~29~

728 66 195
                                    

💙

"I don't wanna die but I don't wanna live like this,
I just wanna feel something, I just wanna feel."


/Temmuz/

Zırhların saldırısından iki gün sonra acil olarak düzenlenen mahkemede zırhların tüm sorumluluğu Tony'e geri verilmişti. Tony geri aldığı tüm zırhlarıyla yeniden mutlulukla Ironman olayına geri dönerken her şey yeniden yoluna girmişti.

Teresa salona ilerleyip bebeklerle oynayan adama bir kahkaha attı. Üç bebekte Tony'nin üzerine çıkmıştı ve onu deli gibi dövüyorlardı.

"Aa.. Tanrım.. Bunlar neden bu kadar güçlü?! Robert!! Seni ısıracağım!!"

Tony üstünde gülen kız bebeği yanına oturtup yüzünün üstüne çıkmaya çalışan erkek bebeği eliyle havaya kaldırdı.

"Baban Ironman, Ryan!! Benden kaçamazsın!!"

Bebek adama gülerken Tony ona bir öpücük kondurdu ve kız bebeğin yanına oturttu. Hızla ayakta gülerek onları izleyen kıza baktığında onun gülmesine sırıtmıştı. Dikkatlice ayağı kalktı ve kendini izleyen kıza doğru yürüdü ve tam önüne gelip durdu.

"Neden bizimle oynamıyorsun?"

"Çünkü bensiz çok eğleniyorsunuz. Bana gerek yok."

"Tabi ki de var!"

Tony kızı bir anda kucağına aldığında Teresa bir anda bağırdı.

"Tony!! Ne yapıyorsun?!"

"Ben fazla dayak yiyorum! Şimdi biraz seni dövecekler!"

"Tony!"

Tony gülerek kızı bebeklerin önüne yatırdı ve oturan bebekleri kızın üstüne koydu. Bebeklerin elleriyle kıza vururken Teresa kahkaha attı.

"Ironman ve bebekleri bana saldırıyor! Tanrım!! Yardım et!"

Tony kızın dediğine gülerken Robert kızın bacağını ısıtmaya çalışıyordu. Bunu fark eden Teresa bir kahkaha atıp doğruldu ve bebeği kucağına aldı.

"Robert! Annenin bacağını ısıramazsın!"

"Acıkmış olabilir mi?"

"Ciddi ciddi acıkıp bacağımı ısırdığını mı düşünüyorsun?"

Teresa merakla adama baktığında Tony olayın saçmalığını fark edip kendine güldü.

Birthday || Tony Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin