𝟏𝟎 | 𝐒𝐭𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐇𝐨𝐭 𝐂𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞

2K 61 33
                                    

Ik wordt wakker in de gastenkamer van Laurie en Josh

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wordt wakker in de gastenkamer van Laurie en Josh. Na mijn instorting van gisteravond, had ik simpelweg geen energie meer om nog wat anders te doen dan slapen dus lieten zij me in hun gastenkamer verblijven.

Ik kan wel zeggen dat ik werkelijk de beste vrienden heb die er bestaan.

Ik rek me uit waarbij al mijn spieren protesteren. Dat is niet iets nieuws aangezien ik dat altijd heb nadat ik een paniekaanval heb gehad.

Doordat mijn lichaam zich zo heeft aangespannen én ingespannen door alle stress, is het ook niet zo gek dat ik de volgende ochtend met spierpijn wakker wordt.

Ik stap uit bed en trek de lichtgrijze kamerjas aan over de pyjama die Laurie me had uitgeleend.

Het is maar goed dat ik zoveel ben afgevallen, anders had ik die nooit gepast. Niet de top en korte shorts me perfect zitten. Het stoffen broekje zit nog net niet in m'n bilnaad, maar door de kamerjas zijn in ieder geval mijn billen bedekt dus ik loop er respectabel genoeg bij, al zeg ik het zelf.

Ik wrijf de slaap nog uit mijn ogen als ik de keuken inloop.

'Goeiemorgen.'

'Holy shit!' roep ik verschrikt uit.

Mijn hand ligt tegen mijn borstkas als ik me omdraai. Niemand minder dan Luke freaking Carter zit aan het kookeiland van de Harpers.

Hij kijkt me met een shitass grote grijns aan over de koffiemok die hij voor zijn mond laat zweven.

Ugh.

'Wat doe jij nou weer hier?' mopper ik als mijn hart weer in een normaal begint te kloppen. 'Heb je geen eigen huis of zo? Ik dacht dat je miljonair was.'

Ik laat mijn blik kort over hem heen glijden. Hij heeft andere kleding aan als gisteren dus dat zou betekenen dat hij wel naar huis is gegaan. Hij was hier namelijk nog tegen de tijd dat ik naar bed ging en dat was al laat.

Ik besef me nu pas dat ik helemaal niet weet waar Luke woont. Het lijkt me logisch dat hij in de stad woont aangezien zijn kantoor daar ook is.

Is hij dan gisteravond laat nog helemaal teruggereden naar de stad en net weer hierheen komen rijden? Die rit duurt ruim een half uur — dat is als het verkeer mee zit.

Als hij hier pas net is, dan betekend dat dat hij in de ochtendspits heeft moeten rijden en dan kost het je wel bijna een uur om hier te komen.

Of is hij hier soms ook blijven slapen? Maar Laurie en Josh hebben maar één gastenkamer en die had ik ingenomen.

Misschien dat hij op de bank heeft geslapen? Maar hoe komt hij dan aan nieuwe kleding? Hij en Josh heb niet hetzelfde postuur en deze kleding zit hem als gegoten dus het lijkt me ook niet dat hij die kleren van Josh heeft geleend.

Verdorie! Soms wordt ik knettergek van mijn eigen brein. Ik overdenk werkelijk alles. Zelfs dit.

Luke onderbreekt mijn gepieker en haalt zijn schouders op. 'Ik ben hier gewoon graag. Is dat soms een misdaad?'

𝐀𝐥𝐥 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu