🦋
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"All girls are queen."
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Teresa ela gözlerini hafifçe açarken gözüne güneş ışığı girmesiyle hızla geri kapadı. Işık yüzünden uykusunun dağılmasıyla istemeye istemeye gözlerini geri açarken yanında uyuyan Tony ile gülümsedi.
Yatakta doğrulup adamın yüzüne gelen saçları düzeltti ve hala parfüm kokan boynuna bir öpücük kondurdu. Tony hiç teprenmeden uyumaya devam ederken Teresa zaman kaybetmeden ayaklandı ve mutfağa gitti. Bir defalık kahvaltıyı kendisi hazırlasa hiçbir şey olmazdı.
Mutfakta bulduğu kulaklığı kulağına geçirip güzel bir şarkı açtı. Şarkıyla dans ederken büyük mutfakta güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladı.
Dikkatlice güzel bir pankek çırpıp pişirmek için tavaya döktükten sonra önündeki küçük pankekleri çevirirken bir anda belinde hissettiği el ile irkildi. Hızla başını çevirdiğinde Tony kıza bir öpücük kondurdu.
"Bu sabah rolleri mi değiştiriyoruz?"
"Evet. Sanırım biraz öyle oluyor.."
"Bu rol fazla güzelmiş. Bundan sonra hep böyle mi olsa?"
Teresa adama gülerek şakayla karışık hızla itiraz etti.
"Hadi.. Ben uyurum sen de hazırlarsın! Senin kadar yetenekli değilim. Bu rol sana çok yakışıyor."
Tony kıza bir kahkaha atıp omzuna bir öpücük kondurduğunda başıyla onu onayladı.
"Biliyorum ve rolümü seviyorum."
"Sevmelisin. Çünkü evlendiğimizde tüm yemekleri sen yapacaksın."
Tony kıza gülüp onu başı ile onayladı.
"Eğer sana yaptırırsam sonumuz hastanede bitebilir. Mecburen ben yapacağım."
Teresa şok içinde adama bakarken Tony gülüyordu. Kız önündeki pişmiş küçük pankekleri tabağa koyup adama döndü.
"Öyle mi? O zaman kahvaltıda ne kadar yanıldığımı göreceksin."
"Göreceğiz."
Teresa gülerek adama kısa bir öpücük kondurdu ve pankekleri olduğu tabağı alıp balkondaki güzel masaya koydu. Masayı biraz süzüp sırıtırken Tony elinde telefonu ile geldi.
"Tanrım.. Cidden iyi yapmışsın.."
"Hiç yemek yapmamam kötü yaptığımı göstermez Bay Stark."
Tony kıza gülüp telefonu ile güzel bir selfie çekti. Teresa hızla adamın fotoğrafına son anda girerken ortaya cidden komik görüntüler çıkmıştı.
"Bizim hala ilişkimizi açıklamamamız yüzünden tüm magazin programlarında konuşuluyoruz ve.. Bence.. Biraz da bu kahvaltı ile konuşulabiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fiksi Penggemarİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...