💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Bir sonbahar kadar yalnız, bir kış kadar savunmasız,
Ya da ilkbaharsan, yolun başındaysan; Asla vazgeçme, kalkıp da pencerenden bir bak.
Güneş açmış mı, yağmur düşmüş mü?
Dön bak dünyaya."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
/Şubat/
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●Teresa'nın durumunun daha kötüye gitmesiyle artık hastaneden hiç çıkamayan ikiliden Teresa çok ama çok mutsuzdu. Tony hem onun hem de kendi moralini yerine getirmeye çalışırken çok uğraşıyordu ama artık neredeyse o da pes etmişti. Çoğunlukla gün içinde kendini sarhoş etmeyecek kadar da olsa içip kafasını dağıtmaya çalışması bunun en büyük göstergesiydi.
Ayrıca onların hastanede kaldığını duyan kişiler anında herkese yayarken artık ikilinin hastanede kaldıkları herkes tarafından biliniyordu. Teresa hastalığının duyulacağından başta çok korksa da durumun kötüye gittiğini fark ettikçe bunu umursamamaya başlamıştı. Zaten öldüğünde insanlar onun neden öldüğünü öğrenecekti ve ortada sorun kalmamış olacaktı.
Teresa aldığı fazla yoğun tedaviler yüzünden saçının döküldüğünü fark etmiş ve bir süre bunu saklamıştı. Tabi ki de ortaya çıkınca doktorun önerisi saçlarını kazımaktı. Teresa bu fikri hiç düşünmeden direkt olarak çöpe atarken Tony için hiçbir şey farketmiyordu.
"Tess?"
"Ne?"
Teresa dalgın gözlerini kendine seslenen adama çevirip merakla bakarken Tony sıkıntılı bir nefes verip kızın yanına oturdu.
"Ne düşünüyorsun?"
"Sadece.. Bilmiyorum. Aklım çok karışık."
Tony kızın elini tutup zayıf parmağındaki evlilik yüzüğünü burukça gülümseyerek inceledi.
"Benim de çok karışık.. Ama.. Düşünmemeye çalışıyorum."
"Senden ayrılmak istemiyorum."
Tony duyduğu ile başını kaldırıp kıza baktığında Teresa kolundaki serumu umursamadan adama sıkıca sarıldı.
"Ben de senden ayrılmak istemiyorum bu yüzden savaşmalısın. Çok uğraştım Teresa.. Çok şey denedim.. Olmuyor. Hiçbiri seni tamamen iyileştirmiyor.. Ben yapamıyorum."
Tony isteksizce yaşlarını kıza akıtırken herkesten habersiz çok uğraşmıştı. Jarvis'le geceler boyu çalışmıştı. Binlerce tedavi yöntemi oluşturmaya çalışmıştı ama yapamamıştı. Bu konuda uzman değildi. Kendini ne kadar geliştirmeye çalışırsa çalışsın bu konuda elinden hiçbir şey gelmiyordu. Başaramıyordu.
"Savaşıyorum ama yenildiğimi hissediyorum Tony. Ben yeniliyorum. Nasıl kazanacağız bilmiyorum. Ölmek, senden ayrılmak istemiyorum!"
Teresa içindeki duygu yüküne dayanamayıp ağlarken Tony kızı başıyla onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...