
A Killer Queen Season ✔️
Lies In The Dark ✔️
As Long As You're Mine
Strictly Business
Love To Hate Me
Vicious Boss
One Year ✔️
Yours Only ✔️

~ ENJOY~

Bij deze wil ik alvast zeggen; DUIZEND maal dank dat jij mijn boek gaat lezen!

Ik hoop dat jullie net zo van dit boek mogen genieten als dat ik had met het schrijven ervan. Er zal een hele hoop spanning, drama en uiteraard romantiek inzitten! Dus pak een lekker glas drinken, maak het je gemakkelijk op een lekkere stoel en geniet van het verhaal van Gabi! ;)

Liefs, Danielle

Liefs, Danielle

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


𝐀𝐥𝐥 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu