🦋
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
"If i knew it all then would I do it again?
Would i do it again?"○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Davanın üstünden geçen 2 haftada olaylar gerçekten çok karışmıştı. Hammer birkaç yerde Tony'e laflarıyla sataşmıştı ve Tony de tabi ki de altta kalmamıştı. İpler git gide gerilirken Tony'nin en son dediği şeyler cidden son nokta olabilirdi.
"Adresimi biliyorsun. Senin için kapımı açık bırakacağım."
Teresa sinirle televizyonu kapatıp koltukta oturan adama döndüğünde Tony sorar gözler ile bakıyordu.
"Hammer'a bu şekilde meydan okuyamazsın!"
"Bana neler dediğini sen de duydun! Ben korkak ve zırhının arkasına saklanan biri değilim!"
"Tabi ki de değilsin! Bunu zaten herkes biliyor! Onunla bu şekilde laf yarışına girmen her şeyi batıracak!"
"Hadi! Hiçbir şeyi batırmayacağım."
Teresa sinirle koltuğa oturduğunda Tony gözlerini devirip kızı kollarıyla sardı.
"Hiçbir şey batmayacak. Hammer benimle baş edemez çünkü ben bir Stark'ım. Sadece bana güven."
Teresa ela gözlerini adama çevirip isteksizce onu onayladı. Tony kıza bir öpücük kondurup onu güldürmek için birkaç şey yaptığında sonuç kesinlikle olumluydu. Teresa onun yaptığı saçmalıklara gülerken az da olsa keyiflenmişti.
"Keyfimizi daha çok yerine getirecek bir şey biliyorum.."
Teresa adamın dediğini anlamayıp ela gözlerini kıstığında Tony kıza kıkırdayarak bir öpücük kondurdu. Teresa kesinlikle anlamalıydı..
Kız kıkırdayarak adamdan ayrıldığında Tony hüzünle kıza baktı.
"Bay Stark, bu şu an için sadece sizin keyfinizi getirir."
Teresa bilmişçe gülümseyip adama baktığında Tony başını geriye atıp kıkırdadı. Onun kıkırdaması Teresa'nın da gülmesine neden olurken Jarvis'in robotik sesi ikilinin oturduğu salonda duyuldu.
"Efendim, bilinmeyen bir numaradan arama var. Açmamı ister misiniz?"
Tony ve Teresa birbirleriyle kısaca bakıştıklarında Tony koltukta doğrulup boğazını temizledi.
"Aç."
"Stark... Stark.. Stark.. Amerika'yı çok mu önemsiyorsun?"
Tony duyduğu rahatsız edici bozuk ses ile ayaklanıp anında laboratuvara koştururken Teresa da bir şey demeden adamı takip etti.
"Sen çok mu önemsiyorsun Hammer?!"
"Hayır, Stark.. Ben Hammer değilim. Ben Hammer olamayacak kadar şeytaniyim."
Tony girdiği laboratuvarda hızla dijital masayı açıp aramanın yerini öğrenmeye çalışırken adamı oylaması gerektiğini biliyordu.
"Şeytani mi? Lütfen, planını anlatsana! Tüm şeytanı kötüler öyle yapar ya.."
"Stark, sana tek şey söyleyeceğim. Kendine dikkat et ya da.. Sevdiklerine.. Dikkat et çünkü biriniz öleceksiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday || Tony Stark
Fanfictionİçindeki ateş kızın soğuk dudaklarıyla yavaş yavaş sönerken morarmış dudaklarını yavaşça ayırdığında fısıltıyla titreyen kıza doğru konuştu. "Tanrım.. Sen bana ne yapıyorsun böyle?" "Bilmiyorum... Ama ne yapıyorsam kesinlikle bu şeye devam etmeliyim...