Ik stap de douche uit en sla een van de donzige witte handdoeken om mijn lijf. Op mijn tenen loop ik naar de wastafel en veeg met mijn hand over de beslagen ronde badkamerspiegel.
Het is onze een na laatste avond hier in Italië en dus hebben we besloten om een avondje uit te gaan — iets wat we nog niet hadden gedaan sinds we hier zijn.
Ik pak mijn make-up spullen erbij en ga aan de slag.
Sinds Luke en ik die laatste — overheerlijke — stap in onze relatie hebben gezet, stond hij erop dat ik de rest van de vakantie bij hem zou slapen dus heb ik al mijn spullen van de gastenkamer oververhuisd naar de master bedroom.
Nu ik onze spullen zo bij elkaar zie staan op de wastafel, geeft dat me wederom de bevestiging dat dit echt is — dat wij écht een koppel zijn, en dit geen droom is.
Ik merk dat mijn glimlach steeds breder wordt bij die gedachte. Maar voordat ik helemaal kan wegdromen, richt ik me weer op de taak waar ik mee bezig ben.
Ik leg de laatste hand aan mijn make-up waarbij ik de focus op mijn ogen leg en begin dan met het föhnen en krullen van mijn haar. Zodra mijn haar in zachte, golvende krullen op mijn rug valt, loop ik de slaapkamer in.
Vertwijfeld kijk ik naar het ivoorwitte jurkje dat op bed ligt.
Ondanks dat ik zoveel ben afgevallen en ik nu langzaam begin te beseffen dat ik best een mooi figuurtje heb, blijf ik toch wat onzeker als ik kleding koop dat ik voorheen nooit zou hebben gedragen.
Ik had het jurkje nog in Chicago gekocht tijdens een shop middagje met Laurie. In de paskamer twijfelde ik sterk of ik hem moest kopen, maar nadat Laurie me praktisch naar buiten sleurde om haar mening te kunnen geven, had ze net zolang op me ingepraat tot ik overstag ging.
Het jurkje is werkelijk prachtig en heeft me praktisch een fortuin gekost.
In de passpiegel had ik al huiverig toegekeken hoe de stof strak om mijn lijf spande, dat tot net over mijn knieën viel én een diepe split heeft die tot bovenaan mijn bovenbeen reikte. De subtiele ruches aan de onderkant van de jurk en bij de split, maken het een tikkeltje eleganter. Het lijfje heeft een diepe V-hals, dus met de juiste push-up bh zullen mijn borsten goed uitkomen. De schattige vlindermouwtjes maken het geheel af.
Al met al is deze jurk zowel elegant als sexy. Nu is het alleen te hopen dat het ook zo overkomt als ík die vanavond draag.
Stel je niet zo aan!
Ik laat de handdoek van mijn lichaam glijden en trek de niet zo sexy corrigerende slip aan die ervoor moet zorgen dat straks alles netjes is weggewerkt onder de jurk — al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
Als ik mezelf in het jurkje heb gewurmd en de rits aan de zijkant omhoog heb getrokken, ga ik voor de hoge kamerspiegel staan.
Tot mijn verbazing valt het jurkje perfect rondom mijn heupen, buik en billen — die overigens extra goed tot hun recht komen door de stof die er strak omheen spant.
JE LEEST
𝐀𝐥𝐥 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || Gabriella Sinclair worstelt haar hele leven al met angsten, maar wanneer de onweerstaanbare sexy miljonair Luke Carter aanbied haar te helpen, zijn het niet enkel de angsten die haar gedachten beheersen. ...