~8~

2.3K 138 236
                                    

🦋

"I'm a bad liar."

Teresa ela gözlerini yavaş yavaş aralarken beyaz koltukta uyuyakaldığını gördü. Tony neredeydi? Gözlerini biraz avuşturup ayağı kalktığında dizinin ağrısıyla anında yeniden oturdu. Tanrım.. Dizin hiçbir yere vurmamıştı! Neden bu kadar acıyordu?

Teresa bacağına baktığında hafifçe morardığını gördü. Bu onu ciddi anlamda şaşırtırken belki de bilmeden çarptığını düşündü. Ağrıyı umursamadan yeniden kalktı ve mutfağa doğru ilerledi. Tony mutfakta kulaklığını takmış son ses müzik dinliyordu ve tabi ki de kahvaltı hazırlıyordu. Teresa ona gülüp bir anda adamın arkasından ona sarıldı ve yüzünü onun omzuna gömdü. Adam kulaklığını çıkartıp arkasından ona sarılan kıza güldü ve arkasını dönüp onun saçlarına büyük bir öpücük kondurdu.

"Günaydın!"

"Günaydın."

Teresa adama gülerek yorgunlukla kendini tezgahın üstüne attığında adam onun neden yorgun olduğunu anlamamıştı. Saat neredeyse öğlendi!

"Hala yorgun olduğuna inanamıyorum!"

"Dün gerçekten eğlendim! Üstelik sürekli ayaktaydım. Gayet normal!"

Tony kıza gülüp işlerine kaldığı yerden devam ederken kız eline geçen yer şeyden bir şeyler ağzına atıyordu. Onun bu fare gibi hareketleri ikisini de güldürürken kahvaltının tamamen hazır olmasıyla ikili güzel bir kahvaltı yaptı. Kahvaltı toplanırken Tony konuştu.

"Okulun ne zamandı?"

"Bugün saat 3'ten 5'e kadar var."

"Tamam, ben de iş yerindekiler beni azarlamadan gitmeliyim. Yani.. Mavis için sorun olmazsa seni bu akşam eve kaçırmak istiyorum."

"Sanırım olmaz. Mavis seni fazla seviyor."

Tony, Teresa'nın dediği ile gülüp elindeki tabakları tezgaha yerleştirdi.

"Saat 3'e kadar evde ne yapmak istersin?"

"Bilmem. Ev de yapacak o kadar çok şey var ki! Sen seç bir şey."

"Aslında.. güzel bir fikrim var-"

"Neymiş?"

"Tam senlik ama pek benimle değil-"

"O zaman yapalım!"

"Arabaları yıkamak istediğine emin misin?"

Teresa duyduğu ile büyük bir kahkaha attığında başını olumsuz anlamda salladı.

"Tamam! Şakaydı.. Tabi ki de tercihim garajda çalışmak."

"Evet!"

Teresa, Tony'nin elinden tutup onu garaja sürüklerken Tony büyük bir kahkaha daha attı. İkili garaja gelip çalışmaya başlarken farketmeden saatler çok hızlı geçmişti ve ikisi de birlikte gerçekten eğlenmişti.

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin