~28~

971 66 316
                                    

🦋

"We could've had it all,
Rolling in the deep.
You had my heart inside your hand,
But you played it with a beating."

"Tony!! Tony o benim!! Ver onu!! Hayır!! O benim dondurmam!! Seni geberteceğim!!"

Tony arkasından onu kovalayan kıza inat kahkahalar ile çilekli dondurmayı kaçırırken kendi dondurmasını Teresa düşürmeseydi tabi ki de onunkini yemeyecekti!

"Benim dondurmamı sen düşürdün!!"

"Hayır! Kendi düştü!! Ver şunu!"

Teresa adamı hala kovalarken Tony kahkahalar ile pes edip durdu ve kendine koşan kıza baktı. Teresa nefes nefese adamın önünde durduğunda Tony elindeki dondurmayı havaya kaldırdı.

"Ciddi misin?!"

"Aa.. Evet. İki dakikan var. Alamazsan yiyeceğim."

Teresa anında zıplamaya başlayarak dondurmayı almaya çalışırken Tony büyük bir kahkaha attı.

"Hayır! Böyle alamayacağını biliyorsun."

Teresa bıkkın ve yorgun bir nefes verip adamın koltuk altını gıdıklamaya çalıştı. Tony kendini sıkarak kollarını indirmezken gerçekten fazla dayanmıştı. Teresa adamın pes etmeyeceğini anlayıp gözlerini devirdi ve onu kolundan tutup bir ara sokağa soktu. Tony sırıtarak kıza bakarken Teresa elini adama uzattı.

"Seni burda öpmek istemiyorum. O yüzden şimdi dondurmayı ver."

"Aa.. Hayır."

"Tony!!"

Tony kıza gülerken Teresa sinir bozukluğu ile kahkaha attı. Yeniden adama baktığında Tony hala bekliyordu. Teresa kıkırdayarak adama bir öpücük kondurdu. Tony tek eliyle kızın belini dolayıp onu kendine çekerken yukarıdaki eli fark etmeden aşağı doğru iniyordu. Teresa adamın elinin tamamen indiğini fark edip kıkırdayarak hızla dondurmayı kaptı. Tony kızın dondurmayı kapmasıyla bir kahkaha attı ve onu kolunun altına aldı.

"Onu yine de beraber yiyeceğiz."

"Hayır!"

"Tanrım.. Acaba yeniden hamile olabilir misin? Bu kadar çilekli dondurma yemek normal değil."

Teresa çatık kaşlar ile kıkırdayan adama bakıp hafifçe vurdu.

"Eğer bu sefer ikiz doğurursam onlara sadece sen bakacaksın."

Tony şok içinde kıza dönüp bakarken Teresa bir kahkaha attı. İkili eğlenerek batmak üzere olan güneşi izlemek için sahile giderken yaklaşık iki gündür buradaydılar ve şimdiye kadar aldıkları hiçbir ani karar bu kadar güzel olmamıştı. Tony birkaç gün kafa dağıtıp sonra plan yapmaya karar vermişti ve ikili iki gündür deli gibi eğleniyorlardı.

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin