~18~

1.1K 92 122
                                    

🦋

"Will you call me still, just to hear my voice?
I swear, always, i'll care."

Teresa ela gözlerini bir anda korkuyla açarken anlık olarak yanında Tony'i beklemişti. Onu göremeyince büyük bir küfür savurup anında gözünden akan birkaç damla yaşı sildi.

Hala çok sinirliydi ama özlemişti. Deli gibi özlemişti.

Yataktan kalkıp kimsenin olmadığı evde mutfağa gitti. Kendine en sert kahveyi yaparken saatin gecenin 3'ü olduğunu fark etti. Kahvenin hazır olmasıyla kalın bir yorgan alıp balkona geçti ve kendini küçücük balkondaki bir koltuğa atıp kalın battaniyeyi her yerine sardı. Eline sıcacık kahveyi alırken sadece gecenin karanlığındaki sessiz sokağı izledi.

İki gün önce Tony'nin yanından ayrıldıktan sonra ilk önce Mavis'in yanına gitmişti sonra da eski evine gelmişti. Biraz düşünmeye ihtiyacı vardı. Tek başına, sessizce, sakince...

Tony'nin böyle bir insan olduğunu biliyordu. Şimdiye kadar böyle bir şey olmaması bile mucize sayılabilirdi. Sadece arkadaş kalsalar.. Acaba her şey daha mı iyi olurdu?

Teresa uzun uzun soğuk balkonda düşünüp küçük küçük yağan karları izlerken hüzünlüydü ama bir karar vermeliydi. Bu ilişki daha fazla devam edecek miydi?


/1 Hafta Sonra/

Teresa git gide kendini berbat hissederken son bir haftada 3-4 kiloya yakın vermişti ve sürekli kusup duruyordu. Burun kanamalarını saymıyordu bile..

Kız birkaç dakika önce olduğu gibi yeniden mide bulantısı ve baş dönmesiyle ayağa kalkarken gözünün kararmasıyla bayılacağını hissetti. Çok büyük bir korkuyla tek olduğu evde yere çöküp masanın üzerinde telefonu titrek elleriyle kavradı. Şu an Tony'i aramalı mıydı?

Teresa durumun ciddi olduğunu fark edip hızla adamı ararken bir süre sessizce bekledi. Arama cevapsız kaldığında Teresa hızla Pepper'ı aradı. Artık başka seçeneği yoktu. Telefon biraz çaldıktan sonra direkt açıldı.

"Teresa? Neredesin?"

"P-Pepper.. B-Ben çok kötüyüm. Acaba beni almaya gelebilir misin?"

"Ne oldu?!"

"Sadece attığım adrese gelebilir misin?"

"Tabi. Tabi, hemen geliyorum."

Teresa telefonu kapatıp adresi hızla mesaj gönderdi. Bu sırada burnunun kanamasıyla küçük bir küfür savurdu. Dengesizce ve çok büyük bir baş dönmesiyle ayağı kalkıp kadın için kapıyı açtı. Açık kapının önünde çöküp kaldığında gözlerinin kararmasını engelleyememişti.

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin