𝟎𝟓 | 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐘𝐨𝐮 𝐃𝐨 𝐓𝐨 𝐌𝐞

2K 61 39
                                    

Ik laat een beverige zucht ontsnappen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik laat een beverige zucht ontsnappen.

Miles is zó ontzettend knap.

Mijn benen worden haast week bij het zien van Miles waardoor ik bijna zou vergeten dat Luke's hand nog op mijn heup ligt – dat is, als ik zijn vingers niet nu in mijn huid voelde boren.

Miles zou me m'n eigen naam nog kunnen doen vergeten.

Alles lijkt wel in slow motion te gaan als Miles onze kant op komt lopen. Ik voel mijn mond gewoon droog worden.

Hij begroet de anderen en laat uiteindelijk zijn oog op mij vallen.

'Gabi?' zegt hij verbaasd. 'Wat doe jij nou hier? Ik dacht dat je in New York zat.'

'Miles,' piep ik, mijn wangen hoogstwaarschijnlijk vuurrood.

Jeez, erg subtiel Gabi.

Ik schraap mijn keel en probeer het nog een keer. 'Hi Miles.'

Godzijdank kwam dat er wel normaal uit.

Hij schenkt me een warme glimlach voordat zijn ogen langzaam over me heen glijden. Ze blijven even hangen op Luke's hand – die overigens nog stééds op mijn heup ligt – voordat zijn ogen verder glijden.

Oh mamma mia...

Ik heb het gevoel dat ik in vuur en vlam sta als Miles zo naar me kijkt.

'Ben je afgevallen? Je ziet er echt geweldig uit.' Hij slaat zijn chocolade bruine ogen weer naar me op en ik vergeet spontaan hoe ik mijn stem moet gebruiken.

'Ze ziet er altijd geweldig uit,' gromt Luke die zijn hand nog steeds niet verwijderd heeft van mijn heup.

Ik moet toegeven dat het lief is van Luke om dat te zeggen, maar dat in combinatie met de manier waarop hij me vasthoudt kan Miles zomaar het verkeerde idee geven.

Straks gaat hij nog denken dat Luke en ik een stel zijn – jak.

Maar ik wordt teveel door Miles in beslag genomen om deze vervelende man van me af te plukken.

Ik zie dat Josh en Laurie een verwarde blik met elkaar uitwisselen na Luke's opmerking en richten vervolgens hun fronsende blikken op ons drieën.

'Daar heb je helemaal gelijk in, maat,' zegt Miles tegen Luke met die betoverende diepe warme stem van hem.

Gah! Zelfs na al deze jaren val ik met een paar tellen onder de Miles-betovering. Ik heb het wederom flink te pakken.

Luke mompelt iets onder zijn adem wat ik niet kan verstaan, maar ik wordt wederom afgeleid door Miles om me verder druk te maken om Luke.

Miles schud zijn hoofd in ongeloof. 'Wauw, Gabi... Wat is het? Zes? Zeven jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien?'

'Acht,' weet ik dit keer godzijdank met vaste stem uit te brengen.

𝐀𝐥𝐥 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu