💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"How far i'll go."
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa güneş ışığının ela gözlerine girmesiyle rahatsızca uyanırken direkt Tony'i görmesiyle gülümsedi. Uyku sersemliği ile sırıtıp adamın çıplak göğsüne sırtını yaslandı ve kollarıyla kendini sardı. Tony kızın hareketleri ile uyanırken yaptığına kıkırdadı.
"Böyle mi uyanmak istiyorsun?"
"Mhmhm..."
Tony kollarıyla kızı iyice kendine çekti ve kollarını sıktı. Teresa duruma bir kahkaha attığında Tony güldü.
"O zaman böyle uyanırız."
Tony kızın omzuna bir öpücük kondurdu ve yeniden gözlerini kapadı. Bunu fark eden Teresa adama doğru döndü ve biraz güldü. Onun güldüğünü hisseden ve duyan Tony istemsizce sırıtırken Teresa adama bir öpücük kondurdu. Tony gözlerini hafifçe aralayıp biraz kıza baktı ve durum fazla hoşuna gittiği için yeniden kapadı.
"Tony! Pislik yapıyorsun!"
Tony kızın dediği ile gözleri kapalı kıkırdarken Teresa bıkkın bir nefes verdi ve adama bir öpücük daha kondurdu. Tony kızdan ayrılmak istemeyip kollarıyla sardığı kızı kendine biraz daha çekerken kız gülerek adamdan ayrıldı.
"Hala pislik yapıyorsun!"
"Sadece seni öpüyorum! Bebekler görmeden..."
Teresa adama kıkırdarken Tony bebeklerin küçücük yüzleri ve elleri aklına gelince biraz güldü. O ne kadar hala inanamasa da çok ama çok düşkün ve mükemmel bir babaydı.
Tony bebekleri özlediğini hissedip Teresa'ya bir öpücük daha kondurdu ve yataktan kalktı.
"Küçük kelebek ve Juniorlar dün gece o kadar uyanıktı ki kesinlikle şu an uyuyorlardır."
"Ama uyanacaklar. Çünkü yemek saati!"
Teresa ayağı kalkıp adamın yanağına bir öpücük kondurdu ve direkt olarak bebeklerin odasına geçti. Üç bebekte yan yana olan beşiklerinde melek gibi uyurken Teresa gülümsedi. İlk olarak gece erkek bebeklere göre daha çok uyuyan Rylie'yi kucağına aldı ve yüzüne birkaç öpücük kondurdu. Bebek gözleri kapalı gülümserken Teresa kıkırdamıştı.
"Rylie.. Benim küçük kelebeğim.. Seni çok seviyorum.. Sen de anneyi seviyor musun? Hmm.. Anne seni çok seviyor..."
Teresa bebeğin ellerine birkaç öpücük kondurdu ve yavaş yavaş açılan küçük gözlere gülümsedi. Bebek eldivenlerini umursamadan küçük ellerini yüzüne çekip minicik ağzıyla biraz esnedi. Teresa onun bu haline gülerken fazla acıktığını biliyordu. Bir koltuğa oturup onu emzirmeye başlarken Rylie gerçekten acıkmıştı.
Teresa bebeği emzirirken Tony odaya girdi.
"Ve baba geldi!!"
Tony küçük bebeğin yanına gelip tatlıca gülümsediğinde Robert'ın rahatsız sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...