💙
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Lost in you."
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa gözlerini gecenin karanlığında açıp yatakta sürekli kendini geren Tony'e baktı. Çok büyük ihtimalle kabus görüyordu. Bu sabah ki savaş ile ilgisi olabilir miydi?
Teresa adamı ürkütmemek için yavaşça koluna dokundu ve yanağına birkaç küçük öpücük kondurup hafifçe fısıldadı.
"Tony.. Tony.. Uyan.. Ben hep yanındayım.. Hadi..."
Tony bir anda korkuyla gözlerini açtığında kendine şevkatle bakan Teresa'yı gördü. Kalbi gerekenin çok üstünde atarken terlerini umursamadan kıza sıkıca sarıldı. Teresa adamın yarı çıplak bedenini kollarıyla sıkıca sararken korkudan nefes nefese olan Tony kızın boynuna öpücükler konduruyordu.
"Tamam... Geçti.. İyisin. İyiyiz."
"Seni çok seviyorum.. Seni çok seviyorum.."
"Ben de seni çok seviyorum."
Teresa adamın terlemiş bedeninden kollarını yavaşça ayırdığında Tony sırtını yatağın başlığına dayadı. Teresa üstüne biraz çeki düzen verip yatakta doğruldu. Meraklı gözler ile Tony'e bakarken kesinlikle ne olduğunu merak ediyordu.
"Ne oldu?"
"Sadece kabus.."
"Peki, seni bu kadar korkutan şey neydi?"
"Boşver."
"Hadi! Anlat. Bu seni rahatlacak."
"Ya beni rahatlatmak yerine seni de korkutursa?"
Teresa adamın dediği ile kaşlarını çatıp ela gözlerini adamın yüzünde dolaştırdığında bunun ne olabileceğini düşündü.
"Ayrıca sen fazla yorgun değil misin?"
Tony'nin kıkırdayarak sorduğu şey Teresa'nın şok içinde onu dövmesi neden olurken Tony'nin gülmesi artmıştı.
"Tamam! Vurma! Görüyorum ki fazla enerjiksin!"
"Tanrım! Çok ayıp! Seni öldüreceğim!!"
Tony'nin gülüşleri gitgide artarken kızın elini nazikçe tutup onu kendine yapıştırdı ve kendini yatağa devirdi.
"Artık aramızda ayıp yok Bayan Walker."
"Tabi ki de var!"
Tony kıza gülerken onu alayla onayladı.
"Peki, senin dediğin gibi olsun."
"Beni utandırıyorsun..."
"Hadi! Bu utanılacak bir şey değil!"
"Kes sesini."
Tony kıza gülerken Teresa adamın göğsündeki mavi ışık ile oynamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...