💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Sometimes, i think back to the old days,
In the pointless conversations with the old me."○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
/1.5 Hafta Sonra/ /Amerika/
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●Avustralya'da kalan zamanlarını gezerek ve oldukça fazla eğlenerek bitiren ikili sonunda Amerika'ya geri dönmüşlerdi. Tony Amerika'daki biriken işleri yüzünden fazla yoğunken Teresa da derslerinden eksik kaldığı konuların hepsini kapatmaya çalışıyordu.
Yaklaşık 3 gün boyunca geçen fazla yoğun günün ardından Teresa çalan telefonu ile ela gözlerini bir şeyler yazdığı defterden kaldırıp telefonuna çevirdi. Gülümseyerek telefonu açtığında Tony'nin neşeli sesi oldukça net duyuluyordu.
"Selam!"
"Selam!"
"Bu gece işin varsa hemen iptal et çünkü bu Stark seni özledi ve evine çağırıyor."
"Şanslısın! Bu gece ders çalışmak dışında hiçbir planım yoktu."
"Güzel!"
"Peki yarın sabah şirkete gidecek misin?"
"Hayır, öğlen gideceğim. Neden?"
"Beraber kahvaltı edelim diyecektim. Gitmeyeceksen sen hazırlayacaksın ve ben de uyuyacağım!"
Tony kıza gülüp onu neşeyle onayladı.
"Tamam, her zaman olduğu gibi kahvaltı benden!"
Teresa adamın neşesiyle biraz gülüp birkaç şeyden konu açtıktan sonra kapatması gerektiğini anlayıp aklında kalan son birkaç soruyu sordu.
"Şu an evde misin?"
"Şirketteyim. 2 saate seni almaya gelirim. 8'de hazır ol."
"Tamam.. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum."
Teresa gülümseyerek telefonu kapattığında ela gözlerini biraz daha çalışmak için defterine geri çevirdi. Tony'i bu 3 günde gerçekten özlemişti.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa giydiği yırtık bol kot pantolonu ve bol kazağı aynada uzunca inceledi. Gayet iyi görünüyordu. Zaten orada üstüne şortunu giyeceği için pek de önemli değildi. Telefonunu alıp Mavis'in olmadığı evden hızla çıktı. Mavis 2 gündür ailesi ile kalmak için gitmişti ve daha 1 hafta daha yoktu. Ev onsuz gerçekten fazla sessizdi..
Merdivenlerden inerken telefonundan saate baktı. Saat tam 8'di. Acaba Tony gerçekten bu kadar dakik miydi? Teresa sırıtarak aşağı indiğinde kapının önünde camı açık gri bir r8 ile karşılaşmayı beklememişti. Az önce odasındaki pencereden baktığında araba daha gelmemişti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...