~5~

2.6K 152 109
                                    

💙

" Oh, and you look as beautiful as ever."

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

Teresa ela gözlerini minik minik aralarken gözüne giren ışığın aydınlığından çoktan sabah olduğunu fark etmişti, hatta belki de çokta öğlen olmuştu. Gerçekten saatlerdir uyuyor olmalıydı. Gözlerini avuşturup sonunda tamamen açtığında başında onu izleyen Tony ile karşılaştı. Tony onu mu izliyordu?

Tony onun uyandığını görünce gülümsedi ve yataktan kalkıp hala yatakta uyanmaya çalışan kıza seslendi.

"Günaydın doğum günü kızı!"

"Günaydın Bay Stark."

Tony yeni yeni uyanmaya çalışan kıza gülümseyip merakla baktığında ciddi anlamda dün gece neden yanında uyuduğunu öğrenmek istiyordu. Gece özlemiş miydi? Yoksa ayrı uyumaya dayanamamış mıydı? Bu düşünceler Tony'nin git gide daha çok sırıtmasına neden olurken meraklı bakışları kızın üstünde gezinip duruyordu.

"Umarım burada uyumam sıkıntı olmamıştır."

"Nedenini öğrenirsem sıkıntı olmayacak."

Teresa yataktan kalkıp hiç düşünmediği cevabı için dudağının içini ısırdığında Tony herhangi bir cevap almak için merakla ona bakıyordu.

"Dün bir kabus gördüm ve.. İçimdeki korkunun nedeninin sana bağlı olmadığına emin olmak istedim."

Tony duyduğu ile gülümserken kolunu yataktan kalkmış ve yanına gelmiş olan kızın boynuna attı.

"Benimle uyumak istemeni gerçekten anlıyorum. Yani sonuçta-"

"Kes şunu! Öyle olmadığını söyledim!"

Teresa hızla kaşlarını çatıp adamı sertçe yumruklarken Tony büyük bir kahkaha atıp onun yumruk yaptığı ellerini nazikçe tuttu.

"Peki! Tamam! Vurma!"

Teresa gülerek yumruk yaptığı ellerini çözerken Tony kapıya doğru ilerledi.

"İlk önce kahvaltı sonra ders! Yüzünü yıkayıp gel. Seni bekliyorum!"

"Ders mi? Bugün mü?!"

Teresa şok içinde kapıdan çıkmak üzere olan adama bakıp şok içindeki ses tonuyla onu durdururken Tony güldü.

"Yarın tüm gün okulun olduğunu ve benimle ders çalışmak istediğini sen söylemiştin. Okula gitmeden önce biraz çalışırız diye düşünmüştüm!"

Teresa onun yaptığı bu plana gülerken Tony gülümseyip odadan çıktı. Onun odadan çıkmasıyla enerjisinden yerinde duramayan kız koşarak elini yüzünü yıkadı ve aynada kendine biraz çeki düzen verdikten sonra hızla son ses müzik seslerinin geldiği aşağı, mutfağa indi.

Mutfağa girdiğinde ilk gördüğü son ses "Shoot to Thrill" şarkısında bağıra bağıra şarkıyı söylerken bir yandan da kahvaltıyı hazırlamaya çalışan Tony'di.

Teresa onun bu haline kahkahalar atıp hızla adamın yanına geldiğinde şarkıda geçen yeni sözlerle hızlı bir giriş yapmıştı.

"I'm like evil, I get under your skin, Just like a bomb that's ready to blow, 'Cause I'm illegal, I got everything, That all you women might need to know, I'm gonna take you down- yeah, down, down, down."

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin