🦋
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Are you ready for the good time?"
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa artık neredeyse beş aylık hamileydi ve kanseri bitmiş gibi gözüküyordu. Tüm değerleri aylardır normaldi. Bebekler iyiydi. Şu an için her şey normal ve güzeldi. Her ay kontrolleri sürekli devam ederken bir şey olma olasılığı yine de devam ediyordu. Teresa ve Tony hiçbir şey olmayacağını varsayarak kendilerini rahatlatırken Teresa dışarıdaki tüm tehlikelerden korunmak için neredeyse kendini tamamen eve kapatmıştı. Tony de çoğunlukla izinli şekilde evdeyken kimse şikayetçi değildi. Özellikle Mavis, Tony evde olmadığı zamanlar sürekli Teresa'nın yanındaydı ve iki hamile kız gerçekten evde çok eğleniyorlardı.
Teresa aylarca hastalığı yüzünden konuşulurken tam gündemden düşeceği zaman üçüzlere hamile kalmıştı. Artık her yerde o ve Tony vardı ve Teresa bunu asla sorun haline getirmemişti. İnsanlar onu, hastalığı ve bebekleri yüzünden seviyordu. Ona kötü şeyler diyen insanlar gerçekten azdı. Bu yüzden diledikleri gibi konuşabilirlerdi.
Teresa uzandığı yatakta sadece gözleri kapalı hiçbir şey düşünmezken arkadan ona sarılan adam ile gülümsedi. Tony kızın belirgin olan karnını elleriyle nazikçe sarıp omzuna bir öpücük kondurdu.
"Tüm işlerimi bitirdim ve seni özledim."
"Hmm.. Öyle mi?"
Teresa adama doğru dönüp sırıtırken Tony kızı gülerek onayladı.
"Öyle."
Teresa adama kıkırdarken Tony kıza bir öpücük kondurdu. Teresa karnında hissettiği hareket ile adamın dudaklarından ayrılırken Tony kaşlarını çatıp kızın karnına baktı.
"Tanrım! Bizi biraz rahat bırakın!"
"Stark! Bebeklerle böyle konuşma!"
"Ama seni ne zaman öpsem karnını tekmeleyip duruyorlar!"
Teresa adama kıkırdarken Tony kızı yeniden öptü. Teresa adama karşılık verirken karnında bu sefer cidden büyük bir hareket olmuştu. Tony hareketi fark edip yeniden kaşlarını çatarken Teresa büyük bir kahkaha attı.
"Sizi geberteceğim!"
"Sanırım annelerini kıskanıyorlar.."
"Babalarından mı?! Hadi!! Onları biz yaptık!"
"Şşş!! Leylekler fazla mesai yapıyor o kadar."
Tony kızın dediği ile büyük bir kahkaha atarken Teresa utançla kıkırdadı.
"Teresa onlar bir Stark ve eminim ki çok zekiler. Leyleklere asla inanmayacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...