~3~

2.8K 179 332
                                    

💙

"Me in your sweater,
You said it looked better."

Teresa ela gözlerini baş ağrısıyla yavaş yavaş aralarken hızla yüzünü buruşturdu. Bu ağrıdan hep nefret etmişti.. Gözlerini tamamen açtığında birkaç saniye nerede olduğunu düşündü. Bu kimin yatağıydı? Tanrım!! O yataktaydı!!

Olayın farkına varıp hızla yataktan fırladığında tüm kıyafetlerinin durduğunu görüp rahatladı. Yatakta sadece onun uzandığı yer dağınık olduğu için çok büyük ihtimalle yatakta sadece kendi uyumuştu. Bu detaylar onu yavaşça rahatlatırken etrafına biraz göz gezdirdi. Gözleri direkt olarak denize bakan büyük camlara iliştiğinde burasının kesinlikle Tony Stark'ın evi olduğunu anlamıştı. Dün eve gitmediği için Mavis kesinlikle onu öldürecekti!

Teresa alnını biraz kaşıyıp ne yapması gerektiğini düşündü. İlk olarak biraz sakinleşip odanın özel banyosuna girdi ve elini yüzünü yıkarken kıyafetlerinin neden yosun gibi koktuğunu düşündü. Dün denize mi girmişti? Hadi..! Yapmamıştı, değil mi?!

Her şeyi kesik kesik ve bulanık hatırlarken dün Ekim ayında denize girmenin dışında saçma ve çılgın bir şey yapmamış olmak için dualar ediyordu. Bozulmuş saçlarını ve deniz suyundan bozulmuş elbisesini olabildiğince düzeltip odadan çıktı. Uzun koridorda sessizce ilerledikten sonra aşağı doğru inen merdivenden inmeye başladı. Kendini direkt salonda bulurken Tony Stark'ın mutfakta bir şeyler ile uğraştığı gördü. O kahvaltı mı hazırlıyordu?

Teresa minik birkaç adımla mutfağa doğru ilerleyip kendini duvara yasladığında sadece arkasını gördüğü enerjik adam olduğu oldukça fazla huzurla doldurmuştu.

Kendine göre soğuk olan duvara yaslanmış kız birkaç dakika öylece mutfakta çalışan Tony'i izleyip öylece sırttıktan sonra Tony izlenme hissi ile arkasını döndü. Yanılmamıştı, Teresa uyanmış ve sırıtarak onu izliyordu. Tony kızı dünden kalmış şekilde gördüğü için gülüp konuştu.

"Daha geç uyanırsın diye düşünmüştüm."

"Ben de öyle düşünmüştüm."

Teresa gülümsemesini kesemeyip hala bir şeyler ile uğraşan adamın yanına gelip neler yaptığına baktı.

"Woa.. Omlet yapabileceğinizi düşünmemiştim."

Tony kıza gülüp tavada duran omleti bilmişlikle mükemmel şekilde çevirdi.

"Neden? O kadar beceriksiz mi görünüyorum?"

Teresa utançla başını önüne eğdiğinde Tony'nin gülümsemesi büyümüştü.

"Hayır! Öyle demek istemedim.. Yani.. Genelde zenginlerin evinde uğraşacakları daha önemli işler olur ve onlar için yemekleri başkaları hazırlar.. Değil mi?"

Teresa tek kaşını kaldırıp merakla Tony'e doğru olup olmadığını sorduğunda Tony'nin başını olumsuz anlamda sallayıp gülmesiyle Teresa utançla başını eğdi. Hiç zengin olmamıştı! Nereden bilebilirdi ki?!

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin