~30~

740 63 269
                                    

🦋

"No time to die."

Teresa ela gözlerini hastanede açarken direkt olarak yanında kendine bakan Tony'i görmesiyle biraz olsun rahatlamıştı.

"Selam."

"Lütfen daha hiçbir şeyin belli olmadığını söyle."

"Hiçbir şey belli değil."

Teresa gözlerini yeniden kapatırken Tony sedyeye uzanıp kızın başına bir öpücük kondurdu.

"Eğer yine.. Kansersen o zaman doktor kesinlikle hastanede kalacağını söyledi."

"İstemiyorum."

"Teresa bu senin seçebileceğin bir şey değil."

"Öleceğim Tony. Biliyorum. Boş boşuna hastanede kalıp ağır tedaviler yüzünden sürekli uyumak istemiyorum. Saçlarımı yeniden kesmek istemiyorum. Yan etkiler yüzünden her an ölüyormuş gibi hissetmek istemiyorum. Ben.. Bunların hiçbirini istemiyorum."

"Savaşacaksın."

"Ve kaybedeceğim."

"Teresa, savaşmadan kazanamazsın."

"Kazanamayacağımı bildiğim savaşa girmiyorum."

"Denemeden bilemezsin."

"Burada böylece uzanacağıma gidip bebeklerimi öpmek istiyorum!-"

"Teresa-"

"Tony beni dinlemiyorsun!"

Tony sinirle sedyeden kalkıp gergin ve her an ağlamak üzere olan kızın tam önüne geldi.

"Tamam! Şimdi doktora gidiyorum ve senin tedaviyi reddettiğini çünkü evde ölmek istediğini söylüyorum. Sen evde, benim ve bebeklerin yanına öldüğünde de onlara dönüp diyeceğim ki "Anneniz ne benim için ne sizin için ne de kendi için savaşmadan öldü!" onlar büyüyecek ve bana seni soracak! Ne dememi bekliyorsun?! Ne dememi istiyorsun?! "Anneniz sizinle birkaç ay daha durmak istediği için tüm yıllarınızı çöpe attı!" mı?! Eğer istediğin buysa şimdi gidiyorum! Ama onlar bunlar duyup üzüldüğünde suçlusu sen olacaksın!! Çünkü tedaviyi reddederk bencillik yapıyorsun. Onları düşünmüyorsun! Beni düşünmüyorsun!! Bizi, ailemizi düşünmüyorsun! Suçlusu sen olacaksın."

Tony gözleri deniz gibi olmuş kıza bakıp sinirle yutkundu ve odadan çıktı. Teresa az önce duyduklarından sonra şok içinde sedyede yan dönüp sadece düşünürken ağladığının farkında bile değildi.

O böyle istememişti... Böyle olsun istememişti..

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin