💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"All I wanna be, all I wanna be."
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Hadi!! O kadar kötü değil!"
"Ben de gelmek istiyorum!!"
"Sadece 1 hafta!!"
"Umrumda değil! Ben de geleceğim!"
Teresa kollarını birleştirmiş koltukta çatık kaşlar ile otururken Tony kıkırdayıp kızın yanına geldi ve yüzüne rastgele birkaç öpücük kondurdu.
"Sadece iş için gidiyorum!"
"Avustralya'ya gidiyorsun!!"
"Ama sadece 1 hafta!"
"Ben de geleceğim!"
"Ben de gelmeni çok istiyorum ama okulunu asamazsın."
"Sadece 1 hafta.. Hadi!! 1 haftadan hiçbir şey olmaz! Senle çalışıp eksiklerimi gideririm!"
"Benim yüzümden düzenini bozmanı istemiyorum."
"Düzenimi bozmuyorum ki! Sadece seninle küçük bir tatile çıkıyorum. O kadar!"
"Daha geçen hafta iyileştin. Ya orada yine hasta olursan?"
"1 haftadır çok iyiyim. Neden hasta olayım ki?!"
"Ama-"
"Orada bensiz kadınlarla konuşacağını biliyorum!! Seni asla göndermem!!"
Tony duyduğu ile çok büyük bir kahkaha atıp kendini koltuğa attığında delice gülerken Teresa sinirinin arasından kıkırdamıştı.
"Gülme! Sana gülme diyorum!"
"T-Tanrım...!! B-Ben.. Ne..?!"
Tony gülmekten cümlesine devam edemiyorken Teresa adamın üstüne çıkıp eline aldığı ilk yastıkla onu dövmeye başladı. Onunla dalga geçmesini istemiyordu ama kendisi de gülmeden edemiyordu.
Tony zorla kahkahasını durdurup kızın elindeki yastığı koltuğun diğer tarafına attı ve üzerinde oturan kızın belini elleriyle sardı.
"Ben senin dışında kimseye bakmayacağım. Özellikle iş için gittiğim, Avustralya gibi bir yerde hiçbir kıza bakmayacağım!"
"Neden? Avusturalya kızlarının nesi var ki?"
"Pek tipim değiller.."
Tony kıkırdamaya devam ederken Teresa yeniden eline aldığı yastıkla adama vurmaya başladı. Tony buna daha çok gülüp kucağındaki kızın kendine vurmasını engellemek için kollarından tutup onu koltuğa atıp hızla üzerine çıktı.
"Şunu kabullen artık, ben Tony Stark olabilirim, biraz çapkın olabilirim, şimdiye kadar binlerce kez sevgilim olmuş olabilir ama bunların hiçbiri seni aldatacağım anlamına gelmiyor!"
"Hepsi birer ihtimal oluşturuyor!"
Tony kızın dediğiyle gülüp çenesini nazikçe eliyle tutup gözlerini kendine çevirmesini sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...